1. #8311

  2. #8312
    Citat Ursprungligen postat av hankypanky Visa inlägg
    427?
    NJa. DEt ska sitta en 327 orginal i den bilen. Jag vet inte om den är utbytt vilket jag förmodar? Det är det som ska kollas. Det är en small block motor iaf

    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    ååååh äntligen någon med smak! cheva v8, de knullar i öronen<3
    Tack så mycket =) Jag håller med. V8 sound är riktigt fint!
    Moppemorfar

  3. #8313
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av boomstick Visa inlägg
    http://www.garaget.org/?car=270562&image=2574905

    min pärla renoverar motorn på den nu någon som är sugen på och köpa den sen?
    Hur mycket ska du sälja den för?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  4. #8314
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Pinsamt när en kille kommer med sommardäck och rakt rör ut på sidan på sin 740 och bara spinner. Tjejerna föll pladask kan jag lova!

  5. #8315

  6. #8316

  7. #8317
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    avundsjuk på rwd?
    (Y)
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  8. #8318

  9. #8319
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Skulle hast vilja ha en rwd-bil så skulle han köpa de kan jag lova! Ser ingen anledning att vara avundsjuk på en sådan bil som han nämnde.
    Sluta vara så sur palmer <3 Vet att du tycker om volvoraggare
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  10. #8320

  11. #8321
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Ja, han gillar väl oss..?
    Tydligen inte
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  12. #8322

  13. #8323
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Är inte sur, längtar tills jag får köra ifrån dig nästa sommar Men stör mig på folk som tror tycker att en 740-är en dyr bil haha
    Hihi, skojsar lite med dig

    Dyr bil, njae kan jag inte hålla med om men duger absolut att köra sönder


    Köra ifrån, ja kanske rakt fram men på bredden? Njae



     
    Sen måste jag erkänna att dom kan bli rätt fina med rätt stuk
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  14. #8324

  15. #8325
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Jaaaaaaag vet Vad blir de för bil i sommar då?

    Rakt fram bör jag göra de, men på bredden får vi se vad jag skaffar för vinterbil!
    Kör väl 740in i vinter, funderat på Bmw ~~
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  16. #8326

  17. #8327
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Okej, satsa på att bli ****** eller? :$ Nej men blir nog bra
    540 räknas ju inte som ****** bil
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  18. #8328

  19. #8329

  20. #8330

  21. #8331

  22. #8332
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    avundsjuk på rwd?
    Nja ibland, men inte är det för att köra som dom gör iaf.

    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Skulle hast vilja ha en rwd-bil så skulle han köpa de kan jag lova! Ser ingen anledning att vara avundsjuk på en sådan bil som han nämnde.
    Jo visst skulle jag kunna köpa en RWD bil ifall jag hade känt för det.

    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    jag skiter väl fullständigt i om han kan köpa det eller inte? bara för att man kör 7/900 är man mindre värd än er som har dyrare bilar va? lägg ner sån attityd, det är bara löjligt.

    btw berätta hur du fick råd till din saab? sommarjobbat ihop lr?
    Jag sa aldrig att någon var mindre värd eller något, eller antydde på det. Har sett snuskigt fina 240 och 740. Men med det körsättet vissa utav dom har borde dom inte ha körkort. Dom är en fara för andra framför allt, jag vill inte ha en buckla i min bil bara för att han tyckte de var fräckt att sladda lite.

  23. #8333
    Vart får man tag i gammla Toyota Land Cruisers typ som denna: http://pictures.topspeed.com/IMG/cro...--1_460x0w.jpg för en billig peng ?
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  24. #8334

  25. #8335
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av sjöblom! Visa inlägg
    Hur gör ni när ni byter till vinterhjul? såhär gör jag!

    Praktiskt!

  26. #8336

  27. #8337
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Nej men verkar så löjligt, yoohan citerade mig förut och frågade om jag var avundsjuk på att jag inte kunde göra så med min SAAB, varför i hela helvete skulle jag vara de? Skulle jag viljat haft en sån bil hade jag väl för fan köpt en? Har jag påstått de? Menar bara på att alla prissätter inte en 7/900 som om den vore gjorde av guld, och skulle han viljat haft de så skulle han nog köpa en sådan.

    Ja, jag sommarjobbade lever inte på pappas pengar Vadårå?
    Skojade ju bara med dig, håller med om att de är många idioter som kör 2/7/900 men absolut inte alla så sluta skriv de. Har aldrig varit med om att någon har tyckt 740 är en dyr bil haha!

  28. #8338
    Själv har man gått o köpt en Tysk-skit-bil haha! en 530IA med en bensin slukande v8.. Dörren och ytrosten är lackad nu som ni ser längre ner





    EDIT: Förstår inte vad folk ser i dessa jäkla bilar? När jag köpte bilen och öppnade huven, de enda jag möttes av var en stor plastkåpa över hela motorummet, inte en motor. Man kommer inte åt ett piss i motorummet bara för de är så trångt. Och dricker bensin gör den så inihelvete, mer en vad en jänkare gör kan man nästan säga. jävligt bekväm är den att åka i osv, och släpper lätt gör den ju också me tanke på den motorn + bakhjulsdrift. Men pajar den så står man ju där, inget man kan laga på platts som en volvo inte.. och dyrt o laga dom är de också.

    Nefan, nog om BMW för min del, snart blir de volvo igen
    Senast redigerat av moppe_baghee_ den 2011-12-07 klockan 00:02.

  29. #8339
    EkaN^s avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Strax norr om Ängelholm
    Inlägg
    1 987
    Citat Ursprungligen postat av moppe_baghee_ Visa inlägg
    Själv har man gått o köpt en Tysk-skit-bil haha! en 530IA med en bensin slukande v8.. Dörren och ytrosten är lackad nu som ni ser längre ner





    EDIT: Förstår inte vad folk ser i dessa jäkla bilar? När jag köpte bilen och öppnade huven, de enda jag möttes av var en stor plastkåpa över hela motorummet, inte en motor. Man kommer inte åt ett piss i motorummet bara för de är så trångt. Och dricker bensin gör den så inihelvete, mer en vad en jänkare gör kan man nästan säga. jävligt bekväm är den att åka i osv, och släpper lätt gör den ju också me tanke på den motorn + bakhjulsdrift. Men pajar den så står man ju där, inget man kan laga på platts som en volvo inte.. och dyrt o laga dom är de också.

    Nefan, nog om BMW för min del, snart blir de volvo igen
    dom är bara roliga om det är sexor köpte du grisen i säcken?
    Kikar in ibland o kollar läget!
    Kan det mesta om gamla volvos, fråga på!

  30. #8340

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Gothenburg
    Inlägg
    200
    Citat Ursprungligen postat av moppe_baghee_ Visa inlägg
    Själv har man gått o köpt en Tysk-skit-bil haha! en 530IA med en bensin slukande v8.. Dörren och ytrosten är lackad nu som ni ser längre ner

    EDIT: Förstår inte vad folk ser i dessa jäkla bilar? När jag köpte bilen och öppnade huven, de enda jag möttes av var en stor plastkåpa över hela motorummet, inte en motor. Man kommer inte åt ett piss i motorummet bara för de är så trångt. Och dricker bensin gör den så inihelvete, mer en vad en jänkare gör kan man nästan säga. jävligt bekväm är den att åka i osv, och släpper lätt gör den ju också me tanke på den motorn + bakhjulsdrift. Men pajar den så står man ju där, inget man kan laga på platts som en volvo inte.. och dyrt o laga dom är de också.

    Nefan, nog om BMW för min del, snart blir de volvo igen

    Sen får du tänka på vilka kunder man ville attrahera med modellen när den var ny. Dom som köpte den bilen då var antagligen affärsmän utan något som helst intresse för att hålla på att meka med. Det dom var ute efter var en bekväm kvalitétsvagn som man kunde åka på affärsresor med och se representabel ut. BMW tänkte nog inte så mycket på att Volvopelle 20år senare skulle vilja ha bilen som vintersläde och vars prioriteringar ligger kring hur lätt man kan byta till öppet luftfilter på bilen.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in