Trådad visning

  1. #1

    Renoveringsobjekt och mopeddelar från konkursbo

    Avslutad - är ni intresserade av delar eller renoverade mopeder så ring eller maila Royne på 0739891106 eller [email protected]

    Jag hyr en lokal som tidigare hyrts av ett företag som sålt och reparerat mopeder, motorcyklar och cyklar. Förrådet är fullt av renoveringsobjekt och delar som konkursboet inte ville ha/inte fick sålt. Eftersom jag inte kan nyttja förrådet fullt ut har jag fått allt som ligger i det att antingen slänga eller sälja, jag provar att sälja först sedan får jag sälja det som blir över som skrot.

    Jag lägger upp en bild som visar det mesta av vad som finns så kan den som vill ge ett bud på enstaka mopeder/delar eller hela sk*ten. Ange gärna vilken rad och kolumn på bilden objektet finns för jag kan INGENTING om mopeder.

    Om ni har en fråga på "finns xyz delen på abc mopeden???" så kan jag nog inte svara på det för jag kan INGENTING om mopeder. Jag kan titta på det på plats om jag får en bild på delen och en bild på hur mopeden ser ut.

    Allt finns i Göteborg, avhämtas och betalas antingen kontant eller till postgiro i förskott. jag har även en tandemcykel samt en helt ny gaffel samt sving till en Benelli TNT, bilder kan skickas vid önskemål.

    Skriv i forumtråden vad som önskas och ge bud, fråga inte vad jag tar för x eller y för jag vet inte.....

    Vill någon kika på plats går det bra men inget nöjestittande bara.

    OBS jag visar/säljer bara på vardagar ca kl 9-15!

    Passa på att köpa billiga delar eller ett renoveringsobjekt nu inför våren/sommaren!


    Namn:  ef752d5d-b3ca-466b-8812-4649d448160ewallpaper.jpg
Visningar: 801
Storlek:  101,7 KB
    Senast redigerat av scarass den 2014-03-21 klockan 16:21.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in