Tjenare.


Igår kapade min kompis farsa min blindtarm + svetsade så att det inte syns att den är kapad. Redan då såg vi att den läckte lite kylarvätska, men inga stora mängder.

Idag när jag fick mina grejer:

STR8 60mm Höjningssats (svart)
Koppling 107mm - Motorforce


När jag och en kompis hade monterat kopplingen, funkade hur bra som helst. Men när jag hade monterat min höjningssats, efter ett tag så började den PISSA ut massa vätska, tog reda på vad det var för vätska, och det var Kylarvätska. Är det någon som vet vad det kan vara för fel?

MIN TEORI: - Redan när min kompis farsa kapade blindtarmen, så var det fel på någon slang mellan kylarn & cylindern, men inte så stort fel. Men när vi satt på min höjningssats, så höjs ju moppen med hela 60mm, och då drogs hela slangen åt rejält mycket. Och då började allting pissa ut.

- Först trodde vi att det var för att moppen hade överhettas, men vi testade det genom att åka och hämta en flaska vatten, och fylla på när mopeden var kall, men nej, kan säga att det inte var för den var överhettad, eftersom så fort jag fyllde på vatten, rann det ut.. Försökte se vart det kom ifrån, men det är så mycket kåpor på aerox. Rullade hem den till en kompis & låter den stå där tills imorgon..

Vad tror ni, vad är felet?