Sidan 427 av 434 Första ... 327377417425426427428429 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #12781
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Probably!

    Vad roligt för dig!
    Jo de går jävligt bra nu!
    Förutom att man inte kan sova och att ens dygnsrytm aldrig varit sämre. Blir så varje sommar typ..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #12782

  3. #12783
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Hittat en bil jag vill ha, så jävla segt att jag redan har 3st på gården...
    Vad gör det om 100år?
    Braap Braap

  4. #12784

  5. #12785

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Hittat en bil jag vill ha, så jävla segt att jag redan har 3st på gården...
    Bara o släpa hem när far din är på jobbet!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  6. #12786
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Crossen rasad igen
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  7. #12787
    Lånade lillebrorsans moped till trollhättan igår vilken är en del mil ifrån mig dit, Tog hans då min inte har någon olja i växelådan, Mopeden gick skit bra dit sen stog den över natten, Startar upp den (idag) när jag skall hem. Mopeden går hur fint som helst kör runt 1 mil sen bööööööhhhuuuup ( typiskt sådant där ljud när mopeden skär..) Roligt när man befinner sig runt 7 mil hemifrån :p blir att skruva av cylindern när ork finnes inte nog med det så började det spöööregna mitt i allt! Typiskt min vanliga tur!
    Braap Braap

  8. #12788
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Crossen rasad igen
    berätta mer
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  9. #12789
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    blev så jävla arg idag. En kille jag är lite "halvpolare" med som jobbar på samma avdelning som mig på jobbet kom fram och snackade med mig idag och berättade att de andra gubbarna snackat om att jag inte gjorde så bra ifrån mig på jobbet och att det kommer bli svårt då jag blir ensam på min avdelning nästa vecka, och att jag måste lära mig rutinerna snart om jag ska klara av det.

    Vad fan, jag har jobbat där i 2 veckor och inte en jävla idiot förklarar hur det går till, och trots att man frågar så får man inga vettiga svar. Hur fan ska jag veta hur det går till, ARG!!

    Ha lite överseende med texten, jag orkar inte skriva ordentligt nu. Har just kommit hem och är trött något fruktansvärt.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #12790
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    blev så jävla arg idag. En kille jag är lite "halvpolare" med som jobbar på samma avdelning som mig på jobbet kom fram och snackade med mig idag och berättade att de andra gubbarna snackat om att jag inte gjorde så bra ifrån mig på jobbet och att det kommer bli svårt då jag blir ensam på min avdelning nästa vecka, och att jag måste lära mig rutinerna snart om jag ska klara av det.

    Vad fan, jag har jobbat där i 2 veckor och inte en jävla idiot förklarar hur det går till, och trots att man frågar så får man inga vettiga svar. Hur fan ska jag veta hur det går till, ARG!!

    Ha lite överseende med texten, jag orkar inte skriva ordentligt nu. Har just kommit hem och är trött något fruktansvärt.
    nog bara att jobba som du har gjort. skall dem klaga så får dem lära sina nya personer på arbetet...

  11. #12791
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Punkarn Visa inlägg
    nog bara att jobba som du har gjort. skall dem klaga så får dem lära sina nya personer på arbetet...
    skönt att någon säger det, jag tänker precis likadant. Förväntar dom att man kan allting efter att ha jobbat där i någon vecka? då är dom riktigt ute och cyklar.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #12792
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    berätta mer
    Aja kan ta allt från början dock står allt i Motocrosstråden tror jag!

    För ungefär 1 år sedan köpte jag crossen, Honda CRF250f -08 för ett bra pris, de påstogs vara ny vev, kolv, ventiler osv i.
    Den gick 1 körning sen startade den inte mer. Lämnade in den och de justerande ventilerna. Gick bra igen typ 2 körningar sen slutade den starta igen.
    Lämnade in den för andra gången och då hade ventilerna rasat, lagrena åt helvete, cylindern skuren, toppen skadad osv. Över 8000kr kostade de då att renovera den.
    Nu har jag kört 2-3 timmar sen renoveringen och nu rasar den igen.
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  13. #12793
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Aja kan ta allt från början dock står allt i Motocrosstråden tror jag!

    För ungefär 1 år sedan köpte jag crossen, Honda CRF250f -08 för ett bra pris, de påstogs vara ny vev, kolv, ventiler osv i.
    Den gick 1 körning sen startade den inte mer. Lämnade in den och de justerande ventilerna. Gick bra igen typ 2 körningar sen slutade den starta igen.
    Lämnade in den för andra gången och då hade ventilerna rasat, lagrena åt helvete, cylindern skuren, toppen skadad osv. Över 8000kr kostade de då att renovera den.
    Nu har jag kört 2-3 timmar sen renoveringen och nu rasar den igen.
    Honda's Specialitet är 2-taktare därför skall man inte köpa 4t skit....

    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    skönt att någon säger det, jag tänker precis likadant. Förväntar dom att man kan allting efter att ha jobbat där i någon vecka? då är dom riktigt ute och cyklar.
    arbetar du med då gosse?

  14. #12794
    Citat Ursprungligen postat av Punkarn Visa inlägg
    Honda's Specialitet är 2-taktare därför skall man inte köpa 4t skit....

    Min honda 250 4takt går fin fint!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  15. #12795
    Punkarns avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Närpes,Finland
    Inlägg
    1 084
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    Min honda 250 4takt går fin fint!
    Du Varvar ju aldrig med den

    Men såklart det finns bättre hojar också. men alltid när kompisar köper 4-t hojs så blir det oftast ventilsallad och sånt roligt fanskap.

  16. #12796

  17. #12797
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Punkarn Visa inlägg
    Honda's Specialitet är 2-taktare därför skall man inte köpa 4t skit....


    nja, honda gör bra 4-t hojar också. Mycket pålitliga hojar enligt mig! Men har man oturen att köpa en cross där okunniga klåfingriga hemmameckare försökt greja så brukar det ofta sluta med att något går sönder. Med det menar jag att vet man inte vad man håller på med så ska man låta bli, för det verkar just som att filip råkat ut för en sådan.
    arbetar du med då gosse?
    nja, honda gör bra 4-t hojar också. Mycket pålitliga hojar enligt mig! Men har man oturen att köpa en cross där okunniga klåfingriga hemmameckare försökt greja så brukar det ofta sluta med att något går sönder. Med det menar jag att vet man inte vad man håller på med så ska man låta bli, för det verkar just som att filip råkat ut för en sådan.

    Jag är truckförare. Kör även lätt lastbil, leveranser till norge osv.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  18. #12798
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    nja, honda gör bra 4-t hojar också. Mycket pålitliga hojar enligt mig! Men har man oturen att köpa en cross där okunniga klåfingriga hemmameckare försökt greja så brukar det ofta sluta med att något går sönder. Med det menar jag att vet man inte vad man håller på med så ska man låta bli, för det verkar just som att filip råkat ut för en sådan.

    Jag är truckförare. Kör även lätt lastbil, leveranser till norge osv.
    Precis Dock ser det mörkt ut och kommer förmodligen bli så att den nu säljs i delar, hela denna säsong förstörd också..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  19. #12799
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Precis Dock ser det mörkt ut och kommer förmodligen bli så att den nu säljs i delar, hela denna säsong förstörd också..
    fyfan, lider med dig! så jävla surt. Jag hade blivit så galet förbannad
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #12800
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    fyfan, lider med dig! så jävla surt. Jag hade blivit så galet förbannad
    Ait nya updates angående detta!
    Öppnade upp allting och såg att de låg en trasig kolvring-liknande grej som skulle hålla fast kammen som legat där och gjort skada.. Som tur var så har den inte skurit igen så kolv och cylinder
    fungerar fortfanarade. (puh), bytte kamkedja och svänghjul som fått sig en känga men nu vill den inte starta ändå, troligtvis ventilerna som gått åt helvete (för tredje gången). Så blir att lämna in så får verkstad fixa det!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  21. #12801
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Jävla fiskmåsar... Jättekul liksom, tvättade ju bilen igår...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  22. #12802
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Ait nya updates angående detta!
    Öppnade upp allting och såg att de låg en trasig kolvring-liknande grej som skulle hålla fast kammen som legat där och gjort skada.. Som tur var så har den inte skurit igen så kolv och cylinder
    fungerar fortfanarade. (puh), bytte kamkedja och svänghjul som fått sig en känga men nu vill den inte starta ändå, troligtvis ventilerna som gått åt helvete (för tredje gången). Så blir att lämna in så får verkstad fixa det!
    Skönt det iallafall!
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jävla fiskmåsar... Jättekul liksom, tvättade ju bilen igår...
    Haha, feel you. Tvättade bilen i förrgår och när jag skulle hämta bilen efter jobbet idag så är det väl helt självklart att fågeljävlarna skitit på bara min bil!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  23. #12803
    Tsr'are...behöver jag säga mer?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  24. #12804
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Tsr'are...behöver jag säga mer?
    Derbi med tirmrör 100+ wohoo :pPpPpPp
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  25. #12805
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg
    Derbi med tirmrör 100+ wohoo :pPpPpPp
    Yup, den konversationen jag har haft med några sedan 13.50 tror jag. Ingen vill förstå att deras effektrörstrimmad moped gör 80+, jag säger max 70 men inte mer, och minut efter minut kommer fler och fler 98:or som precis fått moped och säger emot mig...
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  26. #12806

  27. #12807
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Åkte hem till min farsa för att hämta mina kuddar som jag glömt när jag flyttade över till morsan. Kommer dit och gör allt annat och slutar med att jag åker hem och glömmer kuddarna som jag märker nu när jag ska lägga mig

    Dock jävligt win att crossen är lagad igen, love life
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  28. #12808
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Åkte hem till min farsa för att hämta mina kuddar som jag glömt när jag flyttade över till morsan. Kommer dit och gör allt annat och slutar med att jag åker hem och glömmer kuddarna som jag märker nu när jag ska lägga mig

    Dock jävligt win att crossen är lagad igen, love life
    Va va de för fel?

  29. #12809
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Va va de för fel?
    Förra ägaren hade satt i ett klips som höll fast kamaxeln fel så de hade ramlat ner bland svänghjulet och smulats sönder så de fastnat mellan svänghjulet och kamkedjan så kedjan och svänghjulet fick slängas, hade dock extra från en reservmotor jag köpte så nu funkar den suveränt igen! Hoppas de håller sig nu!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  30. #12810
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Yup, den konversationen jag har haft med några sedan 13.50 tror jag. Ingen vill förstå att deras effektrörstrimmad moped gör 80+, jag säger max 70 men inte mer, och minut efter minut kommer fler och fler 98:or som precis fått moped och säger emot mig...


    92,1km/h på GPS! Derbi D50B0, Gianelli 2T, Dellorto 17,5mm, 13/50 drev. 100km/h+ går knappast med stock cylindern, men 90+ är inga problem!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in