Kan ju börja med att fråga dem äldre modsen hur dem tänkte när dem lät dem här nya modsen in? Oseriösare och omognare får man leta efter.. Spammar andra forum, trakasserar andra utanför mnf via skype mm(upplevt själv med att bli kallad bög osv när man ställer en vanlig fråga om varför man blev bannad), ger varningar utan anledningar så den medlemmen ska få många poäng som blir en ban tillslut utan anledning. Vad hände med förra Mnf där modsen hade humor men ändå var rättvisa och schyssta? Alla medlemmar med kunskap och coola projekt som gjorde att folk ville bli medlem genom att ansöka och sköta sig eftersom forumet kändes seriöst och fyllt med kunskap.

Mitt råd till er äldre mods är att tänka över vissa nya moderatorers plats som mod. Jag tycker det vore synd om detta blev ett tomt forum med folk som bara bråkar hela tiden. Alla tidigare medlemmar och mods slit ska inte förstöras för att en liten skara omogna personer som vill känna att dem är nåt någonstans. Jag lär väl bli bannad till Kina pga detta men just nu så känns det som man inte skulle missa nåt. Vill man se grymma, nyskapande projekt finns de på andra forum.

//Edde