Sidan 431 av 434 Första ... 331381421429430431432433 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #12901
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Bilen fulltankad och bötern betald, blir vatten och bröd nu fram tills studiebidraget
    Bygga turbo bil med studiebidraget går inte heller så bra..
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  2. #12902
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    Bygga turbo bil med studiebidraget går inte heller så bra..
    Äga 2 bilar + moped sen dra på sig parkeringsböter med bara studiebidraget går inte heller bra
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  3. #12903
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    Jag får aldrig in mitt papper om studiestödet inlämnat till skolan, alltid något annat skit som tar emot. men måste nog imorgon.

  4. #12904
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jag vem tror du betalar mina krogrundor egentligen?

    När vi ändå talar om alkohol. Så har jag grov ångest efter den förra fyllan, kom inte ihåg något av de heller
    Så pass alltså?

    Det är illa! Själv har tjejen något cp-ryck varje gång hon dricker, det är som om hon får PMS när hon dricker, först skriker hon, sen gråter hon, sen bara.. poff så sitter man i en buske.

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Vid vår skola som ligger precis bredvid pendeltåget finns det en gratis långtidsparkering som är otroligt underdimensionerad så den är väldigt ofta full när jag kommer dit runt 8.15.
    Alltid står det bilar precis utanför sista parkeringsrutan där de finns gott om plats o parkera, finns c:a 5 såna här platser där de alltid står bilar olagligt och jag har aldrig sett dem få böter.
    Så nu i fredags fanns en av dessa lediga så jag tänker: "Äsch de kollar väl aldrig parkeringar på en gratis parkering så kommer aldrig få böter här."
    Och jo fan, just denna dag(som jag får reda på senare så kollar de dessa parkeringar 1 dag varannan månad) när jag parkerar där, kommer dem o kollar och ger mig böter
    Sånt är tråkigt som fan! Dock felparkerade du ju, så du får väl halvt skylla dig själv.

  5. #12905
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Så pass alltså?

    Det är illa! Själv har tjejen något cp-ryck varje gång hon dricker, det är som om hon får PMS när hon dricker, först skriker hon, sen gråter hon, sen bara.. poff så sitter man i en buske.



    Sånt är tråkigt som fan! Dock felparkerade du ju, så du får väl halvt skylla dig själv.
    Ja, man är ju förstfödd!

    Jo, jag höll på att lösa en milf, men det värsta var att ja kände hennes man med.. Sen så bröt jag tydligen av leden i tummen i lördags med, så nu blir de gips i två veckor haha.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #12906
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Hittar ingen som säljer sommardäck till min 740 som är de sista jag behöver fixa innan jag kan sälja den
    Någon?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  7. #12907
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Ja, man är ju förstfödd!

    Jo, jag höll på att lösa en milf, men det värsta var att ja kände hennes man med.. Sen så bröt jag tydligen av leden i tummen i lördags med, så nu blir de gips i två veckor haha.
    Vem är inte det liksom?

    Alltid lika kass, ser dig nästan alltid bara skriva i dagens fail, aldrig i dagens win. Har du verkligen alltid sån otur?

  8. #12908
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Vem är inte det liksom?

    Alltid lika kass, ser dig nästan alltid bara skriva i dagens fail, aldrig i dagens win. Har du verkligen alltid sån otur?
    Jag är morsgrisarnas morsgris!

    Jo för att varje gång ja tex skriver att ja hitta ett bra ligg eller så, så trycker ni moderatorer ned mig!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #12909
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jag är morsgrisarnas morsgris!

    Jo för att varje gång ja tex skriver att ja hitta ett bra ligg eller så, så trycker ni moderatorer ned mig!
    Mysigt.

    Serves you right!

  10. #12910
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Mysigt.

    Serves you right!
    Anser fortfarande att ni är rasister!

    Dagens fail, ska handla GTA V imorgon, men ja kan inte spela de, för att min tumme är röten fortfarande..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #12911
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Anser fortfarande att ni är rasister!

    Dagens fail, ska handla GTA V imorgon, men ja kan inte spela de, för att min tumme är röten fortfarande..
    Beställde GTA V c:a 30 minuter för sent för att jag skulle hinna få det imorgon, så jag får det på onsdag. FUCK MEEEE
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  12. #12912

  13. #12913
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Anser fortfarande att ni är rasister!

    Dagens fail, ska handla GTA V imorgon, men ja kan inte spela de, för att min tumme är röten fortfarande..
    Och? Det är väl inget fel med det.

    Serves you right bitch!

    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Beställde GTA V c:a 30 minuter för sent för att jag skulle hinna få det imorgon, så jag får det på onsdag. FUCK MEEEE
    Sånt är riktigt tråkigt! Men du har i alla fall tid att spela, själv har man tenta den 25:e så jag pluggar som fan. Tur att det är just då dock då det är HIF-MFF på kvällen och tentan slutar 12 så jag precis hinner hem.

    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Håller på och installerar mitt nu!
    Men du är ju bara dum.

  14. #12914
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Håller på och installerar mitt nu!
    Dö!

    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Och? Det är väl inget fel med det.

    Serves you right bitch!



    Sånt är riktigt tråkigt! Men du har i alla fall tid att spela, själv har man tenta den 25:e så jag pluggar som fan. Tur att det är just då dock då det är HIF-MFF på kvällen och tentan slutar 12 så jag precis hinner hem.



    Men du är ju bara dum.
    Haha vettefan om man kommer ha tid, 2 prov och 1 redovisning tills nästa vecka :s
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  15. #12915
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Dö!



    Haha vettefan om man kommer ha tid, 2 prov och 1 redovisning tills nästa vecka :s
    Det är tråkigt med prov och inlämningar alltså, bara skit alltihop!

  16. #12916
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det är tråkigt med prov och inlämningar alltså, bara skit alltihop!
    Planeringen är bäst, har ingenting i typ 3 veckor. Sen PANG, allt samma vecka
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  17. #12917
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Jävla äckliga komplett som inte säger de har slut på lager förrän man beställt! Preliminärt datum 24 september, fuck det jag avbeställde och beställde från webbhallen istället, haha
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  18. #12918
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Är de bara jag som postar i denna tråd eller? Kanske bara jag som har massa fail att bjuda på och ni andra har de bra just nu?

    ONT: Inget cashflow alls längre, I need to get a job
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  19. #12919
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Är de bara jag som postar i denna tråd eller? Kanske bara jag som har massa fail att bjuda på och ni andra har de bra just nu?

    ONT: Inget cashflow alls längre, I need to get a job
    Postar ja i den här tråden så anses de alltid var av för grov karaktär tyvärr
    Segt, men du har väl körkort, så bli tidningsbud, perfekt om du går i skolan samtidigt!

    Allt är mer eller mindre fail för mig just nu, fast ja kan iaf gotta mig med att ja har cashflow nu när du säger de...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #12920
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Postar ja i den här tråden så anses de alltid var av för grov karaktär tyvärr
    Segt, men du har väl körkort, så bli tidningsbud, perfekt om du går i skolan samtidigt!

    Allt är mer eller mindre fail för mig just nu, fast ja kan iaf gotta mig med att ja har cashflow nu när du säger de...
    Jag har tänkt söka någon form av budbil liknande men de flesta vad jag vet har bara heltidsanställning
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #12921
    Pank så att det skriker om det, lär skaffa ett kvälls jobb eller liknande.. Allt är så rötet utan pengar

  22. #12922
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    Dagens Fail :/ Länkarmarna på 240 gick av längst fram, å ingen vill sälja två par till mej för en liten slant

  23. #12923
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag har tänkt söka någon form av budbil liknande men de flesta vad jag vet har bara heltidsanställning
    Nej, asså som tidningsbud jobbar du som söndagsbud. Vilket innebär att du jobbar 4 dagar i månaden och drar in 1,2-1,8 k i månaden brutto. Oftast ringer de in en å vill att man jobbar mer. Så för min del blir de ungefär 2-4 k brutto per månad.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #12924
    Ramlade med sporthojen idag när jag skulle iväg och stunta... på 1 hjul går det nästan alltid bra men när man sedan kör med båda hjulen i backen så tog jag en kurva i lite för hög fart... Det blev en highside och landade bland stenar och dylikt ca 70-100km/h.. dagens tur? haha
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  25. #12925
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    12 km hemifrån å topplockspackningen ger sig på Fucko rx:en Gissa vem som blev sur... även på en skogsväg långt inne.. Detta måste verkligen vara dagens Fail fö meej.

  26. #12926

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Äger 13,91 kronor .. tur att det är löning om 3 dagar
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  27. #12927
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Äger 13,91 kronor .. tur att det är löning om 3 dagar
    Tur att bensinen har gått ner i pris. Du får väl nästan en liter för 13,91?

  28. #12928
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Postar ja i den här tråden så anses de alltid var av för grov karaktär tyvärr
    Segt, men du har väl körkort, så bli tidningsbud, perfekt om du går i skolan samtidigt!

    Allt är mer eller mindre fail för mig just nu, fast ja kan iaf gotta mig med att ja har cashflow nu när du säger de...
    haha jag har också rätt gott med pengar, men inte fan gör det en lyckligare!
    dock mår jag jävligt bra förövrigt också, så.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #12929
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    haha jag har också rätt gott med pengar, men inte fan gör det en lyckligare!
    dock mår jag jävligt bra förövrigt också, så.
    Jo för min del iaf, har snart fixat kontantinsatsen till en BMW,Mercedes eller en Audi nu (eller vad de nu blir för bil haha).
    Vad är de för fail?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  30. #12930
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo för min del iaf, har snart fixat kontantinsatsen till en BMW,Mercedes eller en Audi nu (eller vad de nu blir för bil haha).
    Vad är de för fail?
    aha, då är det ju gött! hm, jag har ingen fail
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in