Sidan 19 av 36 Första ... 9171819202129 ... Sista
  1. #541

  2. #542
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Antar att man måste roota för att byta till det där?
    Finns det inget tema eller liknande som man kan ha utan att roota, så man får tex nya ikoner?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  3. #543
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Antar att man måste roota för att byta till det där?
    Finns det inget tema eller liknande som man kan ha utan att roota, så man får tex nya ikoner?
    Ja, du måste roota för att få t.ex. MIUI(vilket är ett annat "operativsystem").
    Det finns ju dock olika launchers, ett exempel på en launcher är GO! Launcher EX, finns gratis i,market och sen kan du tanka teman för launcher ex om du vill ha andra ikoner

    Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk


  4. #544
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Tycker det är väldigt likt iOS, ser bra mycket tråkigare ut än Sense, kanske är desto mer praktiskt?
    Jag kan byta tema med två knapptryck. Men för att sammanfatta romen så är det en blandning mellan ios och android, det bästa från dom båda. Den är otroligt praktiskt och flyter på mycket bättre än vad Sense någonsin gjort.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  5. #545
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Ja, du måste roota för att få t.ex. MIUI(vilket är ett annat "operativsystem").
    Det finns ju dock olika launchers, ett exempel på en launcher är GO! Launcher EX, finns gratis i,market och sen kan du tanka teman för launcher ex om du vill ha andra ikoner

    Sent from my Motorola DynaTAC using Tapatalk
    Ok då förstår jag, men är det bara att gå in i inställningar och ändra tillbaks launchern om man inte gillar den nya?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  6. #546
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Ok då förstår jag, men är det bara att gå in i inställningar och ändra tillbaks launchern om man inte gillar den nya?
    Fixa HomeSwitcher, gratis i market Med den kan du byta mellan de olika launchers som du har laddat ner!


  7. #547
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Ok då förstår jag, men är det bara att gå in i inställningar och ändra tillbaks launchern om man inte gillar den nya?
    Jupp..du kan självklart byta tillbaka när du vill.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  8. #548

  9. #549
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Tjena alla android pojkar!

    Jag har ett problem! Farsans nya bilstereo har usb anslutning! Så tog min usb sladd som man ska ha till datorn och kopplade in min Sg2 till stereon! Men man kan inte göra något utan det står bara Samsung Kies och står att den är ansluten! Läste jag runt lite på Sg2 forum och läste att man skulle aktivera Usb-felsökning! Som innebär att samsung kies inte aktiveras telefonen ansluts till stereon! Så nu kan man sätta på musik osv men det låter fortfarande bara ur telefonens högtalare!

    Någon som vet hur man gör! Orkar inte lyssna på skitmusiken på radion
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  10. #550
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Tjena alla android pojkar!

    Jag har ett problem! Farsans nya bilstereo har usb anslutning! Så tog min usb sladd som man ska ha till datorn och kopplade in min Sg2 till stereon! Men man kan inte göra något utan det står bara Samsung Kies och står att den är ansluten! Läste jag runt lite på Sg2 forum och läste att man skulle aktivera Usb-felsökning! Som innebär att samsung kies inte aktiveras telefonen ansluts till stereon! Så nu kan man sätta på musik osv men det låter fortfarande bara ur telefonens högtalare!

    Någon som vet hur man gör! Orkar inte lyssna på skitmusiken på radion
    Varför inte bara testa med AUX-sladd?

  11. #551
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Varför inte bara testa med AUX-sladd?
    Finns ingen aux anslutning
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  12. #552

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Jag vill ta mina kontaker från min mobil till datan, jag har tagit mina kontakter från SIM-kortet till telefon minnet. Nu har jag koppat mobilen med USB till datan och nu fattar jag inte hur jag ska till mina kontakter till datan, då jag inte hittar mina kontakter på datan. Nån som vet hur man gör? Jag har en HTC
    Senast redigerat av Rifat den 2011-09-03 klockan 15:15.

  13. #553
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Jag vill ta mina kontaker från min mobil till datan, jag har tagit mina kontakter från SIM-kortet till telefon minnet. Nu har jag koppat mobilen med USB till datan och nu fattar jag inte hur jag ska till mina kontakter till datan, då jag inte hittar mina kontakter på datan. Nån som vet hur man gör?
    Du kanske ska säga vad du har för telefon.....
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  14. #554

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    du kanske ska säga vad du har för telefon.....

    htc

  15. #555
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    htc
    Gå in på kontakter, sen trycker du på Meny och väljer importera/exportera kontakter. Exportera sedan till minneskortet och koppla in telefonen, sen flyttar du över en film som ligger på minneskortet till datorn så att den är backed up.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  16. #556

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Gå in på kontakter, sen trycker du på Meny och väljer importera/exportera kontakter. Exportera sedan till minneskortet och koppla in telefonen, sen flyttar du över en film som ligger på minneskortet till datorn så att den är backed up.

    Det här är vad jag gjorde : Meny>Exportera till SD. Sen så kommer det upp Exportera till Gmal-Konto, SIM, Telefon. Vad ska jag göra?


    EDIT: Har fixat det nu, Tack så mkt <3


    EDIT 2: Vet du vart man går för att återställa hela telefonen till fabriksinställningar?
    Senast redigerat av Rifat den 2011-09-03 klockan 16:40.

  17. #557
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg

    [/B][/U]EDIT 2: Vet du vart man går för att återställa hela telefonen till fabriksinställningar?
    SD och telefonminne ---> återställ standardinställn...

  18. #558

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    SD och telefonminne ---> återställ standardinställn...

    Nepp inte där...


    EDIT: Har hittat det nu, det var på Sekretess, men tack ändå!

  19. #559
    Citat Ursprungligen postat av RifatTV Visa inlägg
    Nepp inte där...
    Så är det för mig på min desire.

  20. #560

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Nån som vet en bra app för att ladda ner låtar gratis på Android? Jag hade Music Box Pro innan jag återställde min telefon, men nu kan jag inte hitta appen på Market
    Senast redigerat av Rifat den 2011-09-03 klockan 17:37.

  21. #561
    fan va min telefon har börjat krånglat... Htc Sense har kraschat fem gånger idag, skit drygt verkligen, what to do?

  22. #562
    testa ladda ner history eraser och kör den. och stäng av o plocka ut batteriet.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  23. #563
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    testa ladda ner history eraser och kör den. och stäng av o plocka ut batteriet.
    okej ska testa!

  24. #564
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    okej ska testa!
    jaa.. att ta ut batteriet verkar vara en standard funktion för mindre buggar. gjort så när min HTC har flippat och det fungerar oftast.
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

  25. #565
    Varför hittar inte min SGS2 mitt hem-wifi? Alla datorer + telefoner i huset hittar det förutom min sgs2. Finns 2 Iphone 4 här hemma och båda hittar nätverket. Samma sak med mina kompisars 3gs. Förstår inte varför inte min sgs kan hitta det?
    sen kom en snut o då va sagan slut.

  26. #566
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Neosmannen Visa inlägg
    Varför hittar inte min SGS2 mitt hem-wifi? Alla datorer + telefoner i huset hittar det förutom min sgs2. Finns 2 Iphone 4 här hemma och båda hittar nätverket. Samma sak med mina kompisars 3gs. Förstår inte varför inte min sgs kan hitta det?
    Testa att nolla routern
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  27. #567
    Testat det.. Vi har nämligen fått ett nytt bredband + router. Innan hittade den vårat nätverk.
    sen kom en snut o då va sagan slut.

  28. #568
    vafan testade med history eraser + ta ut batteriet men HTC sense håller fortfarande på att krascha?

  29. #569
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    vafan testade med history eraser + ta ut batteriet men HTC sense håller fortfarande på att krascha?
    Rensa skiten!
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  30. #570
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Rensa skiten!
    känns nödvändigt på en ny Sensation som jag har haft i en månad? knappt nå apps alls, men jag antar väll att det är så att ha en HTC

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in