Trådad visning
-
2011-05-24, 21:05 #1Medlem
- Reg.datum
- Apr 2011
- Ort
- norrköping
- Inlägg
- 2
Derbi senda r 02 startar ej :S?
Någon som vet vad det kan vara för fel på min derbi senda r 02 ?, har bytt tändssystem , ny cylle, allt för det mesta, men det startar inte, har rensat förgasare luft filter och allt ?, prövat med start gas å så. men köpte ny cylle å så, kan det vara den som har gått igen?, men den går inte springa igång eller kicka förstår verkligen inte vad felet kan vara ?, snälla hjälp börjar bli desperat asså!


Svara med citat