Ämne: Dagens Fail!

  1. #12211
    Har så äckligt jävla tråkigt att jag funderar på att gå lös på slidern igen o göra den fräsch så man får en slant för den när man säljer den istället för att behöva skämmas över att man säljer nåt sunkigt skit
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  2. #12212

  3. #12213
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Egentligen gårdagens (eller förrgårdagens, beror på). I alla fall så sov jag över hos flickvännen och hade somnat lugnt och stilla i "skedställning" liksom. Jag vaknade till och hörde mopedljud utanför, tänkte inte mer på det utan försökte somna om igen. Somnade lite halvt men hörde att ljudet inte åkte därifrån utan verkade stå kvar utanför. När flickvännen också vaknade och jag frågade vad det var för ljud (yrvaken som jag var) och fick svaret att det ofta var mopeder, bilar, motorcyklar etc. som körde runt ute på "ängen" utanför deras hus (bor nere vid hamnen i Höganas så det är bara en liten jävla gräsmatta). Jag antar att det är lugnt tills jag kollar på klockan och inser att hon är runt tio över 12 på natten och att de bara kör runt.

    Jag går upp och kollar ifrån toaletten samtidigt som jag står där inne och inser att de jävlarna bara kör runt och slirar sönder den fina gräsmattan, klockan 12 på natten utanför huset. Jag öppnar fönstret och skriver på en av ungarna som står och tittar på (stackaren hade väl ingen moped ) "Klockan är för fan halv ett på natten, kan ni ge er nu eller". Han hämtar kompisarna som kör iväg direkt. Jag är väldigt nöjd över att killarna inte körde vidare eller försökte jävlar på något sätt. Trots en lite förstörd nattsömn är jag nöjd över att ungarna i alla fall hade vett att köra därifrån och inse att det faktiskt störde. Jag tror inte att de hade tänkt på att det fanns folk som sov och att mopederna lät så mycket, det hade inte jag gjort när jag var 15-16 år i alla fall.

    Förresten, är det någon på MNF som gjorde det så är det bara att erkänna så kan jag visa andra ställen att slira runt på, där det är mer plats och mindre arga och yrvakna tonåringar omkring.

  4. #12214
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Egentligen gårdagens (eller förrgårdagens, beror på). I alla fall så sov jag över hos flickvännen och hade somnat lugnt och stilla i "skedställning" liksom. Jag vaknade till och hörde mopedljud utanför, tänkte inte mer på det utan försökte somna om igen. Somnade lite halvt men hörde att ljudet inte åkte därifrån utan verkade stå kvar utanför. När flickvännen också vaknade och jag frågade vad det var för ljud (yrvaken som jag var) och fick svaret att det ofta var mopeder, bilar, motorcyklar etc. som körde runt ute på "ängen" utanför deras hus (bor nere vid hamnen i Höganas så det är bara en liten jävla gräsmatta). Jag antar att det är lugnt tills jag kollar på klockan och inser att hon är runt tio över 12 på natten och att de bara kör runt.

    Jag går upp och kollar ifrån toaletten samtidigt som jag står där inne och inser att de jävlarna bara kör runt och slirar sönder den fina gräsmattan, klockan 12 på natten utanför huset. Jag öppnar fönstret och skriver på en av ungarna som står och tittar på (stackaren hade väl ingen moped ) "Klockan är för fan halv ett på natten, kan ni ge er nu eller". Han hämtar kompisarna som kör iväg direkt. Jag är väldigt nöjd över att killarna inte körde vidare eller försökte jävlar på något sätt. Trots en lite förstörd nattsömn är jag nöjd över att ungarna i alla fall hade vett att köra därifrån och inse att det faktiskt störde. Jag tror inte att de hade tänkt på att det fanns folk som sov och att mopederna lät så mycket, det hade inte jag gjort när jag var 15-16 år i alla fall.

    Förresten, är det någon på MNF som gjorde det så är det bara att erkänna så kan jag visa andra ställen att slira runt på, där det är mer plats och mindre arga och yrvakna tonåringar omkring.
    Du har inte funderat på vad du ska välja för pension ännu då ?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  5. #12215
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Du har inte funderat på vad du ska välja för pension ännu då ?
    Jodå, det är ju bara några år tills dess, gubbe som man är!

    Nej men allvarligt, jag var sjuktligt trött efter att ha haft 2 prov på två dagar och en inlämning innan dess. Sen kommer de klockan 12 på natten, klart att jag blir sur då.

  6. #12216

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Var uppe till 6 imorse , går o lägger mig o vaknar 10.40
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  7. #12217
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jodå, det är ju bara några år tills dess, gubbe som man är!

    Nej men allvarligt, jag var sjuktligt trött efter att ha haft 2 prov på två dagar och en inlämning innan dess. Sen kommer de klockan 12 på natten, klart att jag blir sur då.
    Det är fan mycket i skolan nu! Varför valde man Matte C?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  8. #12218
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Det är fan mycket i skolan nu! Varför valde man Matte C?
    Gnäll lagom, själv valde man Matte D i år!

    Sitter med sinus, cosinus, tangens och mycket sånt roligt!

  9. #12219
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Gnäll lagom, själv valde man Matte D i år!

    Sitter med sinus, cosinus, tangens och mycket sånt roligt!
    huh det gjorde vi i första året på gymnasiet
    Läser Matte 3 nu (typ som matte C fast aningen svårare tror jag det var) och blir klar med den kursen vid jul, sen ingen mer matte
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #12220
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Gnäll lagom, själv valde man Matte D i år!

    Sitter med sinus, cosinus, tangens och mycket sånt roligt!
    Jag tänkte välja Matte D men verkligheten hann ifatt mig!
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    huh det gjorde vi i första året på gymnasiet
    Läser Matte 3 nu (typ som matte C fast aningen svårare tror jag det var) och blir klar med den kursen vid jul, sen ingen mer matte
    Behövde egentligen inte ha Matte i 3an men vafan man måste ju få ihop 2500 poäng för att få lämna dårhuset efter tre år!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #12221
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Motorstativet behöver moddas för att få dit motorn... Så nu blir de inte att riva motor ikväll
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  12. #12222

  13. #12223
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Slog över med dracen när jag stunta, hade pegs på sidorna så all tyngd landa på den högra Peggen, så hela fästet alltså blev snett alltså där man har skjusspinnar... Någon som vet hur man kan bända tillbaka den ? Testat slå med hammare, vicka inget funkar!! Hjälp!
    Du får nog skaffa en gasolvärmare/gassvets o värma på det sedan böja tillbaka det
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  14. #12224

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Slog över med dracen när jag stunta, hade pegs på sidorna så all tyngd landa på den högra Peggen, så hela fästet alltså blev snett alltså där man har skjusspinnar... Någon som vet hur man kan bända tillbaka den ? Testat slå med hammare, vicka inget funkar!! Hjälp!
    Du hade väl sålt den?
    Kåtmorfar<3

  15. #12225

  16. #12226

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Haha det blir lite svårt o fixa

    Hade 2 dracss!!!!!!!!!!!!!!!! Skabbiga bettan är kvar <3
    Hahahaha skabbstuntpäääärlan
    Kåtmorfar<3

  17. #12227

  18. #12228

  19. #12229
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Smällde av fläktremen idag i bilen så den kokade när den skulle köras hem Men egentligen en win för enda som gick sönder var fläktremen
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  20. #12230

  21. #12231
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Om den kokade så lär ju inte remmen va det enda som gick sönder.

    Ont: Nära på att plocka 2 rådjur med syrrans bil, vet inte hur jag lyckas..
    Har också kört av min fläktrem men gick bra o köra hem ändå, åkte ca 4km o då hade de precis börjat bubbla i behållarn, så de går att åka en bit utan

    ONT: slängt upp nya bränslepumpar och slangar på 745an, men inte fan ville de komma fram nån bensin för de

  22. #12232
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    Har också kört av min fläktrem men gick bra o köra hem ändå, åkte ca 4km o då hade de precis börjat bubbla i behållarn, så de går att åka en bit utan

    ONT: slängt upp nya bränslepumpar och slangar på 745an, men inte fan ville de komma fram nån bensin för de
    insprut? kolla så att den håller tätt vid spridarslangar, spridare och runt spridarna vid toppen samt där spridarslangarna kommer ifrån! läcker det så pressas trycket ut och öppnar inte spridarna, vilket resulterar i att motorn inte får bensin.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  23. #12233
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Om den kokade så lär ju inte remmen va det enda som gick sönder.

    Ont: Nära på att plocka 2 rådjur med syrrans bil, vet inte hur jag lyckas..

    Verkar som att det var det enda som tog stryk iaf.

    Elisson på Golf 2or så driver fläktremen vattenpumpen så den gick ju inte runt då.

    Den läcker inte vid spridarna och sånt heller
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  24. #12234
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    insprut? kolla så att den håller tätt vid spridarslangar, spridare och runt spridarna vid toppen samt där spridarslangarna kommer ifrån! läcker det så pressas trycket ut och öppnar inte spridarna, vilket resulterar i att motorn inte får bensin.
    De är inte där problemet ligger, de vill inte komma nån bensin ur tanken. Har en 91a så har bara en bensinpump men den va kass så har bytt till dubbla pumpar från en annan 740. Pumparna jobbar som dem ska men kommer ingen bensin, vet inte riktigt vad felet kan vara men är lite osäker om jag fått i amaturen rätt :/

    Edit: har satt amaturen ett kvarts varv fel, problemet löst, förhoppningsvis
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Verkar som att det var det enda som tog stryk iaf.

    Elisson på Golf 2or så driver fläktremen vattenpumpen så den gick ju inte runt då.

    Den läcker inte vid spridarna och sånt heller
    Likadant på min volvo
    Senast redigerat av elisson den 2012-10-18 klockan 23:06.

  25. #12235
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Gick och fräste klart mina spacers och under tiden gick alla kompisar hem till en annan polares lägenhet, så nu sitter man ensam kvar i skolan och börjar om 45 min..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  26. #12236
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av elisson Visa inlägg
    De är inte där problemet ligger, de vill inte komma nån bensin ur tanken. Har en 91a så har bara en bensinpump men den va kass så har bytt till dubbla pumpar från en annan 740. Pumparna jobbar som dem ska men kommer ingen bensin, vet inte riktigt vad felet kan vara men är lite osäker om jag fått i amaturen rätt :/

    Edit: har satt amaturen ett kvarts varv fel, problemet löst, förhoppningsvis

    Likadant på min volvo
    Äsch vafan Volvo är ju mer som en stridsvagn jämfört med en golf

    Värt att tillägga är kanske att det här var första gången sen bilen fick köras längre än 2km på 2 år och den hade stått still sen bes 2011 eftersom den inte gick igenom. Så i Söndags körde vi ner den till kusinens jobb (Körde ca 1km) och den fick stå där tills igår
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  27. #12237
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  28. #12238
    Citat Ursprungligen postat av mickeidiket Visa inlägg

    värd!
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  29. #12239

  30. #12240
    Man blir ju inte så sugen när det står som de står i annonsen, man kan ju iaf orka nämna de bra prylarna som sitter på.
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in