Sidan 73 av 153 Första ... 2363717273747583123 ... Sista
  1. #2161
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Vad tycks?
    Lite svårt att säga men dem verkar lite vita?
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  2. #2162
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Lite svårt att säga men dem verkar lite vita?
    Haha, aah. Fattar inte, bilden vill inte postas .
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  3. #2163
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Så, bild på skorna!
    Bifogade bilder Bifogade bilder  
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  4. #2164
    Jag vet inte vad som ska sägas. Ett par seglarskor. Det som känns relevant i sammanhanget är vad för kläder du kommer att bära till dem.

  5. #2165
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Jag vet inte vad som ska sägas. Ett par seglarskor. Det som känns relevant i sammanhanget är vad för kläder du kommer att bära till dem.
    Chinos, Jeans, Shorts, Skjortor och så vidare. Var det något speciellt du syftade på? Vad som kan bäras och inte?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  6. #2166
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Chinos, Jeans, Shorts, Skjortor och så vidare. Var det något speciellt du syftade på? Vad som kan bäras och inte?
    Nja. Jag menar bara att det var ett par helt vanliga seglarskor, vilket inte är så himla mycket att kommentera. Det som är intressant är inte att du bär skorna, utan hur du bär dem. Förstår du vad jag menar? Det är lite som att jag skulle lägga upp en bild på ett par Converse och be om kommentarer.

  7. #2167
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Nja. Jag menar bara att det var ett par helt vanliga seglarskor, vilket inte är så himla mycket att kommentera. Det som är intressant är inte att du bär skorna, utan hur du bär dem. Förstår du vad jag menar? Det är lite som att jag skulle lägga upp en bild på ett par Converse och be om kommentarer.
    Jag förstår precis. Tanken var att kolla vad ni på forumet tycker, snygga eller fula?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  8. #2168

  9. #2169

  10. #2170
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Någon som kan tipsa om något stiligt men ändå med en rätt avslappnad stil? Tröja/skjorta/piké osv alltså.
    Snackar vi bara tröja/överdel nu eller menar du hela "outfiten"?

  11. #2171
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  12. #2172
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Enbart överdel/tröja, blir nog ett par jeans till det bara, färg kan bestämmas efter överdelens färger osv så det passar
    ja typ en vanlig flanellskjorta, gärna uppkavlad med tanke på årstid?

  13. #2173

  14. #2174
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Enbart överdel/tröja, blir nog ett par jeans till det bara, färg kan bestämmas efter överdelens färger osv så det passar
    Om du bara ska köra på ett par jeans så finns det oändligt många saker som kan passa! Det beror ju helt på vad du har för stil och så annars.

    Personligen skulle jag säga att en skjorta liknande denna borde passa ganska bra till ett par jeans.

    http://www.junkyard.se/Product.aspx?...etailId=155910

  15. #2175
    Ja det är precis därför jag hoppades ni kunde komma med tips, har redan skummat igenom Junkyard och Ridestore. Men vill ha något lite "finare" men ändå kanske lite alternativt, ska nog gå och kolla på MQ i veckan. Sen med lite otur ifall jag beställer på tisdag hinner kläderna inte komma tills på torsdag, därav tvingas jag nog gå upp på stan som har ganska dålig utbud utom MQ imo.

    Funderat på något så simpelt som bara en vit skjorta, uppkavlad förstås och ett par lite mörkare jeans. Men känns lite tråkigt.
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  16. #2176
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Ja det är precis därför jag hoppades ni kunde komma med tips, har redan skummat igenom Junkyard och Ridestore. Men vill ha något lite "finare" men ändå kanske lite alternativt, ska nog gå och kolla på MQ i veckan. Sen med lite otur ifall jag beställer på tisdag hinner kläderna inte komma tills på torsdag, därav tvingas jag nog gå upp på stan som har ganska dålig utbud utom MQ imo.

    Funderat på något så simpelt som bara en vit skjorta, uppkavlad förstås och ett par lite mörkare jeans. Men känns lite tråkigt.
    Så du ska alltså inte ha en skjorta att ha till vardags? Om du ska ha något finare tycker jag nästan inte att du ska köra på en helvit, kolla om du kan hitta en med lite detaljer och så. Har själv en vit med svarta kritstreck(?) och jag tycker ärligt talat att det passar bättre att ha som den e.

  17. #2177

  18. #2178
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    ?


    Jag hade tagit en röd i alla fall.


    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jo det ska ju inte vara något som hade passat till ett besök på operakällaren, men ja helvit är lite tråkigt, så som du beskriver är nog mer passande. Har även funderat lite på en ljusblåaktig, ser lite sliten ut eller vad man ska säga till ett par mörka jeans (även dom ser lite slitna/använda ut), svart klocka och vita skor.

    www.stenstroms.com
    F.d summertime

  19. #2179

  20. #2180
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Jo det ska ju inte vara något som hade passat till ett besök på operakällaren, men ja helvit är lite tråkigt, så som du beskriver är nog mer passande. Har även funderat lite på en ljusblåaktig, ser lite sliten ut eller vad man ska säga till ett par mörka jeans (även dom ser lite slitna/använda ut), svart klocka och vita skor.
    Inte allt för lätt att föreställa sig hur det du föreslog ser ut tillsammans, men det lät ganska bra iaf DU får väl prova lite olika kombinationer helt enkelt!

  21. #2181

  22. #2182
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Någon som kan tipsa om något stiligt men ändå med en rätt avslappnad stil? Tröja/skjorta/piké osv alltså.
    Mitt tips till dig är oxfordskjortor, alternativt linneskjortor med tanke på årstiden. Jeansskjortor fungerar ju också, om man gillar dom dvs.

    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    ja typ en vanlig flanellskjorta, gärna uppkavlad med tanke på årstid?
    Själv är jag inget större fan av flanellskjortor under sommaren, men det beror la på vilka färger det är. Mina åker iaf på i november (beroende på väder självklart) och av i April.

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    ?
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Funderade på de med, men sen insåg jag att de får bli röda shorts om vädret tillåter och då äre kört!
    Varför skulle det vara kört? Själv skulle jag med fördel valt samma färg på fluga som byxor om dom nu ska vara röda, helt enkelt för att undvika att se ut som en clown. Med det menar jag inte att den ska vara exakt samma färg som byxorna eller vara helröd, utan att röd bör gå igen i flugan. Alternativet är att köra på samma färg (men i annan ton) än en annan accentfärg, typ någon du har i bälte/skor/klocka/whatnot.

    Vill du inte ha en röd alls skulle jag kört på en grön i samma nyans som de röda byxorna, dvs är dom vinröda kör du på en mörk grön.

    Och kom ihåg: Det finns inga ursäkter för en färdigknuten clip-on fluga!
    MRX_Racing @ mnf

  23. #2183
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Någon som kan tipsa om något stiligt men ändå med en rätt avslappnad stil? Tröja/skjorta/piké osv alltså.
    en linneskjorta! köpte mig faktiskt en igår, de är riktigt sköna på sommarna!

  24. #2184
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Alla talar så gått om Oxfordskjortor att jag känner att det är dags för mig att köpa en. Beställa från TM-Lewin, men den oxforden jag ville ha fanns tyvärr inte i min storlek.

    Tips på en butik där du kan köpa denna typ av skjorta till ett hyggligt pris?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  25. #2185
    Affärer med snygga och inte för dyra skjortor? (inte på internet)

  26. #2186
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Affärer med snygga och inte för dyra skjortor? (inte på internet)
    Dressman

  27. #2187
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Dressman
    Hittade en snygg där som jag köpte men behöver mer tips.

  28. #2188

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Är det nån som vet märket på Christians (han till vänster) keps?
    Tyckte att den va riktigt snygg, och jag som ska beställa keps nån dag nu i veckan.


  29. #2189
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hittade en snygg där som jag köpte men behöver mer tips.
    Något utav en gissning, men Jack and Jones borde väl ha?

  30. #2190
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Något utav en gissning, men Jack and Jones borde väl ha?
    Ja juste. Jo det har dom, drar dit någon dag. tackar

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in