Sidan 12 av 13 Första ... 210111213 Sista

Ämne: LFS - Tråden

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    kopplingen*, som för övrigt går sönder om du gör likadant i verkligheten med...

du kan inte trimma på demo.
    går det att byta bil eller göra något för att få den lite vassare då?
    Klart det går att spinna loss på 2an i verkligheten, går säkert på spelet med en lite vassare bil med
    Går det inte att tanka hela spelet då? Behöver inte kunna köra online eller liknande.

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    går det att byta bil eller göra något för att få den lite vassare då?
    Klart det går att spinna loss på 2an i verkligheten, går säkert på spelet med en lite vassare bil med
    Går det inte att tanka hela spelet då? Behöver inte kunna köra online eller liknande.
    ja, du kan byta mellan 3 bilar. jo, om du slirar på kopplingen på 2an med full gas kan du lita på att det går sönder, se bara:

vet inte, det är helt ointressant för mig då jag har råd med 257 kr, men kolla piratebay vetja

ja, du kan byta mellan 3 bilar. jo, om du slirar på kopplingen på 2an med full gas kan du lita på att det går sönder, se bara:

vet inte, det är helt ointressant för mig då jag har råd med 257 kr, men kolla piratebay vetja
    Haha dem måste ju känt att det inte luktade gummi där
    Hm okej,får väl kolla runt lite.
    Mjo, men själv tycker jag inte det är värt 257kr då jag ändå inte tänkte köra något online eller liknande
    Och inte behöver man hålla fullgas. Har man effekt och grepp på kopplingen så går det, http://www.youtube.com/watch?v=Zw7kNJPnCow

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Haha dem måste ju känt att det inte luktade gummi där
    Hm okej,får väl kolla runt lite.
    Mjo, men själv tycker jag inte det är värt 257kr då jag ändå inte tänkte köra något online eller liknande
    Och inte behöver man hålla fullgas. Har man effekt och grepp på kopplingen så går det, http://www.youtube.com/watch?v=Zw7kNJPnCow
    Du jämför en r4 på 1.8 liter 140bhp med en 5.7 liters v8a?

och du tror att det ska gå att göra likadant med en fyra på 140 hk? har man inte tillräckligt med vrid för att det ska släppa direkt, vilket en fyra på 140 hk helt uppenbart inte har, så går kopplingen sönder, oavsett om man har "grepp" på den eller inte...

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Laddade ner både demo verision och sedan det riktiga men saknar själva (s2) verisionen så jag har kanske 18 bilar och kan bara köra freerun typ.
    Rätt tråkiga bilar också , inget speciellt att drifta med .

Funderar skarpt på att skaffa det men då ska jag fixa ratt också (helst med kopplings pedal också för att få så realistisk känsla som möjligt) . Men visst , det går att köra med både tangent bord och mus men musen är klart lättast
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Laddade ner både demo verision och sedan det riktiga men saknar själva (s2) verisionen så jag har kanske 18 bilar och kan bara köra freerun typ.
    Rätt tråkiga bilar också , inget speciellt att drifta med .

Funderar skarpt på att skaffa det men då ska jag fixa ratt också (helst med kopplings pedal också för att få så realistisk känsla som möjligt) . Men visst , det går att köra med både tangent bord och mus men musen är klart lättast
    "bara" 18 bilar? hur många finns det? av de 18 borde det finnas någon som duger att drifta med, xrt funkar utmärkt och även xrr om man drar ner downforcen

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    "bara" 18 bilar? hur många finns det? av de 18 borde det finnas någon som duger att drifta med, xrt funkar utmärkt och även xrr om man drar ner downforcen
    De är f1 bilar , rally bilar , sen vanliga racing bilar sen är det otrimmade bilar .
    Finns väl en som duger
    En sann moderat.

De är f1 bilar , rally bilar , sen vanliga racing bilar sen är det otrimmade bilar .
    Finns väl en som duger
    det finns bara en f1-bil, och sedan har du i princip räknat upp alla bilar som finns i lfs. har du laddat ner s1, isf varför?

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    det finns bara en f1-bil, och sedan har du i princip räknat upp alla bilar som finns i lfs. har du laddat ner s1, isf varför?
    Har s2 men har tydligen alla bilar även fasst jag inte har någon unluck kod..
    Hmm , men hur trimmar man osv?

Går det inte att få fler bilar så är det dags att lära sig hur man converterar in nya bilar.
    Sett många som kör BMW på tuben tex?
    Har inte en skymt av det
    En sann moderat.

Har s2 men har tydligen alla bilar även fasst jag inte har någon unluck kod..
    Hmm , men hur trimmar man osv?

Går det inte att få fler bilar så är det dags att lära sig hur man converterar in nya bilar.
    Sett många som kör BMW på tuben tex?
    Har inte en skymt av det
    det är fortfarande samma bilar, det är bara skinnen som är ändrade. meningslöst m a o.

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    det är fortfarande samma bilar, det är bara skinnen som är ändrade. meningslöst m a o.
    Okey , men trimma skiten ur bilarna m.m , går det?
    Inte så Haj på de här än
    En sann moderat.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Okey , men trimma skiten ur bilarna m.m , går det?
    Inte så Haj på de här än
    ladda ner pro tweaker så har du problemet löst
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    ladda ner pro tweaker så har du problemet löst
    Kan göra det , ingen aning om va skiten är men morsans kille fattar nog
    En sann moderat.

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Sorry för dubbel men nu har jag kört en del och börjar få grepp om det
    Kört igenom ALLA traning's nu och börjat drifta på bana lite grann men kör mest på öppna fält .
    Inte orkat byta färg på kjolarna
    Lite bilder:

Uploaded with ImageShack.us

En sann moderat.

Kommer ihåg när jag var riktigt grym på drifta Det var bara burna sönder bakdäcken sen ut o sladda
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Kommer ihåg när jag var riktigt grym på drifta Det var bara burna sönder bakdäcken sen ut o sladda
    Usch och fy för att göra det! Så fult när folk "driftar" så

Lär dig köra med fräscha däck tills dem är slut istället så man har lite fart när man driftar. Fult när folk sladdar i 10km/h

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg

Lär dig köra med fräscha däck tills dem är slut istället så man har lite fart när man driftar. Fult när folk sladdar i 10km/h
    gick inte så sakta, men brett!
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg

+1 *****

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Körde south city. Inte nog att det är trångt redan så försöker ju alla ufb bilar att klämma sig imellan en i kurvorna på insidan eftersom jag måster bromsa tidigare... Är inte så svårt att lista ut vad som händer men några cpn som gnäller att jag kör in i folk.. Vad fan ska man göra? Stanna och låta dem passer sen komma ifatt och försöka köra om som dem själva inte tillåter.

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Händer inget här?
    Moddade in Datsun King cab precis (har en likadan på gårn reggad som traktor så ja var tvungen)

Även moddat in nya layout's , är ju jävligt smidigt

Lite screen shots:

En sann moderat.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Fy vad ful. Hoppas insidan är bra gjord annars är det ju värdelöst att lägga in andra bilar.

Fick för mig o spela, så gick in på tc citydriving o fick upp en skön snutjakt 2 fzr vs mig i en xrg, trodde kopplingen skulle gå ett tag men drog dom i 35 min tills internet dog...

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Precis köpt LFS, och ville bara fråga hur driftar man? och hur bygger man egna bilar?

Sett på alla youtube videos och dom typ bara svänger så sladdar den, helt omöjligt med orginal bilarna som finns där..
    man kan inte bygga egna bilar. prova sväng åt ena hållet, och snabbt åt andra. väghållningen på detta spel är ju runk hur fan man än beter sig
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Någon som spelar än ?
    En sann moderat.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •