Ämne: Dagens Fail!

  1. #10231
    Om det nu skulle gå igenom så det kommer sitter såna på tex 90vägar, undrar hur många olyckor som kommer inträffa just där då..

    På 30 och 50vägar är det bara bra, för där är det mest dumt att köra för fort..
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  2. #10232
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Om det nu skulle gå igenom så det kommer sitter såna på tex 90vägar, undrar hur många olyckor som kommer inträffa just där då..

    På 30 och 50vägar är det bara bra, för där är det mest dumt att köra för fort..
    På vägar med så låga hastigheter så ser jag inga nackdelar men över 50 så är det bara idiotiskt. Metall är ju snorhalt när det är blött, och lägg till att den åker ner i backen resulterar i garanterad omkullåkning med 2-hjuliga fordon. Sladd kan man räkna med om man har en bil som inte är stor.

  3. #10233

  4. #10234
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Precis, men som jag förstod så skulle mc kunna glida förbi på sidan? väldigt konstigt i så fall, för då kan ju dom hålla sin hastighet ändå..
    Det är nog rätt svårt att hinna kasta sig till sidan av vägen när man ligger i 120 och det är inget jag gärna skulle göra då det brukar ligga skräp och grus där.

  5. #10235
    Jävla idioti. Finns tillfällen då det är lämpligt att köra lite fortare, t.ex. vid sjukdom.
    Kör man ner i en sån med en hoj lär det ju inte gå bra, och även halkrisken som blir vid regn som zerox pratade om gör det idiotisk att placera ut sånna på vägar med högre hastighet än 30km/h.

  6. #10236
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Gött om man kommer med en låg bil i 110, så kan man ju räkna med en ganska dramatisk fart minskning.
    Även trikes och fyrhjulinglar lär ju vara skoj.
    Sedan så bussarna som går där jag bor håller runt 90-100 på 70vägarna, känslan när man kör ner i en sån i 100km/t i en buss, då kan chauffören börja snacka nackskador.

  7. #10237
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Jävla idioti. Finns tillfällen då det är lämpligt att köra lite fortare, t.ex. vid sjukdom.
    Kör man ner i en sån med en hoj lär det ju inte gå bra, och även halkrisken som blir vid regn som zerox pratade om gör det idiotisk att placera ut sånna på vägar med högre hastighet än 30km/h.
    Det skulle inte förvåna mig om idioterna sätter såna i kurvor, som dom ser det så får man skylla
    sig själv om det går för fort.


    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Gött om man kommer med en låg bil i 110, så kan man ju räkna med en ganska dramatisk fart minskning.
    Även trikes och fyrhjulinglar lär ju vara skoj.
    Sedan så bussarna som går där jag bor håller runt 90-100 på 70vägarna, känslan när man kör ner i en sån i 100km/t i en buss, då kan chauffören börja snacka nackskador.
    Bussar har ju ändå relativt mjuk fjädring och tjocka däck så jag tror inte det blir så hemskt för dom, det är nog lite värre för dom med miljonbilar som missar en fartskylt.

  8. #10238
    Lär ju bli ett helvete med tyskstukare
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  9. #10239
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Det skulle inte förvåna mig om idioterna sätter såna i kurvor, som dom ser det så får man skylla
    sig själv om det går för fort.




    Bussar har ju ändå relativt mjuk fjädring och tjocka däck så jag tror inte det blir så hemskt för dom, det är nog lite värre för dom med miljonbilar som missar en fartskylt.
    Kan tänka mig om man glider fram i en Lamborghini eller liknande då lär man ju skrapa sönder underredet på bilen. Det här måste vara politikernas dummaste idé på länge iaf
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  10. #10240
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Kan tänka mig om man glider fram i en Lamborghini eller liknande då lär man ju skrapa sönder underredet på bilen. Det här måste vara politikernas dummaste idé på länge iaf
    Ja, det kommer ju inte skapa annat än skador på bilar och likande.. Rent förjävligt..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  11. #10241
    Detta känns ju nästan som en bluff, eller?
    I´m not a complete idiot some parts are missing

  12. #10242
    Citat Ursprungligen postat av soppanslut Visa inlägg
    Detta känns ju nästan som en bluff, eller?
    Det skulle inte förvåna mig om det är sant med tanke på allt annat de som bestämmer i det här landet får för sig.

    Min svenskalärare är helt jävla bäng. Hon sa att vi skulle få till på torsdag på oss att göra iordning den muntliga delen av nationella provet och idag kom hon och sa att vi har till på måndag när vi bestämde igår vad vi ska prata om.

  13. #10243
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Det skulle inte förvåna mig om det är sant med tanke på allt annat de som bestämmer i det här landet får för sig.

    Min svenskalärare är helt jävla bäng. Hon sa att vi skulle få till på torsdag på oss att göra iordning den muntliga delen av nationella provet och idag kom hon och sa att vi har till på måndag när vi bestämde igår vad vi ska prata om.
    Typ ta in mer invandrare så landet snart kommer döpas om till North Arabia
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  14. #10244
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Typ ta in mer invandrare så landet snart kommer döpas om till North Arabia
    North Niggeria*

  15. #10245
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    North Niggeria*
    Det är ju mer turkar än negrar.
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  16. #10246
    Citat Ursprungligen postat av Stalker-Sebbe Visa inlägg
    Det är ju mer turkar än negrar.
    turkar, negrar, same shit. North Niggeria låter coolare.

  17. #10247
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Det skulle inte förvåna mig om det är sant med tanke på allt annat de som bestämmer i det här landet får för sig.

    Min svenskalärare är helt jävla bäng. Hon sa att vi skulle få till på torsdag på oss att göra iordning den muntliga delen av nationella provet och idag kom hon och sa att vi har till på måndag när vi bestämde igår vad vi ska prata om.
    Du kan vara lugn alla 3 delar i svenska nationella var sjukt lätta.
    You're so homo that even Justin Bieber look straight!

  18. #10248
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Du kan vara lugn alla 3 delar i svenska nationella var sjukt lätta.
    Jag går i ettan, nationella i nian är sjukt lätt, nu är det mycket värre.

  19. #10249

  20. #10250
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Kan inte påstå att ettans Na är svårt heller.
    Har du missat att skolverket gjorde om helt för oss? Ett riktigt skitämne fick vi också, vi ska prata i ganska exakt 4 minuter om relationer inför hela klassen och vi har till på måndag på oss.

  21. #10251
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Har du missat att skolverket gjorde om helt för oss? Ett riktigt skitämne fick vi också, vi ska prata i ganska exakt 4 minuter om relationer inför hela klassen och vi har till på måndag på oss.
    Vad ska du snacka om? Funderar på att snacka om relationer till livet, men vetefan. Ett jävla skittema är det iallafall

  22. #10252
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Vad ska du snacka om? Funderar på att snacka om relationer till livet, men vetefan. Ett jävla skittema är det iallafall
    Funderar på relation till sommaren, men jag tror jag ska skita i att göra det och istället prata om hur jävla efterbliven läraren är som säger att vi har en vecka på oss och sen ändrar sig och ger oss 3 dagar.

  23. #10253
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Funderar på relation till sommaren, men jag tror jag ska skita i att göra det och istället prata om hur jävla efterbliven läraren är som säger att vi har en vecka på oss och sen ändrar sig och ger oss 3 dagar.
    Fast det är ju jävligt dumt, inte speciellt jobbigt att slå ihop ett tal på 4min. Dessutom hinner väl alla inte göra på en lektion?

    Vi ska om nästan exakt 2 månader ha teknikredovisning inför nästan fullsatt Aula med ca 300pers. Tidningar osv ska komma så det blir väl kul om det går bra, men tycker det är sjukt jobbigt att prata inför så mycket folk. :/

    Edit: SÅg fel, trodde du skulle skita i hela talet.

  24. #10254

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Har du missat att skolverket gjorde om helt för oss? Ett riktigt skitämne fick vi också, vi ska prata i ganska exakt 4 minuter om relationer inför hela klassen och vi har till på måndag på oss.
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Vad ska du snacka om? Funderar på att snacka om relationer till livet, men vetefan. Ett jävla skittema är det iallafall
    Vi har inte ens fått veta nåt om våra nationella än
    Kåtmorfar<3

  25. #10255
    Citat Ursprungligen postat av löfarn Visa inlägg
    Vi har inte ens fått veta nåt om våra nationella än
    Tror vissa linjer har det efter påsklovet, för några av mina polare har det då.

  26. #10256

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Tror vissa linjer har det efter påsklovet, för några av mina polare har det då.
    Aha okej, jag går el/energi
    Kåtmorfar<3

  27. #10257
    Seg jäkla fredagkväll alltså.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  28. #10258
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Har du missat att skolverket gjorde om helt för oss? Ett riktigt skitämne fick vi också, vi ska prata i ganska exakt 4 minuter om relationer inför hela klassen och vi har till på måndag på oss.
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Vad ska du snacka om? Funderar på att snacka om relationer till livet, men vetefan. Ett jävla skittema är det iallafall
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Funderar på relation till sommaren, men jag tror jag ska skita i att göra det och istället prata om hur jävla efterbliven läraren är som säger att vi har en vecka på oss och sen ändrar sig och ger oss 3 dagar.
    Jag har till på onsdag att göra den skiten.. Tänkte prata om relationer mellan länder, pissenkelt. Dock blir de svårt att skrapa ihop 4 minuter..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  29. #10259
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Jag har till på onsdag att göra den skiten.. Tänkte prata om relationer mellan länder, pissenkelt. Dock blir de svårt att skrapa ihop 4 minuter..
    Någon som har din mobil? <3

  30. #10260
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Någon som har din mobil? <3
    Nej baby de är bara jag
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in