Tjena! nu e det så att jag har en hebo 70cc liggandes här hemma... vet inte vart den kommer ifrån det ända jag vet e att om man kollar i loppet e det som att kolla på guds tarmar... så jävla fin e den nu te problemet... har ingen kolv te den och undrar om man kan trycka i vilken hebo 70cc kolv som helst i den... och hur länge måste man köra in en kolv?