Sidan 2 av 3 Första 123 Sista
  1. #31

  2. #32

    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Stockholmen
    Inlägg
    1
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Parden avstängd 2 dagar då han inte kan låta bli att dra ner på stämningen...
    Standarden på dig som moderatorer här skiljer ju sig inte så mycket gent emot dom som finns på TSR. Ungefär samma sett och nivå att arbeta på - Det är inte dom som inte kan bemöta kritiken utan det är dom som delar ut kritiken som åker först och kvar blir dom kinkiga 3-åringarna med sina vikarier.

  3. #33
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Ni måste skämta? Ni börjar tråden med negativa kommentarer! skärpning!
    Tänkte exakt samma sak Rexxy, +1, och +1 på dig också Christian!
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  4. #34
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Stiffler Visa inlägg
    Standarden på dig som moderatorer här skiljer ju sig inte så mycket gent emot dom som finns på TSR. Ungefär samma sett och nivå att arbeta på - Det är inte dom som inte kan bemöta kritiken utan det är dom som delar ut kritiken som åker först och kvar blir dom kinkiga 3-åringarna med sina vikarier.
    Varför ska dom som behöver ta kritiken åka ut först? Förstår inte.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av Stiffler Visa inlägg
    Standarden på dig som moderatorer här skiljer ju sig inte så mycket gent emot dom som finns på TSR. Ungefär samma sett och nivå att arbeta på - Det är inte dom som inte kan bemöta kritiken utan det är dom som delar ut kritiken som åker först och kvar blir dom kinkiga 3-åringarna med sina vikarier.
    Jag personligen uppfattar Rexxy som en av de bättre moderatorerna då han har humor också. Att sedan ingen är perfekt är inget nytt, men då kan du ju säga det till honom och påpeka detta så får han ändra sig. Eller hur?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  6. #36

  7. #37
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Stiffler är Pardens dubbelkonto...
    Förstod nästan det då det var nyskapat.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  8. #38
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Stiffler är Pardens dubbelkonto...
    Haha IRL garv så omoget ^^ då tycker jag verkligen parden ska be om ursäkt till flexbiel om att han inte har något innanför pannbenet O jag håller med dig Philip om att Rexxy är en av dom bättre moderatorerna
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  9. #39
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Känns så på alla forum nu tycker jag.
    Sedan det kom in 95-96-97or in i alla sorters forum så har allt blivit jäkla dystert och oseriöst, Jag drar inte alla nämnda årsgrupper över en kant nu men det som skulle hjälpa bäst helt klart är bland annat 15årsgräns så man slipper t.ex. "Jag fyller snart 15 vad ska jag ha för hjälm?" Dagens ungar värkar inte riktigt förstå att man har en egen vilja och därför frågar dom i en tråd vad som är coolt med 70% utav dom köper inte rådet.
    15årsgräns är ganska svårt att ha men fan va bra de skulle vara..

  10. #40
    +1000000

  11. #41

  12. #42
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Det man kan göra är att återinföra ansökningssystemet på Moppenet igen. På så sätt sålla agnarna ifrån vetet. Då slipper vi många oseriösa!
    Ja! Där man typ var tvungen att svara "rätt" eller ha vettiga svar på frågor för att få komma in.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  13. #43
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Det man kan göra är att återinföra ansökningssystemet på Moppenet igen. På så sätt sålla agnarna ifrån vetet. Då slipper vi många oseriösa!
    Varför finns den inte kvar då? Minns att jag var tvungen att svara på nåt, först orkade jag aldrig men efter ett några månader så svarade jag på skiten.
    Fatta vilken respekt man skulle ha ifall man var reggad 07 istället liksom..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  14. #44

  15. #45
    Eller så va man sneaky och hade världens tur och råka ansöka i ''hålet'' 2005 när ansökningsgrejen var nere så man fick ett konto direkt..

    Jag ställde också mongofrågor om effektrör till Derbi etc, och blev totalt avhyvlad av Pyrro!

    MEN, det är inte de jag tycker är tråkigt, för så SKA Moppenet vara tycker jag. Annars lär man sig ju inget? Alla är barn i början och det tog inte lång tid för mig att lära mig och sen var det jag som satt och svarade på de nya medlemmarnas frågor. Så tycker jag ett forum av denna typen skall fungera.

    Det jag tycker är tråkigt är att somliga medlemmar, i tex. Övrigt, tar varje chans dem får att klanka ner på någon som skrivit nått. Spelar ingen roll vad det är, folk letar bara fel, nått som sticker ut som man kan få skriva ''HAHA är du tappad eller?!! Såhär är det..'' typ, för att sedan få hejjarop som ''Hahaha faan va kung du är!'' ''+1'', ''Word '' osv osv.. och personen känner sig då nöjd, cool och bekräftad bakom sin datorskärm! Yeay liksom..

    De va sånt som gick till överdrift och sänkte förra forumet fullständigt tycker jag, hade varit bra om moderatorer osv tog i med hårdhandskarna innan problemet blir för stort!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  16. #46
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ja! Där man typ var tvungen att svara "rätt" eller ha vettiga svar på frågor för att få komma in.
    +1 inför ansökan
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  17. #47

  18. #48

  19. #49
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ja! Där man typ var tvungen att svara "rätt" eller ha vettiga svar på frågor för att få komma in.
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Det man kan göra är att återinföra ansökningssystemet på Moppenet igen. På så sätt sålla agnarna ifrån vetet. Då slipper vi många oseriösa!
    Jag måste hålla med er. Jag kommer inte ihåg om jag var tvungen att göra det men jag tycker att allting ärligt talat var så sjukt mycket bättre på gamla forumet. Sen det nya kom (även nya årskullar) så har forumet verkligen gått ner sig. Är trött på att hälften av alla tråden slutar med att där är 10-15 inlägg där folk bråkar och sen låses tråden och ingen kan ha roligt att skriva i den.

    Om du tycker en tråd är onödigt så skit i den. Pm:a en mod om det och sluta skräpa ner?

    //Webbe

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Haha IRL garv så omoget ^^ då tycker jag verkligen parden ska be om ursäkt till flexbiel om att han inte har något innanför pannbenet O jag håller med dig Philip om att Rexxy är en av dom bättre moderatorerna
    Hahahaha.

    familjelycka.se is your friend.

    Citat Ursprungligen postat av timmy Visa inlägg
    hela dagens "forum besökar attityd" bara sprutar av jag-vill-vara-bäst-och-synas attityd, precis som dagens 15åringar är på stan. är det inte fräckasts mobil, så är det fetaste kepsen osv. här smutskastas det precis lika mycket.

    avundsjuka, hat, eller att folk ser ner på andra.


    de va bättre förr haha
    Eller chilla stenhårt och lära sig ta saker och ting som skrivs på internet med en nypa salt. Kommer bli såååå mycket lättare då.
    Senast redigerat av Parden den 2011-01-26 klockan 18:43.

  21. #51

  22. #52
    har inte läst igenom allt men det var detta som bidrog till att jag "lämmnade" detta forum, fast då var det massa 15 åringar som avgudade Jimmie Åkesson...

  23. #53
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av timmy Visa inlägg
    hela dagens "forum besökar attityd" bara sprutar av jag-vill-vara-bäst-och-synas attityd, precis som dagens 15åringar är på stan. är det inte fräckasts mobil, så är det fetaste kepsen osv. här smutskastas det precis lika mycket.

    avundsjuka, hat, eller att folk ser ner på andra.


    de va bättre förr haha
    Hoppas 15 åringar bara va ett exempel? för jag är 15 och jag skiter fullständigt i hur grym mobil jag har osv. Men förstår din poäng ändå.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  24. #54

  25. #55
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Men för i helvete. Sluta ta åt dig.
    Menade inte så, men exakt alla tar 15 åringar som exempel^^
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  26. #56

  27. #57
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Finns väl en anledning för det. Känner du att du inte är en av dom behöver du inte ta åt dig. Ännu mindre försvara dig.
    m sant, ber om ursäkt då
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  28. #58

  29. #59
    Knappt så man vågar uttala sig om vad man gillar eller ogillar här längre har jag märkt, utan att någon ska trycka ner en för det.

  30. #60

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in