Sidan 10 av 13 Första ... 89101112 ... Sista

Ämne: LFS - Tråden

fan vad kul, en FO8 server på lfs

Fan va kul LFS är!

Supran ja kör med, 996Hk@9227rpm och 884Nm@7381rpm 315breda slicks bak på WORK XT7 fälgar. kan dra fullgas på 2an utan att det släpper loss om det går rakt fram gör en bit över 350

Denniss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Så sjukt najs med helt öppna banor och köra cruise

Citat Ursprungligen postat av Dennis Visa inlägg
    Så sjukt najs med helt öppna banor och köra cruise
    say what? hur?

hittade coolt

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    nu är patch 0.6b officiell: http://www.lfs.net/?page=patch_6b

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    dock så jävla segt att behöva vänta ännu längre på nya däckfysiken och sciroccon

vill ha s3!
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    vill ha s3!
    s3?

dock så jävla segt att behöva vänta ännu längre på nya däckfysiken och sciroccon
    Dock skönt att dem fixade på z30 att man inte flyger åt helvete längre när man krockar med ett road block. Flera gånger när man var jagad så var anledningen till att man blir tagen att det är så lätt för polisen att knuffa in en i ett road block sen snurrar man utanför banan eller landar upp och ner.

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    s3?
    nu finns demo, s1 och s2, jag vill att s3 ska släppas, helt nytt spel, nya bilar o banor osv.
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

lär får vänta ett tag på s3 med tanke på att s2 fortfarande är på alfa-stadiet, d v s inte ens beta än...

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    lär får vänta ett tag på s3 med tanke på att s2 fortfarande är på alfa-stadiet, d v s inte ens beta än...
    Gjorde en liten edit

edde: haha, jo det är riktigt skönt, galet störande att studsa ut ur banan för att man råkar köra in i random sak
    btw: http://www.lfsforum.net/showthread.php?t=74611 haha... undrar om skiten någonsin kommer ut

jämnt
    vilken server ? Fox Junkies

vilken server ? Fox Junkies
    jepp

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Någon som vill lira lite??

patch 0.6b är ju hur grym som helst! de har fått till fysiken,hur bilarna beter sig riktigt bra! t.ex kan man köra en bakhjulsdriven bil med ca 1050hk ganska fullt ut! grymt fäste med slicks, och sen hur bilen beter sig i kurvor han ändrats tycker jag, mycket verkligare. i love

Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    patch 0.6b är ju hur grym som helst! de har fått till fysiken,hur bilarna beter sig riktigt bra! t.ex kan man köra en bakhjulsdriven bil med ca 1050hk ganska fullt ut! grymt fäste med slicks, och sen hur bilen beter sig i kurvor han ändrats tycker jag, mycket verkligare. i love
    Har alla bilar med slicks mer grepp, typ fox:en ? Det har ju annars varit lite av konsten i lfs att kunna köra lösa bilar

Har alla bilar med slicks mer grepp, typ fox:en ? Det har ju annars varit lite av konsten i lfs att kunna köra lösa bilar
    klart det är självklart att greppet är några gånger bättre med slicks.. men spelet känns "verkligare" tycker jag med nyaste patchen på något vis än den tidigare!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    jag bumpar här! är det ingen som spelar detta längre eller?
    är det någon som kan ge några tips på hur fan jag ska få bättre grepp? Jag har slicks-däcken och har slickmod, men det orkar ju knappt hålla i, vid typ 800hk är bilen okörbar
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jag bumpar här! är det ingen som spelar detta längre eller?
    är det någon som kan ge några tips på hur fan jag ska få bättre grepp? Jag har slicks-däcken och har slickmod, men det orkar ju knappt hålla i, vid typ 800hk är bilen okörbar
    chassi "gt" eller vad det heter. eller lär dig köra, du kan inte räkna med att det ska greppa om du laddar fullt med 800 hk...

för övrigt, nja, har inte plats för ratten med ställning i lägenheten, däremot funderar jag på att skaffa en wheelstand pro och hämta hit ratten...

Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    däckfysiken har inte ändrats, du inbillar dig. den nya patchen med ny däckfysik lär vi få vänta några månader till på

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    chassi "gt" eller vad det heter. eller lär dig köra, du kan inte räkna med att det ska greppa om du laddar fullt med 800 hk...

för övrigt, nja, har inte plats för ratten med ställning i lägenheten, däremot funderar jag på att skaffa en wheelstand pro och hämta hit ratten...
    du tänker nog på xr gt, alltså en av"originalbilarna" från demon.
    Det är den jag kör med.
    det är svårt att köra med musen, jag har ingen ratt..
    och att köra med pilarna är ju bara sjukt tråkigt.

du tänker nog på xr gt, alltså en av"originalbilarna" från demon.
    Det är den jag kör med.
    det är svårt att köra med musen, jag har ingen ratt..
    och att köra med pilarna är ju bara sjukt tråkigt.
    nej. om du har en viss sorts tweak så kan du välja chassietyp och då ska man välja "gt", då får bilarna overkligt bra grepp och särskilt xr gt.
    fast... vad hade hänt om du hade satt dig i en bil och varvat upp max och dumpat kopplingen med 800 hk (om vi bortser från att drivlinan hade vridits sönder? jo, det hade spunnit hejdlöst på samma sätt som i lfs, banta ner till 4-500 hk så blir det körbart med mus.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    nej. om du har en viss sorts tweak så kan du välja chassietyp och då ska man välja "gt", då får bilarna overkligt bra grepp och särskilt xr gt.
    fast... vad hade hänt om du hade satt dig i en bil och varvat upp max och dumpat kopplingen med 800 hk (om vi bortser från att drivlinan hade vridits sönder? jo, det hade spunnit hejdlöst på samma sätt som i lfs, banta ner till 4-500 hk så blir det körbart med mus.
    det var just det höga laddtrycket som gjorde att det släppte. Körde sedan på en 6-liters v8 på 900 hk och då höll det i med slicks-däcken framåt iallafall.
    Har du någon aning om vad det tweaket heter?

det var just det höga laddtrycket som gjorde att det släppte. Körde sedan på en 6-liters v8 på 900 hk och då höll det i med slicks-däcken framåt iallafall.
    Har du någon aning om vad det tweaket heter?
    aha, ja turbolagg är inte att rekommendera om man inte kan styra gasen ordentligt. sugmotor är mycket enklare.
    är inte alls uppdaterad på lfs-fronten, men mecanik heter det, jag är dock tveksam om det finns till senaste versionen sen finns det något som heter rob's tweak men det är också lite föråldrat tror jag

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in