Ämne: Dagens Fail!

  1. #11371

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    .................................................. .....................
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  2. #11372
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    min styvfarsa som säger att han fick upp en 40cc(pocket bike) i 200..
    han är fullt seriös.
    hahaha
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #11373
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    hahaha
    Eller ja, inte EN utan FLERA.
    Han å någon ägde Pocket bike racing(vet inte va de hette) å då hade deras minimotos vanliga trimdelar så dem gjorde 160 eller något sådant.
    Han är envis också, hävdade att han kanske drömt men nej nej

    Han vet för övrigt hur man mekar allt från cykel till v8a så det är ju därför jag blir så oerhört förlamad i huvudet varje gång han drar sin berättelse

    Dock va han väldigt imponerad att ja fått upp min 70kubbe i 130+
    Finns ju lite mer å hämta såklart, å han hävda också att ja skulle kunna hämta ca 40hk ur motorn..
    Du kan ju tänka vilken lust jag hade att bara gapa NEEEEJ DÄÄ GÖÖR INTEEEE FÖFAEEEN
    Behövs turbo förfan!
    Haha skämt åsido

  4. #11374
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Eller ja, inte EN utan FLERA.
    Han å någon ägde Pocket bike racing(vet inte va de hette) å då hade deras minimotos vanliga trimdelar så dem gjorde 160 eller något sådant.
    Han är envis också, hävdade att han kanske drömt men nej nej

    Han vet för övrigt hur man mekar allt från cykel till v8a så det är ju därför jag blir så oerhört förlamad i huvudet varje gång han drar sin berättelse

    Dock va han väldigt imponerad att ja fått upp min 70kubbe i 130+
    Finns ju lite mer å hämta såklart, å han hävda också att ja skulle kunna hämta ca 40hk ur motorn..
    Du kan ju tänka vilken lust jag hade att bara gapa NEEEEJ DÄÄ GÖÖR INTEEEE FÖFAEEEN
    Behövs turbo förfan!
    Haha skämt åsido
    haha
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #11375

  6. #11376
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Arbetslös, hahah
    Vad du är gör gå inte till Arbetsförmedlingen, det är rena helvetet där!

  7. #11377
    Folk vill inte ha randoms från Arbetsförmedlingen, ska man ha ett jobb så går man personligen å visar ett gediget intresse!
    Vips så har du det

  8. #11378
    http://www.blocket.se/dalarna/Honda_...2.htm?ca=6&w=1

    "Info: Automatisk växellåda, En crf 450 honda som går bra"

    Automat (?)

  9. #11379
    Citat Ursprungligen postat av whak Visa inlägg
    http://www.blocket.se/dalarna/Honda_...2.htm?ca=6&w=1

    "Info: Automatisk växellåda, En crf 450 honda som går bra"

    Automat (?)
    tror dom syftar på halv automat så man slipper koppla mellan växlingarna
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  10. #11380

  11. #11381

  12. #11382
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    De var firande för dom nya "svenskarna" här i Alingsås med-_- Fattar inte hur man kan fira nått sånt på Sveriges nationaldag
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

  13. #11383

  14. #11384

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    gömt mina crossskydd hos bruden, 40 mil bort -.-' lär inte få tag på dom på åtminstone en månad, jag som skulle träna fullt nu när jag va hemma -.-'
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  15. #11385
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av kattens Visa inlägg
    gömt mina crossskydd hos bruden, 40 mil bort -.-' lär inte få tag på dom på åtminstone en månad, jag som skulle träna fullt nu när jag va hemma -.-'
    Och varför har man en flickvän som bor 40 mil bort som man bara träffar en gång i månaden?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  16. #11386
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Och varför har man en flickvän som bor 40 mil bort som man bara träffar en gång i månaden?
    För dem tycker förmodligen om varandra?
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  17. #11387
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    För dem tycker förmodligen om varandra?
    Kom tillbaka till sängen nu kebabsvarvare.

  18. #11388
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    tror dom syftar på halv automat så man slipper koppla mellan växlingarna
    Varför ha ett kopplingshandtag då?

  19. #11389

  20. #11390
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Så att man kommer iväg? Tror att det heter Recluse-koppling, den är typ på/av och sen behöver man inte koppla emellan växlingarna.
    Aha, så var det inte på min polares halv-auto fiddy

  21. #11391
    Veckans fail garanterat, polaren sa åt mej att slänga iväg min nyckel, så på lite skoj slänger jag iväg nyckeln baklänges utan och kolla... vips så sitter den i ett träd och bara polaren såg på ett ungefär vart den hamna... var dock ganska kul att försöka få ner den till slut
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  22. #11392
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Veckans fail garanterat, polaren sa åt mej att slänga iväg min nyckel, så på lite skoj slänger jag iväg nyckeln baklänges utan och kolla... vips så sitter den i ett träd och bara polaren såg på ett ungefär vart den hamna... var dock ganska kul att försöka få ner den till slut
    Wait, what?

  23. #11393
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Wait, what?
    slänger upp moppenyckeln i ett träd, för att sedan behöva hålla på i säkert 45 minuter för att få ner den...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  24. #11394
    CaToXXos avatar
    Reg.datum
    Oct 2010
    Ort
    Långared, Alingsås
    Inlägg
    1 066
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    slänger upp moppenyckeln i ett träd, för att sedan behöva hålla på i säkert 45 minuter för att få ner den...
    Har inget TK men är ett fucko ändå

  25. #11395
    jag slarva bort nålclipset.

  26. #11396
    fittmoppen misständer och går knappt framåt..

  27. #11397
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    ingen vill köpa dracen
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  28. #11398

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Och varför har man en flickvän som bor 40 mil bort som man bara träffar en gång i månaden?
    Går i skolan där, bor på typ internat, och hon bor typ en mil från där. Medans jag kommer från ett ställe 40 mil bort men när jag blev tsms med henne så tog jag med hojen upp och ställde den hos henne. Och hade alla grejer med upp dit oxå. Och fick med allt hem igen utom skydden som låg undanstoppade i deras källare

    Och håller med om att det är onödigt med gf 40 mil bort, men är ju 'bara' över sommaren
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  29. #11399

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    L-m-r Sidan så dyr frakt om man bara ska köpa en dekal och fälg rengöring....

  30. #11400

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in