Du kan ju skriva lite mer vad du har för cylinder etc etc

Citat Ursprungligen postat av gempa1996 Visa inlägg
    Tjena jag undrar om någon kan berätta vad förgasare Gör för skillnad mot orginal förgasaren ? OCh vad som är rekomenderat för en piaggio ? stylad
    Jadu, en större förgasare tillsamans med ett effektrör gör så att det går bättre än med orginal.
    Eller vad fan vill du veta?
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    aha, den är stylad! då ska du ha en 28mm.
    du kan ju också berätta lite mer specifikt vad för märken osv det är på dina grejer..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av gempa1996 Visa inlägg
    OKej tackar
    Vad har du för cylinder och rör?

Reg.datum
    Apr 2011
    det här är riktigt offtopic från mig men jag har bråttom nu! ska beställa grejjer idag och jag undrade om dom här vikterna passar på min moppe? http://twostroke.se/product.asp?prod...1&attrib1=2939
    För jag vet inte om jag har minarelli eller top preformance variator!

Schyst som fan om ni ids svara!

mvh

Citat Ursprungligen postat av Wettaz Visa inlägg
    det här är riktigt offtopic från mig men jag har bråttom nu! ska beställa grejjer idag och jag undrade om dom här vikterna passar på min moppe? http://twostroke.se/product.asp?prod...1&attrib1=2939
    För jag vet inte om jag har minarelli eller top preformance variator!

Schyst som fan om ni ids svara!

mvh
    ingen aning varken vad för moppe du har eller variator, men 15x12 är original på minarelli variatorn iaf
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Reg.datum
    Apr 2011
    fel av mig! står ju klart och tydligt att det är 15x12 och riktig tabbe av mig när jag inte skrev vad det var för moppe heller!
    Tack iallafall!

om moppen är stylad så gör föggen skit mycket!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in