Ämne: Dagens Fail!

  1. #9571
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Länka?. Men Dreamseed har inte dom andra serierna?!
    Jag gör det när jag kommer hem.

    OnT: åkte skidor idag och nu har jag galet ont mellan ryggen och röven

  2. #9572
    skölds avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    2 321
    minarelli orginal tändningar suger!!
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Vad e det för något som ligger brevid stötdämparen? Kan det vara en kick?
    Citat Ursprungligen postat av zvezda999 Visa inlägg
    om du menar det kromade är de en SSP ställbar styrstam

  3. #9573
    http://shareitall.se/

    OMFG, jävla bajsätande apor, varför i helvete stänger dom ner alla sidor som gör någon nytta? stäng ner facebook eller twitter istället

  4. #9574
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    http://shareitall.se/

    OMFG, jävla bajsätande apor, varför i helvete stänger dom ner alla sidor som gör någon nytta? stäng ner facebook eller twitter istället
    Men förfan... Snart ryker väl Dreamseed också. :/
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  5. #9575
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Men förfan... Snart ryker väl Dreamseed också. :/
    det hoppas jag inte.
    jag hittade en annan sida som verkar väldigt bra, jag hittade alla serier som mackan663 ville ha där, bara lite jobbigt att det ploppar upp reklam ibland när man klickar.
    www.tankaner.com

    edit: Namn:  420207_391182727564173_100000173481933_1787458_956645082_n.jpg
Visningar: 661
Storlek:  102,4 KB

    det va då själva fan, jag ska tammefan säga upp mitt medborgarskap och flytta till irak o bli medborgare där så jag kan komma hit igen så jag också kan få en jävla massa saker gratis.

  6. #9576
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    det hoppas jag inte.
    jag hittade en annan sida som verkar väldigt bra, jag hittade alla serier som mackan663 ville ha där, bara lite jobbigt att det ploppar upp reklam ibland när man klickar.
    www.tankaner.com

    edit: BILD

    det va då själva fan, jag ska tammefan säga upp mitt medborgarskap och flytta till irak o bli medborgare där så jag kan komma hit igen så jag också kan få en jävla massa saker gratis.
    Fyfan... Undrar vart nästa gräns går, är dom alltså inte tillräckligt kapabla att arbeta som vi svenskar? De får våra jobb och de får våra pengar, i dessa tider öppnar jag upp ögonen för SD alltså, de kan likväl sommarjobba en hel jävla sommar som vissa (Iallafall jag) gör för att få råd med körkort.

  7. #9577
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Fyfan... Undrar vart nästa gräns går, är dom alltså inte tillräckligt kapabla att arbeta som vi svenskar? De får våra jobb och de får våra pengar, i dessa tider öppnar jag upp ögonen för SD alltså, de kan likväl sommarjobba en hel jävla sommar som vissa (Iallafall jag) gör för att få råd med körkort.
    jo, hade det inte varit bättre att lägga dom pengarna på alla ungdomars körkort? eller på skolorna som är på väg åt helvete. det är ju vi unga som är framtiden, inte mohammed, 62 år från irak som jobbar som pizzabagare.

  8. #9578
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    det hoppas jag inte.
    jag hittade en annan sida som verkar väldigt bra, jag hittade alla serier som mackan663 ville ha där, bara lite jobbigt att det ploppar upp reklam ibland när man klickar.
    www.tankaner.com
    ina turbo mercor

    edit: Namn:  420207_391182727564173_100000173481933_1787458_956645082_n.jpg
Visningar: 661
Storlek:  102,4 KB
    det va då själva fan, jag ska tammefan säga upp mitt medborgarskap och flytta till irak o bli medborgare där så jag kan komma hit igen så jag också kan få en jävla massa saker gratis.
    de vill satsa på att invandrarna ska få jobb om körkort nu gör det! NEJ FÖRFAAN INTE det kommer bara köra runt med sina turbo bmw/mercor leka streetrace och köra ner barn påväg hem från pizzabageriet, för att dem inte kunde läsa och ta skillnad på skyltarna rosengård och lund
    skulle haft a-traktor istället!

  9. #9579

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    det hoppas jag inte.
    jag hittade en annan sida som verkar väldigt bra, jag hittade alla serier som mackan663 ville ha där, bara lite jobbigt att det ploppar upp reklam ibland när man klickar.
    www.tankaner.com
    Jo tackar dig igen , En annan kompis länkade en annan sida som hade vissa mina serier ochså www.swesub.tv

  10. #9580
    Spelat lite Sims 2, fet nostalgi-känsla alltså. Haha, rätt kul ändå!
    Det rullar på och man börjar komma en bit, sen blir det strömavbrott... Kommer sen på att man inte sparat på ett tag.
    Fasen så surt.
    "Inställningen är halva grejen"

  11. #9581
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Jessica i Big Brother är den i särklass jobbigaste personen jag sett och hört. Hahahahahaahahahahahaha
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  12. #9582
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Jessica i Big Brother är den i särklass jobbigaste personen jag sett och hört. Hahahahahaahahahahahaha
    Hur kan du ens titta på skiten?

  13. #9583
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Spelat lite Sims 2, fet nostalgi-känsla alltså. Haha, rätt kul ändå!
    Det rullar på och man börjar komma en bit, sen blir det strömavbrott... Kommer sen på att man inte sparat på ett tag.
    Fasen så surt.
    Skapar du din drömbrud och .........?

    Nej men det spelet är hyffsat roligt. Dock är väll grafiken sådär.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  14. #9584
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    det hoppas jag inte.
    jag hittade en annan sida som verkar väldigt bra, jag hittade alla serier som mackan663 ville ha där, bara lite jobbigt att det ploppar upp reklam ibland när man klickar.
    www.tankaner.com

    edit: Namn:  420207_391182727564173_100000173481933_1787458_956645082_n.jpg
Visningar: 661
Storlek:  102,4 KB

    det va då själva fan, jag ska tammefan säga upp mitt medborgarskap och flytta till irak o bli medborgare där så jag kan komma hit igen så jag också kan få en jävla massa saker gratis.

    Ska vi inte ge dom varsin lyxvilla också?
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  15. #9585
    Citat Ursprungligen postat av derbi_crille Visa inlägg
    Ska vi inte ge dom varsin lyxvilla också?
    Ja och 500k om året, vi vill ju inte att dom stackars invandrarna ska behöva slita på sina kroppar genom att arbeta.

  16. #9586

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ja och 500k om året, vi vill ju inte att dom stackars invandrarna ska behöva slita på sina kroppar genom att arbeta.
    dom har ju varit med om så mycket. Visa samtycke .

  17. #9587
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    dom har ju varit med om så mycket. Visa samtycke .
    Jag har också vart med om mycket, bara för de så ska skattebetalarna betala mitt körkort?
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  18. #9588
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Skapar du din drömbrud och .........?

    Nej men det spelet är hyffsat roligt. Dock är väll grafiken sådär.
    Haha, sätter brudarna istället!
    Nej men, det är ett rätt okej spel ändå. Dock tröttnar man på det... Haha, gjorde precis det!
    "Inställningen är halva grejen"

  19. #9589
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Andersson Visa inlägg
    Haha, sätter brudarna istället!
    Nej men, det är ett rätt okej spel ändå. Dock tröttnar man på det... Haha, gjorde precis det!
    Prova Sims 3 då
    Vaknade 15 innan tåget gick så ja stresshade rejält bara för att sedan få höra att tåget var 35 minuter sent...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  20. #9590
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Gammal glass,tacos och lite majs låg på golvet och lite på kinden när man vakna...
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  21. #9591
    Citat Ursprungligen postat av Jonthä Visa inlägg
    Gammal glass,tacos och lite majs låg på golvet och lite på kinden när man vakna...
    Crazy nite huh?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  22. #9592
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Prova Sims 3 då
    Vaknade 15 innan tåget gick så ja stresshade rejält bara för att sedan få höra att tåget var 35 minuter sent...
    Haha, gillar inte 3:an... Finns "för många" valmöjligheter, man vill ju ha allt perfekt då typ. Gillar spel som är lite mer begränsade så sätt, skönare att lira då liksom.
    Men är väl en smaksak helt klart. Bilspel & så får det annars vara hur många olika sorters saker som helst till, är en annan femma då.
    "Inställningen är halva grejen"

  23. #9593
    Nån skrev på facebook att invandrarna skulle få körkort gratis och en ****** kommenterar gratis är bra eller något sånt och det blir lång diskussion. en annan ****** skriver en lång och fin uppsats om att invandrarna har det så jobbigt och sliter som djur när dom kommer hit och det blir så mycket lättare om dom får körkort.

  24. #9594
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Nån skrev på facebook att invandrarna skulle få körkort gratis och en ****** kommenterar gratis är bra eller något sånt och det blir lång diskussion. en annan ****** skriver en lång och fin uppsats om att invandrarna har det så jobbigt och sliter som djur när dom kommer hit och det blir så mycket lättare om dom får körkort.
    yeh, right skitjobbigt har dom de säkert, om det nu är så jävligt så kan dom väll flytta härifrån?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  25. #9595
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Nån skrev på facebook att invandrarna skulle få körkort gratis och en ****** kommenterar gratis är bra eller något sånt och det blir lång diskussion. en annan ****** skriver en lång och fin uppsats om att invandrarna har det så jobbigt och sliter som djur när dom kommer hit och det blir så mycket lättare om dom får körkort.
    På min status så höll några blattar med
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  26. #9596

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Citat Ursprungligen postat av Kaiiler Visa inlägg
    yeh, right skitjobbigt har dom de säkert, om det nu är så jävligt så kan dom väll flytta härifrån?
    Om det vore så väl..

  27. #9597

  28. #9598
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Vill gå ut, men vet inte riktigt vad jag ska hitta på..
    Lek med katten och printa ut några katt-bilder, blir nog skojs.

  29. #9599

  30. #9600

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Åstorp ,Skåne
    Inlägg
    687
    Nåt fel med moppen...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in