Som jag länge tänkt och tyckt om detta. Tänkte kort skriva av mig lite.

Många funderar på vart allt moppefolk är nu för tiden.. jo klart AM kortet kom där en sväng och det kostar mycket mera än tidigare, det drar undan lite moppe folk såklart. sen försvann de gamla forumet. Men det vi måste få fixat är ett bättre och trevligare forum än detta som vi har nu, hur skulle det se ut om vi inte hade något forum alls om moppar? hur skulle bilvärlden se ut i Sverige om inte garaget.org fanns? detta kan ni nog lista ut själv.

Det jag försöker och säga är att detta forumet måste fixas iordning, vi måste få mera
stil och ordning på det hela, ex som garaget.org har, de har mer än bara ett "forum för frågor"
som jag tycker det är här. Det kommer komma mer personer hit, det kommer bildas nya
projekt, och det kommer komma mer folk och även bli mer träffar i Sverige, som det var förr.
Och säg inte att detta forumet är fint, för det är det inte, det är ett enda snöoväder.

Så ska det hända något lär admins ta tag i detta, det är ni som kan fixa det,
inte jag, även om jag önskade att jag kunde så skulle jag ha gjort det för länge sedan.
Handlar det om pengar, så berätta för oss medlemmar vad summan blir, jag lägger gärna in en slant för att stödja moppevärlden.

// Zäta