Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
åh jävla, hur illa blev det? Satan vad jag hade flippat..
Rätt illa, var ju schysst drag i den så åkte på bakhjulet nån halvmeter innan den gick över helt och studsade på arslet in i ett staket, fittmoppe

Förstår inte riktigt varför, lär ha dragit mer tjuvluft än i insuget.. Trodde det var där det drog först så köpte ett nytt och satte på idag, ställde in förgasaren lite, lät den stå på tomgång och testade och varva den lite vid 7, gick jämnt och fint efter en stund med pillande
Sen när jag var helt klar (bytt bakdämp, oversize, styre, på med alla kåpor etc) så skulle jag teststarta en gång, så går den inte igång på 5 kickar, upp med knappchoken, den startade på 2 kickar, skulle precis böja mig ner och tryck ner knappchoken eftersom att den alltid rusar pyttelite när den är uppe, men blev ju lite mer än så.. Funderar på om inte fotkåpan eller sadelboxen har klämt åt gasvajern men kändes inte som det iaf

Sidostödet som jag köpte nytt idag blev skevt, variatorkåpa skrapad, bakre kåpan så sprack det och lossnade massa bitar och samma med fram, repigt och skit på båda sidor