Ämne: Dagens Fail!

  1. #12421
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Mot alla odds så var vägen ännu sämre idag, tack till er som (inte) plogar!

    Jävla negrer.
    +1 Roligt att köra till skolan när det var is och "polerad" snö på vägarna som inte blivit plogade/sand/flissade/saltade, lägg där till RWD och avsaknaden av esp...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #12422
    snöööööö.................................... .........uppsats i kalla kriget......lulligt krig.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  3. #12423

  4. #12424
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Har är vägen skitbra nu, plogad och hyvlad så det är som att köra på sommaren..
    Fast snurrade nästan när jag drog lite i handbromsen och skulle in på vägen hem, så när det väl släpper, då släpper det!
    Typ samma här nu, dock många som krockar och kör av vägen ändå Men gårdagen var ett helvete å köra med 945an men med V70in var det en dans på rosor.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #12425

  6. #12426
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Min låtsasbror kom in till mig igår kväll ca 22.30 och fråga om jag ville med in till stan en stund, men jag stannade hemma. ett tag efter ser jag en bild på fejjan där han står med en civilbil ställd framför han mitt på vägen. Där blev han tusen spänn fattigare för att han ville sladda på lidl's parkering...
    Tycker ju att polisen kunde ha överseende med dom som håller sig till parkeringarna iallafall, istället för att leka runt ute på vägarna...
    För dom måste väl ändå förstå att alla under 25 år med bakhjulsdrivna bilar sladdar när första snön kommer.
    Det var ju iofs "bara" tusen spänn, men ändå...
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  7. #12427
    Kört fast 2 gånger pga dåliga vinterdäck. <3
    Om en ciao icke fungerar. Skruva isär motorn och skruva ihop och den skall fungera igen.

  8. #12428
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    För mycket snö, kom upp för min backe efter 5-6 försök..sinnessjukt.
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  9. #12429
    Åskar och blixtrar, känner 4 st som kört av vägen, alla är sorgsna.. klass 2 varning! lastbil som körde av idag också, nu är himlen rosa.. jorden går under!
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  10. #12430

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Namn:  8500forfan.jpg
Visningar: 670
Storlek:  7,8 KB

    Tror det ska finnas en mossgrön 850 under all snö.

    Tur att jag ställde upp torkarna
    Kåtmorfar<3

  11. #12431
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Vaknade 5,kikade film och spelade lite sen gic kjag och la mig och sov tills halv 4... Så sämst när man vaknar och det är mörkt.
    Sen fail att jag inte har bakhjulsdrivet. Så jävla sur varje gång man e ut å kör och inte kan sladda när man gjort det hela sommarn...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  12. #12432
    Alla skolor har stängt imorrn förutom min

  13. #12433

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av CaToXXo Visa inlägg
    Min låtsasbror kom in till mig igår kväll ca 22.30 och fråga om jag ville med in till stan en stund, men jag stannade hemma. ett tag efter ser jag en bild på fejjan där han står med en civilbil ställd framför han mitt på vägen. Där blev han tusen spänn fattigare för att han ville sladda på lidl's parkering...
    Tycker ju att polisen kunde ha överseende med dom som håller sig till parkeringarna iallafall, istället för att leka runt ute på vägarna...
    För dom måste väl ändå förstå att alla under 25 år med bakhjulsdrivna bilar sladdar när första snön kommer.
    Det var ju iofs "bara" tusen spänn, men ändå...
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  14. #12434

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Gubbjäveln jag skulle köpa bil av i helgen som hade garanterat att jag skulle få den sålde den till någon annan. Förbannade fittidiot, man lovar inte bort grejer till någon annan, och sen dessutom ljuger när man inte vågar stå för att han sålde till en annan. Idioter...
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  15. #12435
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Gubbjäveln jag skulle köpa bil av i helgen som hade garanterat att jag skulle få den sålde den till någon annan. Förbannade fittidiot, man lovar inte bort grejer till någon annan, och sen dessutom ljuger när man inte vågar stå för att han sålde till en annan. Idioter...
    Du kan dra han inför rätta om du vill. Ett avtal i Sverige muntligt som skriftligt är bindande!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  16. #12436

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Du kan dra han inför rätta om du vill. Ett avtal i Sverige muntligt som skriftligt är bindande!
    Och hur ska man bevisa ett muntligt avtal om man inte har vittnen ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  17. #12437
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Macahan Visa inlägg
    Och hur ska man bevisa ett muntligt avtal om man inte har vittnen ?
    Man kan ha spelat in samtalet men du har rätt, det är svårt. Brukar själv spela in/ se till att ha vittnen när jag får till avtal.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  18. #12438

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Du kan dra han inför rätta om du vill. Ett avtal i Sverige muntligt som skriftligt är bindande!
    Jo, jag vet, men orkar inte hålla på och bråka över en 1000-kronorsbil.. Plus att som ni nämner ovanför har jag inget inspelat samtal eller vittnen. Funderade dock på att bluffa och säga att jag hade det inspelat och se vad han skulle säga. Eller ringa upp och fråga om det inte va så att vi hade bestämt det och spela in det då om han erkände det.

    Menmen, skitsamma.
    Senast redigerat av kattens den 2012-12-05 klockan 23:13. Anledning: Rättade stafvel.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  19. #12439
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Jo, jag vet, men orkar inte hålla på och bråka över en 1000-kronorsbil.. Plus att som ni nämner ovanför har jag inget inspelat samtal eller vittnen. Funderade dock på att bluffa och säga att jag hade det inspelat och se vad han skulle säga. Eller ringa upp och fråga om det inte va så att vi hade bestämt det och spela in det då om han erkände det.

    Menmen, skitsamma.
    bara så du vet så blir alla samtal inspelade och kan kollas upp av polisen, men som du säger så är det väl inte så mycket att bråka om, men förstår att du blir jävligt förbannad, vet precis hur det är
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #12440
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    Jo, jag vet, men orkar inte hålla på och bråka över en 1000-kronorsbil.. Plus att som ni nämner ovanför har jag inget inspelat samtal eller vittnen. Funderade dock på att bluffa och säga att jag hade det inspelat och se vad han skulle säga. Eller ringa upp och fråga om det inte va så att vi hade bestämt det och spela in det då om han erkände det.

    Menmen, skitsamma.
    Jag hade också sålt den till någon annan..
    Finns inge värre än köpare som säger: "Mjaa kan komma i helgen om 32 veckor, är de lugnt eller? HÅLL DEN ÅT MIG"

    Först till kvarn, alltid
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #12441

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Löfarn Visa inlägg
    Namn:  8500forfan.jpg
Visningar: 670
Storlek:  7,8 KB

    Tror det ska finnas en mossgrön 850 under all snö.

    Tur att jag ställde upp torkarna
    47 cm var det.. tog mig 2 och en halv timme med snöslungan
    Kåtmorfar<3

  22. #12442

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    bara så du vet så blir alla samtal inspelade och kan kollas upp av polisen, men som du säger så är det väl inte så mycket att bråka om, men förstår att du blir jävligt förbannad, vet precis hur det är
    Nej, de spelar inte in alla samtal, de bara loggar dem, från vem, till vem och från var det ringer och det tas emot.
    Mjo, blir så jävla trött. hade äntligen hoppats på att få en bil då jag har varit utan i över en månad nu och faktiskt har ett behov av en.
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag hade också sålt den till någon annan..
    Finns inge värre än köpare som säger: "Mjaa kan komma i helgen om 32 veckor, är de lugnt eller? HÅLL DEN ÅT MIG"

    Först till kvarn, alltid
    ja, det hade jag haft full förståelse för. Men i detta fallet så hade inte han möjlighet förens imorgon, eller helgen, vilket resulterade i att jag sa att helgen skulle passa bättre för mig men jag kunde även komma på fredagen om det hade passat honom bättre. Men då sa han att det va lugnt och att jag kunde komma på lördag då det skulle passa honom bättre med. Och frågade upprepade gånger om han verkligen skulle hålla den åt mig så länge och det sa han att han skulle, plus att jag erbjöd mig att lägga handpenning, vilket han avböjde då han inte tyckte det behövdes.
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  23. #12443

  24. #12444
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    nyss dragit ut en tandjävel, sitter och biter på nån jävla papperstuss och dreglar och känner mig som ett cp.. bara typ 2 timmar kvar dååå
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  25. #12445
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Gubbjäveln till granne. Fyfan va jag skulle skratta om jag såg att han satt i ett dike och behöver hjälp.
    Ville han inte hjälpa dig loss när du sladdat in i hans staket med 245an eller
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  26. #12446
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Gubbjäveln till granne. Fyfan va jag skulle skratta om jag såg att han satt i ett dike och behöver hjälp.

    Haha såg gubbjävetill granne och gissa på att de va du,och visst hade ja rätt! Va har gubbfan gjort nu då?
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  27. #12447
    Nä han är bara cp ändå. Och 240in har tyvärr stått i snart 2 månader..
    Haha såg gubbjävetill granne och gissa på att de va du,och visst hade ja rätt! Va har gubbfan gjort nu då?
    Haha, inte så svårt att gissa kanske.
    Han var hur sur som helst för att det inte plogats här på vägen.. Jag kan inte köra maskin, eller jag vill inte med plog och allt, och pappa är ju på jobbet så vafan förväntar han sig?
    Han snackade nåt om att nån annan skulle ploga, han kan ju glömma att få betalt av mig iaf.
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  28. #12448
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Nä han är bara cp ändå. Och 240in har tyvärr stått i snart 2 månader..

    Haha, inte så svårt att gissa kanske.
    Han var hur sur som helst för att det inte plogats här på vägen.. Jag kan inte köra maskin, eller jag vill inte med plog och allt, och pappa är ju på jobbet så vafan förväntar han sig?
    Han snackade nåt om att nån annan skulle ploga, han kan ju glömma att få betalt av mig iaf.
    Nu får han va nöjd,vi ar plogat både på och på sidan av vägen!
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  29. #12449
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  30. #12450
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    Sjukt...
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in