Sidan 41 av 56 Första ... 31394041424351 ... Sista
  1. #1201
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Alla är fake, tror inte den kommer se ut som nån av dem där
    1+




    -

  2. #1202
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Alla är fake, tror inte den kommer se ut som nån av dem där
    Men nehe säger du de?
    Förstår ju alla att dom inte kommer se ut så, tror 5an blir en revolution och inte en evolution.

  3. #1203
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Dom har ju sökt ett patent på att få ha den bakom apple märket. Dock söker dom många patent så man vet ju inte vad som gäller..

    Men studier på iPhone 5 finns ju.








    Varför skulle dem behöva patent för att placera antennen bakom deras logga på sin egna mobiltelefon? Sen så kommer iphonen aldrig ha ett tangentbord.
    w

  4. #1204
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Jag tror inte dem kommer göra något åt designen på nästa. Tror följande:

    *Bättre kamera
    *Snabbare
    *Flyttad satelit
    *Eventuellt större skärm
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  5. #1205

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Man kan inte alltid vara värst och ha det senaste, du vet det finns fortfarande folk som har 3GS.
    Finns tillochmed folk som bara har 3Gn fortfarande

  6. #1206
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Finns tillochmed folk som bara har 3Gn fortfarande
    Jag har min iphone 2g 4gb kvar.
    w

  7. #1207
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Varför skulle dem behöva patent för att placera antennen bakom deras logga på sin egna mobiltelefon? Sen så kommer iphonen aldrig ha ett tangentbord.
    Fråga inte mig, vet bara att dom sökt ett patent på det.
    Jaså, aldrig, där ser man. Aldrig är kraftigt ord.

  8. #1208

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Jag har min iphone 2g 4gb kvar.
    2Gn är lätt den snyggaste iPhonen som finns. Dock inte den bästa, men den duger

  9. #1209
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fråga inte mig, vet bara att dom sökt ett patent på det.
    Jaså, aldrig, där ser man. Aldrig är kraftigt ord.
    Eftersom dem sedan fyra år tillbaka gång på gång hävdat att deras vision samt affärside för iphonen är att den ska kunna användas ordentligt helt utan knappar så skulle jag vilja påstå att det den aldrig kommer lanseras med tangentbord då det vore ett stort steg bakåt för dem själva.


    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    2Gn är lätt den snyggaste iPhonen som finns. Dock inte den bästa, men den duger
    Den duger? Skulle vilja påstå att den inte är mycket sämre än min iphone 4, visst 4gb samt att den är segare. Dock så tycker jag fortfarande det är en mycket kompetent telefon som mer än duger.
    w

  10. #1210
    de har antagligen sökt patent för att inte bli kopierade med antenngrejen, de behöver det dock knappast för att _få_ använda det

  11. #1211
    Köpte en ipad idag, men har lite problem med det är med laddaren. Till min iphone är laddaren 5w och till ipaden 10w. Ipaden går inte att ladda i iphonens laddare. Men går iphonen att ladda i ipadens laddare utan problem? Vill inte ha 2 laddare vid sängen..
    tänkte så man inte skulle överladda iphonen .

  12. #1212
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av mkjn2 Visa inlägg
    Köpte en ipad idag, men har lite problem med det är med laddaren. Till min iphone är laddaren 5w och till ipaden 10w. Ipaden går inte att ladda i iphonens laddare. Men går iphonen att ladda i ipadens laddare utan problem? Vill inte ha 2 laddare vid sängen..
    tänkte så man inte skulle överladda iphonen .
    Det där kändes som ett rätt oviktigt problem.. Ladda bara iPaden vid ett annat uttag så slipper du det "jobbiga" att ha två sladdar vid sängen.

  13. #1213
    det är ju liksom inte jobbigt så. Men dom ser ju exakt likadana ut, därför blev det ett problem. Men svara på frågan om det funkar

  14. #1214
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av mkjn2 Visa inlägg
    det är ju liksom inte jobbigt så. Men dom ser ju exakt likadana ut, därför blev det ett problem. Men svara på frågan om det funkar
    Sätt bara en liten svart el tejp på ena sladden så är det löst.
    Det funkar ju troligen, men tror inte dom gjorde 2st olika laddare i onödan. Dom båda är ju anpassade efter dom olika produkterna..

  15. #1215

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Nån som har fått den senaste uppdateringen?
    Alltså iOS 4.3.

  16. #1216
    Jag har haft sönder två iphone4 sedan oktober. Får min 3:dje nästa vecka. Den första gick på garantin.Den andra fuktskadad och kostar 2300 att få utbytt. Så vi hoppas på tredje gången gilt nu och att den håller ett tag. Ska försöka vara lite mer försiktig också.
    Moppemorfar

  17. #1217
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av CiaoBella Visa inlägg
    Jag har haft sönder två iphone4 sedan oktober. Får min 3:dje nästa vecka. Den första gick på garantin.Den andra fuktskadad och kostar 2300 att få utbytt. Så vi hoppas på tredje gången gilt nu och att den håller ett tag. Ska försöka vara lite mer försiktig också.
    Iphone.

  18. #1218
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Är fan sugen på en iPad 2 men den kostar ju satan.. Eller problemet är helt enkelt att jag kommer hata mig själv om jag ångrar köpet.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  19. #1219
    Fyrens avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    660
    Värt att vänta till sommaren innan man köper ipad 2? Ska till USA då. Frågan är om man orkar vänta tills dess...

  20. #1220
    Någon som har hittat ett fungerande Jailbreak till 4.3.1?

  21. #1221
    Citat Ursprungligen postat av mkjn2 Visa inlägg
    Köpte en ipad idag, men har lite problem med det är med laddaren. Till min iphone är laddaren 5w och till ipaden 10w. Ipaden går inte att ladda i iphonens laddare. Men går iphonen att ladda i ipadens laddare utan problem? Vill inte ha 2 laddare vid sängen..
    tänkte så man inte skulle överladda iphonen .
    generellt sätt så är det bara amperen som sklijer laddare emellan. Ingen risk att du överladdar din iphone. det ska ganska mycket till. Vi körde 12.5 volt 2000mah till kollegans 3310. Laddade den full på 2 minuter och den sprängdes inte
    Citat Ursprungligen postat av Andiih Visa inlägg
    Nån som har fått den senaste uppdateringen?
    Alltså iOS 4.3.
    Fy satan va ja hatar den. Den äter så jävla mycket batteri !

  22. #1222
    Jag har installerat 4.3 för det ger inte mig nått kände jag.
    Då skippar jag den helt och håller då.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  23. #1223
    |Edvin|s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    228
    Citat Ursprungligen postat av The_svensson Visa inlägg
    generellt sätt så är det bara amperen som sklijer laddare emellan. Ingen risk att du överladdar din iphone. det ska ganska mycket till. Vi körde 12.5 volt 2000mah till kollegans 3310. Laddade den full på 2 minuter och den sprängdes inte


    Fy satan va ja hatar den. Den äter så jävla mycket batteri !
    Inställningar - Allmänt - Begränsningar - slå av Ping, problemet till stor del löst.
    PSN: EdvinIsacsson
    Lägg till så kan vi spela lite.

  24. #1224
    Citat Ursprungligen postat av |Edvin| Visa inlägg
    Inställningar - Allmänt - Begränsningar - slå av Ping, problemet till stor del löst.
    Även med det avstängt så drar det betydligt mer, och det har även apple erkänt och skall åtgärda till nästa fix

  25. #1225
    Någon som vet ett sätt att kunna lyssna på musik via youtube med mobilen låst utan att musiken pausas? Har iPhone 3GS.

  26. #1226
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Någon som vet ett sätt att kunna lyssna på musik via youtube med mobilen låst utan att musiken pausas? Har iPhone 3GS.
    Går inte eftersom video inte kan köras i bakgrunden.

  27. #1227

  28. #1228
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Apple är ju så jävla misslyckade. Knappen (ja fråga inte vilket finns ju bara en ordentlig knapp) på min iPod Touch, har förstås slutat fungera, det är ju självklart att dom absolut inte kan ha möjlighet till att "kryssa" ner appar via skärmen... Nejnej man måste ju använda den förbannade knappen.

    Nåväl, någon som vet ifall man kanske kan bryta upp skiten och fixa det ?
    Felet kan vara väldigt komplicerat. Bästa är att lämna in det, men kolla upp vad reperationen kan kosta,för ibland kan det vara billigare att köpa en nu, beroende på hur gammal din är.

    http://homemedia.se/group.asp?group=28 Dom fixade kollegans iphone. Hör efter ett kostnadsförslag, men räkna med 800-1000 kr.

  29. #1229
    Citat Ursprungligen postat av The_svensson Visa inlägg
    Går inte eftersom video inte kan köras i bakgrunden.
    Okej. Tack för svar

  30. #1230

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in