Ämne: Dagens Fail!

  1. #9721

  2. #9722
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    du får sluta runka så kraftigt. förslitningsskador!
    Jaaa, det är fan inte bra dedära...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  3. #9723

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Jaaa, det är fan inte bra dedära...
    skaffa dig flickvän så är problem solved ..
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  4. #9724
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    skaffa dig flickvän så är problem solved ..
    Det där var jävligt lågt sagt.... aldrig att man skulle sluta runka bara för det :o
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  5. #9725

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Det där var jävligt lågt sagt.... aldrig att man skulle sluta runka bara för det :o
    haha! sant
    men skaffar du flickv'n kan ju hon göra det så du inet skadar dig
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  6. #9726
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    haha! sant
    men skaffar du flickv'n kan ju hon göra det så du inet skadar dig
    En flickvän ger en förslitningsskador där nere istället.

  7. #9727
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    En flickvän ger en förslitningsskador där nere istället.
    Ryggskador
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  8. #9728

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    En flickvän ger en förslitningsskador där nere istället.
    känns ju fan så mycket bättre att få förslitningsskador av flickvänen, då är man ju lite social iaf
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  9. #9729

  10. #9730
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Ständigt jävla problem med dessa äckliga mopeder, är så less på skiten. Blir skönt o sälja av allt sen..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  11. #9731
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Ryggskador
    Det också, dock slitage på aparaten om man har en så trevlig flickvän som jag har..

    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    känns ju fan så mycket bättre att få förslitningsskador av flickvänen, då är man ju lite social iaf
    Sant, dock mycket mer tjat..

  12. #9732

  13. #9733
    Körde förbi macken idag o så kostade bensinen 14,63. Men tänkte äh jag tankar efter skolan tänkte jag o så hade dem höjt till 15,04

  14. #9734
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det också, dock slitage på aparaten om man har en så trevlig flickvän som jag har..
    Säger detsamma om min flickvän! Helt sjukt, sist var jag tvungen att ha en flaska vatten bredvid sängen.. Blev fan uttorkad i käften och halsen
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  15. #9735
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Skulle dra ut för att testa moppen och det hade varit fint plusgrader hela dagen så tänkte inte alls att det va halt så drog upp på bakan med aeroxen så åkte typ 10m sen helt plötsligt tappar bakhjulet grepp och jag faller till höger med huvudet före och moppen flyger till vänster, slog i huvudet hårt i marken och tappa andan och skrapa upp båda benen plus armbågarna... Fyfan vilken känsla
    klara sig moppen?!
    Sagorna ljuger och kärlek är skit, så passa du dig noga så du inte trillar dit.
    Hitler och hans vänner vol.2
    http://open.spotify.com/user/1121254...pUetccMeXnDQO7

  16. #9736
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Säger detsamma om min flickvän! Helt sjukt, sist var jag tvungen att ha en flaska vatten bredvid sängen.. Blev fan uttorkad i käften och halsen
    Är det så? Det värsta är att jag har varit tillsammans med min flickvän i 5 månader (30:e, finns dock inte i februari) och hon blir bara vildare.

  17. #9737

  18. #9738
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Är det så? Det värsta är att jag har varit tillsammans med min flickvän i 5 månader (30:e, finns dock inte i februari) och hon blir bara vildare.
    Haha, du, så är det
    Men nu när du säger det, om man har månadsdag eller vad fan man säger typ den 30:e, som du, hur gör man då i februari?
    Eftersom att bara finns 28 dagar...?
    MIND = BLOWN
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  19. #9739
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Haha, du, så är det
    Men nu när du säger det, om man har månadsdag eller vad fan man säger typ den 30:e, som du, hur gör man då i februari?
    Eftersom att bara finns 28 dagar...?
    MIND = BLOWN
    Riktigt gött!
    Håller med dig, dock har vi inte firat den dagen direkt. Ska väl antagligen gå ut och äta när vi har 6 månader eller så men i övrigt skiter vi i den. Så jag har inga problem med att det är färre dagar i februari.

  20. #9740
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Riktigt gött!
    Håller med dig, dock har vi inte firat den dagen direkt. Ska väl antagligen gå ut och äta när vi har 6 månader eller så men i övrigt skiter vi i den. Så jag har inga problem med att det är färre dagar i februari.
    Alright, för jag tänkte, vissa par verkar ju ha nån jävla mani för att kötta statusar, bilder, in-checkningar å fan å hans moster när det har gått 1, 2, 3, 4 månader osv.. Så om dom har månadsdag den 30:e, då lär ju dom få problem?
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  21. #9741
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Alright, för jag tänkte, vissa par verkar ju ha nån jävla mani för att kötta statusar, bilder, in-checkningar å fan å hans moster när det har gått 1, 2, 3, 4 månader osv.. Så om dom har månadsdag den 30:e, då lär ju dom få problem?
    Jag och min flickvän har inte skrivit om varandra på facebook en enda gång. Det enda på facebook som vi har gemensamt är när vi la upp "Förhållande-status" och då lyckades jag t.om. ta "Bara jag" i vilka som skulle se det. Hon är inte den typen som gillar att skriva en massa gulli-gull och sånt skit..

    Dom lär få enorma problem, hade skrattat röven av mig åt dem!

  22. #9742
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag och min flickvän har inte skrivit om varandra på facebook en enda gång. Det enda på facebook som vi har gemensamt är när vi la upp "Förhållande-status" och då lyckades jag t.om. ta "Bara jag" i vilka som skulle se det. Hon är inte den typen som gillar att skriva en massa gulli-gull och sånt skit..

    Dom lär få enorma problem, hade skrattat röven av mig åt dem!
    Då är vi två!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  23. #9743

  24. #9744
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Då är vi två!
    Härligt!

    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Jag och tjejen ser måååånga på Facebook skriver t.ex "vara med älskling idag", "Jag älskar min Gubbe" STUP i ett. Har dom problem i förhållandet och måste övertala sig själva genom att göra så?

    Jag skriver aldrig något om tjejen på facebook, och vi är stabilare än sten i vårt förhållande.
    Det är väldigt frusterande att läsa alla j*vla gulli-gull statusar om folk hit och dit. Jag har t.om. blivit tvungen att dölja en kompis på facebook för att hans flickvän ska envisas med att skriva tre såna statusar om dagen (från hans inlogg samt genom att tagga honom). Folk är olika, vissa gillar att skryta (?) medan vissa helt enkelt inte bryr sig om vad andra tycker.

    Ni har det riktigt bra ni ja, gött att höra.

  25. #9745
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Säger detsamma om min flickvän! Helt sjukt, sist var jag tvungen att ha en flaska vatten bredvid sängen.. Blev fan uttorkad i käften och halsen
    Du få ta de som om du har en matchdag, drick några liter vatten dagen innan så klarar du dig!
    Funkar när man lirar fotboll i 25+ iaf!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  26. #9746
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Du få ta de som om du har en matchdag, drick några liter vatten dagen innan så klarar du dig!
    Funkar när man lirar fotboll i 25+ iaf!
    Ska fan tänka på det!
    Asså det sög så jävla hårt helgen, en förening som jag är med i hade ett LAN i helgen.. Så vi hade hyrt lokal, vi fixade sponsorer, snackade med Ica och fick ett samarbete med dom gällande kiosken vi hade osv.. Och min flickvän var där nästan hela lanet, dom gången hon inte kunde vara med mig, så satt hon bredvid min bästa polare och kollade på honom när har gibbade
    Liksom, det är ju skitkul att hon vill vara med mig såpass mycket satt hon är villig att sitta på ett lan i ~50 timmar bland 45-50 lökande tonåringar, men att vara med henne utan att "göra nåt" (om ni fattar vad jag menar) var ju sjukt drygt..
    Och jag var ju crew, så jag kunde ju inte sticka därifrån..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  27. #9747
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Ska fan tänka på det!
    Asså det sög så jävla hårt helgen, en förening som jag är med i hade ett LAN i helgen.. Så vi hade hyrt lokal, vi fixade sponsorer, snackade med Ica och fick ett samarbete med dom gällande kiosken vi hade osv.. Och min flickvän var där nästan hela lanet, dom gången hon inte kunde vara med mig, så satt hon bredvid min bästa polare och kollade på honom när har gibbade
    Liksom, det är ju skitkul att hon vill vara med mig såpass mycket satt hon är villig att sitta på ett lan i ~50 timmar bland 45-50 lökande tonåringar, men att vara med henne utan att "göra nåt" (om ni fattar vad jag menar) var ju sjukt drygt..
    Och jag var ju crew, så jag kunde ju inte sticka därifrån..
    Fyfan vad man svettas när man är på lan, därför jag slutade med det.

    Ska sluta kl 11 imorgon och har omprov kl 16, tror noga att jag gör det provet...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #9748
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Datorn kämpar som fan när man lägger upp vägbeskrivning på google maps, dags för ny kanske?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  29. #9749
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Datorn kämpar som fan när man lägger upp vägbeskrivning på google maps, dags för ny kanske?
    Min kämpar för att ladda moppenet så din håller i något år till.

  30. #9750
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Min kämpar för att ladda moppenet så din håller i något år till.
    Den sidan har fastnat ca 10 minuter för mig nu.. lite jobbigt när man försöker planera en vättern runt resa
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in