Sidan 38 av 434 Första ... 2836373839404888138 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #1111
    Ja, midsommarafton började jävligt bra men slutade med minnesluckor och en borttappad plånbok...

  2. #1112
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    En jobbig jävla tjej som inte ger sig är fan måndens fail. Jag har aldrig snackat med henne, aldrig träffat henne. Jag har vart på samma fest som henne en gång. Helt plötsligt börjar hon skriva sms till mig. Hon hade tydligen frågat folk i hennes klass om mitt nummer, och kollat på Hitta.se om det. Efter ett par sms skrivet hon sähär:

    - Haha. Söt du är asså
    - Aja (visste inte vad fan jag skulle svara på det, kan inte det samma eller liknande.)
    - Seriöst nu- Jag tycker du är söt och jag gillar typ dig
    - Aja (visste inte vad jag skulle svara här heller.)
    - Snällt? Jag hade ju tänkt fråga om du ville ses eller så.

    Aja, hur som helst dissar jag henne genom att sluta svara på smsen hon skickar, men ändå fortsätter hon och skriva. Fick precis detta: "Hej:-) va ska du göra imorgon? Kanske kan ses. Vill att vi ska bli mer än vänner.."
    Haha! Lite "stalker'ish" att hon inte fattar att du inte vill snacka med 'na Men om hon är het så kan du ju bara köra på ändå? hahaha!

    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    Ja, midsommarafton började jävligt bra men slutade med minnesluckor och en borttappad plånbok...
    Kanske ska ta det lite lugnt med drickan dära

  3. #1113
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Kanske ska ta det lite lugnt med drickan dära [/COLOR][/FONT]
    jävla polare som ska lura i en massa skit!

  4. #1114
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    jävla polare som ska lura i en massa skit!
    Har du inte lärt dig att stå emot grupptryck ?

  5. #1115

  6. #1116
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av whizzlarn Visa inlägg
    Har du inte lärt dig att stå emot grupptryck ?
    Inte alltid lika lätt när man redan druckit ?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  7. #1117
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Inte alltid lika lätt när man redan druckit ?
    Sluta förstöra när jag skulle låta smart

  8. #1118
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    älska sånt folk <3 är hon snygg då?
    Antagligen inte.

  9. #1119
    Midsommar kunde ju varit bättre.. Hade förfest hemma sen åkte jag ut till ett tivoli o träffade massa folk, sen skulle jag vidare till en annan fest men hade lite svårt att hitta dit och hade ju såklart inga pengar på mobilen, så jag gick runt o frågade massa främmande folk om vägen och det slutade med att jag kom fram till festen 2 timmar senare sen ringde brosan o sa att dom va påväg för att hämta mig så jag fick gå tillbaka igen

  10. #1120
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Inte alltid lika lätt när man redan druckit ?
    +1

  11. #1121
    https://www.flashback.org/t1582379 jaha... som det kan gå om man släpper apor lösa på gatorna. som sagt borde de som såg till att han fick stanna i sverige och dessutom gå fri dömas för minst medhjälp till grov våldtäkt, men alla vet ju att invandrare inte begår brott.

  12. #1122
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    https://www.flashback.org/t1582379 jaha... som det kan gå om man släpper apor lösa på gatorna. som sagt borde de som såg till att han fick stanna i sverige och dessutom gå fri dömas för minst medhjälp till grov våldtäkt, men alla vet ju att invandrare inte begår brott.
    Är du medlem på exilen? Tror det forumet skulle passa dig ypperligt..
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  13. #1123
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Är du medlem på exilen? Tror det forumet skulle passa dig ypperligt..
    näe, inte ens nordisk.nu är jag medlem på, kanske är på tiden

  14. #1124
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    näe, inte ens nordisk.nu är jag medlem på, kanske är på tiden
    Är det inte nordiskungdom.nu?

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  15. #1125
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Är det inte nordiskungdom.nu?

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    det vet jag inte vad det är, jag syftade på http://nordisk.nu/

  16. #1126
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    https://www.flashback.org/t1582379 jaha... som det kan gå om man släpper apor lösa på gatorna. som sagt borde de som såg till att han fick stanna i sverige och dessutom gå fri dömas för minst medhjälp till grov våldtäkt, men alla vet ju att invandrare inte begår brott.
    Haha, läs http://affes.wordpress.com/2011/06/1...-maktmissbruk/
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  17. #1127
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    får fan lust att döda när jag läser skiten. vet du vem som blev våldtagen av apan nu sist?

  18. #1128
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    får fan lust att döda när jag läser skiten. vet du vem som blev våldtagen av apan nu sist?
    Nej, det var ingen jag kände. Eller har inte hört nåt om vem det kan vara heller.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  19. #1129
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Nej, det var ingen jag kände. Eller har inte hört nåt om vem det kan vara heller.
    oki

  20. #1130
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Våran tv börjar flimra och går inte att se på när jag kör crossen, även om jag är över 3-400 meter bort helt sjukt. Konstigt att tändstiftet inte är avstört..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  21. #1131
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Våran tv börjar flimra och går inte att se på när jag kör crossen, även om jag är över 3-400 meter bort helt sjukt. Konstigt att tändstiftet inte är avstört..
    ptja, radiovågorna från din mobil räcker ju flera mil till närmsta mast, inte så konstigt att tändstiftet som har jävligt mycket mer elektrisk energi i sig än din mobil stör saker 300 m bort

  22. #1132
    statoil var stängt när jag fick soppa torsk... fick först gå 400 meter med moppen till statoil så var de stängt (hade bara kontanter) så då fick jag gå ca 2km till för att komma till shell

  23. #1133
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Våran tv börjar flimra och går inte att se på när jag kör crossen, även om jag är över 3-400 meter bort helt sjukt. Konstigt att tändstiftet inte är avstört..
    Mina högtalare börjar surra när jag rör på benet, och då är inte mobilen i närheten..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  24. #1134
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Mina högtalare börjar surra när jag rör på benet, och då är inte mobilen i närheten..
    Min dator stängs av när jag slår på den. Då är inte något elektråniskt i närhetem

  25. #1135
    mitt ljudkort slås av när skärmen går i viloläge (stationär dator), förbenat irriterande när man sitter i soffan 3 m bort och spisar musik, tror dock att jag eventuellt har fixat problemet nu, får se nästa gång skärmen stängs av

  26. #1136
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    ***** vilket värdelöst "lan". idioten sitter och pratar med någon brud som han pratat med HELA jävla dagen, sen skrattar han och frågar varför jag är sur? han sitter i ett annat rum med stängd dörr, pratar med nån äcklig jävla brud, vill inte snacka med mig och vill inte spela med mig, sedan kommer han ut efter en hel jävla dag och frågar varför jag är sur? hor*****, vill hem nu.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #1137
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    ***** vilket värdelöst "lan". idioten sitter och pratar med någon brud som han pratat med HELA jävla dagen, sen skrattar han och frågar varför jag är sur? han sitter i ett annat rum med stängd dörr, pratar med nån äcklig jävla brud, vill inte snacka med mig och vill inte spela med mig, sedan kommer han ut efter en hel jävla dag och frågar varför jag är sur? hor*****, vill hem nu.
    varför lana om man inte ska spela?

  28. #1138
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    varför lana om man inte ska spela?
    den frågan har jag ställt mig många gånger under denna dag.
    ändå tjatade han på att jag skulle komma hit och lana. men nu när han snöat in på en brud så skiter han fullständigt i mig. Jag får sitta i ett kallt jävla kök medans han sitter där inne
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  29. #1139
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    den frågan har jag ställt mig många gånger under denna dag.
    ändå tjatade han på att jag skulle komma hit och lana. men nu när han snöat in på en brud så skiter han fullständigt i mig. Jag får sitta i ett kallt jävla kök medans han sitter där inne
    haha dina kompisar verkar vara lite udda

  30. #1140
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    haha dina kompisar verkar vara lite udda
    finns väl en och annan idiot, dock skriver jag bara om idioterna här
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in