Ämne: Tävling!

Trådad visning

  1. #1

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    helsingborg
    Inlägg
    406

    Tävling!

    jäääääääävvvvuuuulskt dött här nu va

    då livar vi upp eran inspiration med en tävling!



    tänkte ni skulle få jobba lite nu och visa vad ni går för, väldigt mycket roligare med konkurans när man choppar så kanske ni gör nåt här nu, börjar sakna att se nya moddar här

    inspirationen fick jag från den tävlingen jag är med i just nu på autemo som heter " rice that eclipse" vilket betyder man ska göra en extrem ricer av en stackars eclipse vilket är skit kul! så tänkte ge er en liknande tävling här

    så temat är då "extremt" dvs att ni kan göra vad ni vill med denna nästan.... MEN! tänker förbjuda vissa saker med, INGET tyskstuk, hellaflush, bonne volvo styling osv utan jag vill se ricers, timeattack, rymdskepp, vad fan ni än vill sålänge det är extremt! spräng saker kring den, krascha den, ge den 30" krom fälgar, gör den rosa, 5 meter spoiler, vad som helst!

    mina tips är att ni gör bilden med fin atmosfär, extremt bodykit, gärna "in motion" får jätte gärna stå still med men jag rekomenderar in motion för effekten!



    lite info om tävlingen i sammanfattning här:

    - ENBART den bilden jag lägger upp får användas som original
    - stöld = diskvalificering
    - stilen är vad som helst sålänge den är extrem ( dock inget tyskstuk, vip, hellaflush osv)
    - hur många som helst får delta
    - deadline är den sista oktober
    - bilderna skicka via pm till mig
    - får inte rösta på sig själv





    lycka till nu gabbar!


    btw anmäl er här i tråden!
    Senast redigerat av ToMiii den 2011-10-17 klockan 22:41.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in