Sidan 49 av 160 Första ... 3947484950515999149 ... Sista
  1. #1441
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Ne asså jag tror vi kallar han häst ist Tror nog Ellen gör det hon älskar ju hästar KEEP UP THE LÖÖVE!
    Får man fråga vem som dumpade vem av er 2?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  2. #1442
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Får man fråga vem som dumpade vem av er 2?
    Jag dumpade henne först eftersom hon va helt dum i huvet, sen förklarade hon varför hon gjorde d hon gjorde, sen ville jag ge henne en chans till o sa att det kan funka men hon ville inte efter allt jag hade kallat henne så båda gjorde slut med varran typ 3 dagar efter ser man att hon har ett förhållande med B-hast, och då blev jag glad för hon visa verkligen vilken jävla ***** hon är Vi var ihop i 5 månader btw
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  3. #1443
    Hon kan knappast ha varit värre än mitt ex FYFAN asså...

  4. #1444
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hon kan knappast ha varit värre än mitt ex FYFAN asså...
    Jag lovar dig det är hon! Denna bruden är så jävla knas.. går inte ens att förklara Jag tycker nästan synd om B-hast asså han verkar som en schysst kille och tycker verkligen han förkänar bättre.. Hon kanske är awesome dem första 2 månaderna men god damn efter det är d ett rent helvete Dem blev ju fan ihop andra ggn de träffades och redan la upp bilder på att d älskar varran, 3 dagar efter att vi gjorde slut och andra ggn d träffades.. kanske d förklarar allting? ne men fewh.. e glad att jag blev av med henne, mår så jävla mkt bättre nu asså! MOPPENET4LIFE!<3
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  5. #1445
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Jag dumpade henne först eftersom hon va helt dum i huvet, sen förklarade hon varför hon gjorde d hon gjorde, sen ville jag ge henne en chans till o sa att det kan funka men hon ville inte efter allt jag hade kallat henne så båda gjorde slut med varran typ 3 dagar efter ser man att hon har ett förhållande med B-hast, och då blev jag glad för hon visa verkligen vilken jävla ***** hon är Vi var ihop i 5 månader btw
    Jaha då förstår ja
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  6. #1446
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Jag lovar dig det är hon! Denna bruden är så jävla knas.. går inte ens att förklara Jag tycker nästan synd om B-hast asså han verkar som en schysst kille och tycker verkligen han förkänar bättre.. Hon kanske är awesome dem första 2 månaderna men god damn efter det är d ett rent helvete Dem blev ju fan ihop andra ggn de träffades och redan la upp bilder på att d älskar varran, 3 dagar efter att vi gjorde slut och andra ggn d träffades.. kanske d förklarar allting? ne men fewh.. e glad att jag blev av med henne, mår så jävla mkt bättre nu asså! MOPPENET4LIFE!<3
    Dax att förklara!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  7. #1447
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Dax att förklara!
    Ett litet exempel.. Dagen innan alla hjärtans dag hade jag och hon bestämt att träffa varran.. vi sågs typ kanske 2 ggr i veckan för att hon va så upptagen så varje gång vi typ ska ses va en big deal.. IAF!
    Vi hade bestämt att träffa varran på alla hjärtans dag när hon var klar i stallet, allting va nice, får ett sms. Står att hon ska gå på restaurang med sin familj, jag ba okey då kan vi väll ses efteråt? hon ba ja
    Nästa dag ( alla hjärtans dag ) smsar jag henne, kl va 12:00, hon svarar inte, smsar igen kl 15:00, hon svarar inte, smsar igen kl 17:00, får ett kallt sms tbx "Jag kan inte smsa nu min morsa bråkar med mig" Jag ba hallo? vad har hänt
    1 timma senare ringer hon mig gråtandes och säger att hennes familj slängde ut henne ur bilen på en viss hållplats, jag ba men vafan ska jag möta upp dig:S? hon ba nej jag kommer till stan

    Så till slut träffades vi, allting va nice, vi gick hem till mig och gjorde d alla par gör, lold, och t slut så la hon sig.. Jag kände på mig själv som kille att något inte stämde lixom.. hon beteer sig konstigt o så, jag ba ne fyfan jag måste göra detta.. så jag kollade hennes mobil så står det på ett sms av hennes kill kompis

    Tack för pussen, älskar dig, godnatt<3<3 d va massa mer orkade nt läsa allt, fick med d viktiga iaf^^ dagen efter så berättar jag till henne att jag kollade hennes mobil och frågade varför hon ljög till mig såhär grovt osv, vet ni vad jag får för svar?

    Jag är dum.
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  8. #1448
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Dem blev ju fan ihop andra ggn de träffades och redan la upp bilder på att d älskar varran, 3 dagar efter att vi gjorde slut och andra ggn d träffades..
    Hahaha. Komiskt.

  9. #1449
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Hahaha. Komiskt.
    Dagens människor
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  10. #1450
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Jag lovar dig det är hon! Denna bruden är så jävla knas.. går inte ens att förklara Jag tycker nästan synd om B-hast asså han verkar som en schysst kille och tycker verkligen han förkänar bättre.. Hon kanske är awesome dem första 2 månaderna men god damn efter det är d ett rent helvete Dem blev ju fan ihop andra ggn de träffades och redan la upp bilder på att d älskar varran, 3 dagar efter att vi gjorde slut och andra ggn d träffades.. kanske d förklarar allting? ne men fewh.. e glad att jag blev av med henne, mår så jävla mkt bättre nu asså! MOPPENET4LIFE!<3
    samma här går inte förklara men aa jag är också sjukt jävla glad utan mitt EX livet leker utan henne!

  11. #1451
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    samma här går inte förklara men aa jag är också sjukt jävla glad utan mitt EX livet leker utan henne!
    Haha fan va gött asså! då har vi båda hamnat på samma spår
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  12. #1452
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Haha fan va gött asså! då har vi båda hamnat på samma spår


    haha jo;D kan säga så här mycket, att det senaste hon sa till mig var att jag skulle "få några trevliga besök"

  13. #1453
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    haha jo;D kan säga så här mycket, att det senaste hon sa till mig var att jag skulle "få några trevliga besök"
    Haha då borde du svarat " Bättre tjejer? "
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  14. #1454
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Haha då borde du svarat " Bättre tjejer? "
    Fan! lätt att vara efterklok xD!

  15. #1455
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Fan! lätt att vara efterklok xD!
    HAHAHA awhh Igga henne bara och lev livet! så jävla skönt utan någon gnällande subba i bakgrunden! Livar upp stämmningen lite med en bild som togs häromdan

    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  16. #1456
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Vore kul att se lite "svar på tal" från Hast nu

  17. #1457
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Vore kul att se lite "svar på tal" från Hast nu
    hehe aa de har varit dött här ett par dagar nu . Så en liten kommentar skulle inte skada !

  18. #1458
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Vore kul att se lite "svar på tal" från Hast nu
    Hast försöker lägga ner med MoppeNet nu. Han har inte varit inne på flera dagar. Han riktar sig mer mot Garaget.org nu.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  19. #1459

  20. #1460
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Hast försöker lägga ner med MoppeNet nu. Han har inte varit inne på flera dagar. Han riktar sig mer mot Garaget.org nu.
    Who said my name?
    Nej men som sagt kommer ja snart lägga av här, kommer kolla in här då och då så länge jag har kvar CPIn men är i princip inte kvar.
    Och jo jag har läst allt ni skrivit, dock tycker jag det är tråkigt att Ellen inte får säga från sin sida med, och Shan du verkade inte alls särskilt lycklig när ni gjorde slut. Tänker inte börja tjafsa om något, totalt onödigt, skit händer that's life.
    'Nuff Said.

  21. #1461
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Who said my name?
    Nej men som sagt kommer ja snart lägga av här, kommer kolla in här då och då så länge jag har kvar CPIn men är i princip inte kvar.
    Och jo jag har läst allt ni skrivit, dock tycker jag det är tråkigt att Ellen inte får säga från sin sida med, och Shan du verkade inte alls särskilt lycklig när ni gjorde slut. Tänker inte börja tjafsa om något, totalt onödigt, skit händer that's life.
    'Nuff Said.
    Jaha, så NUUU har du lust att logga in vaaaa?!?!?!? Dåligt!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  22. #1462
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Jaha, så NUUU har du lust att logga in vaaaa?!?!?!? Dåligt!
    Hade fått ett PM (får email om sådant)

  23. #1463
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Who said my name?
    Nej men som sagt kommer ja snart lägga av här, kommer kolla in här då och då så länge jag har kvar CPIn men är i princip inte kvar.
    Och jo jag har läst allt ni skrivit, dock tycker jag det är tråkigt att Ellen inte får säga från sin sida med, och Shan du verkade inte alls särskilt lycklig när ni gjorde slut. Tänker inte börja tjafsa om något, totalt onödigt, skit händer that's life.
    'Nuff Said.
    Såklart jag inte vart lycklig, är någon det när ett förhållande tar slut efter 5 månader? jo kanske hon då.. Men hon har hoppat från kille till kille hela tiden och jag antar att hon blivit van nu eller något? Jag är inte emot dig Björn på något sätt, visst jag kanske va sur på dig d första dagarna eftersom du typ gick bakom min rygg, vi hade ju ändå pratat en del på bdb och moppenet. Men den som drog fittigast stil va ju Ellen.. Jag vill inte börja berätta hur hennes liv vart och hur hennes "förhållande liv" vart, jag säger bara va redo att acceptera allt som kommer. <3
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  24. #1464
    Tjejer vid namn Ellen är tydligen rätt fittiga. Egen erfarenhet. Får börja om allt igen nu då...
    Most stickpeople are black

  25. #1465
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Tjejer vid namn Ellen är tydligen rätt fittiga. Egen erfarenhet. Får börja om allt igen nu då...
    Damn lol"/ Va hände?
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  26. #1466
    Hon gillade mig aldrig "på det sättet". Har "varit på G" med henne sen november... Har hört massor av fina saker från denna tjej som ingen annan sagt förut osv. Jaja, skit samma.
    Most stickpeople are black

  27. #1467
    acezzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    492
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Hon gillade mig aldrig "på det sättet". Har "varit på G" med henne sen november... Har hört massor av fina saker från denna tjej som ingen annan sagt förut osv. Jaja, skit samma.
    Aha fyfan, been there..
    Du det finns andra tjejer där ute, och börja inte leta.. de kommer när man minst anar det.
    Förstårligt att sakerna hon sagt till dig stannat i hjärtat men jag lovar dig du kommer tänka på det mindre med tiden.. Tänker inte säga att du kmr glömma det för det gör man aldrig..
    Deppa inte för mycket nu bara, försök igga det så mkt som möjligt och va glad! då e d mycket större chans för dig att "hitta" någon ny.
    Försök vara med kompisar du gillar så mkt som möjligt, så blir det säkert bättre Finns mannen<3
    Nä, det är nog fel på kolvuppstötarfjädern

  28. #1468
    Citat Ursprungligen postat av acezz Visa inlägg
    Aha fyfan, been there..
    Du det finns andra tjejer där ute, och börja inte leta.. de kommer när man minst anar det.
    Förstårligt att sakerna hon sagt till dig stannat i hjärtat men jag lovar dig du kommer tänka på det mindre med tiden.. Tänker inte säga att du kmr glömma det för det gör man aldrig..
    Deppa inte för mycket nu bara, försök igga det så mkt som möjligt och va glad! då e d mycket större chans för dig att "hitta" någon ny.
    Försök vara med kompisar du gillar så mkt som möjligt nu d senaste dagarna så blir säkert bättre Finns mannen<3
    Sant! Tack, håller med dig, dom får komma till mig nu. Det stannar i hjärtat men det finns fler! Tack ännu en gång.

    MVH
    Most stickpeople are black

  29. #1469
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Hon gillade mig aldrig "på det sättet". Har "varit på G" med henne sen november... Har hört massor av fina saker från denna tjej som ingen annan sagt förut osv. Jaja, skit samma.
    Bli gay ! Det är det absolut lättaste

  30. #1470
    Citat Ursprungligen postat av The_svensson Visa inlägg
    Bli gay ! Det är det absolut lättaste
    Kul...
    Most stickpeople are black

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in