Sidan 10 av 12 Första ... 89101112 Sista
  1. #271
    Citat Ursprungligen postat av pstyhre Visa inlägg
    Idag blev man stoppad för första gången då , körde alldeles för fort i en korsning och en polis såg detta.
    Jag såg han när jag svängde in på macken men tänkte inte på att han sett mig och började tanka , han smög sedan upp bakom mig och frågade varför jag inte hade någon skylt (Tappat den) han bad om körkort och frågade naturliga grejer.

    Sedan undrade han vad för trim jag hade och jag svarade ärligt , han sa att jag skulle få en böteslapp på 1500 för skylten men slapp den också.
    Kom undan med att jag ska göra den original och inte göra han besviken..
    Det var en mc-polis som kör omkring här och kommer fortsätta med det så Original nästa!
    Vad körde du med för trim då?
    Lät ungefär samma när jag blev stoppat, fast han ringde farsan och snackade lite

  2. #272
    Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Vad körde du med för trim då?
    Lät ungefär samma när jag blev stoppat, fast han ringde farsan och snackade lite
    Gianelli 2t och ostrypt cdi.

    Kom undan lindrigt!

  3. #273
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Åkt fast 2 gånger nu. En gång i September 2009 och nu i Tisdags förra veckan. Tpl
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  4. #274

  5. #275
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Ajdå, vad fick du för straff?
    Vet ej ännu, ska ju gå på förhör och skit... Hoppas att jag inte förlorar lempet då jag går transport linjen...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  6. #276

  7. #277
    mitt skit ligger hos en åklagare nu, hoppas det är inte för farligt straff bara
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  8. #278
    Fredde1337s avatar
    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    gävle
    Inlägg
    152
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Vet ej ännu, ska ju gå på förhör och skit... Hoppas att jag inte förlorar lempet då jag går transport linjen...
    känner en kille som åkt fast 5 ggr utan o bli av me lemp men han blir nog de nu för han körde utan hjälm på bakhjulet framför civilare xD dock så va dom inte kunniga och fråga om luftfiltret var en trimförgasare hahaha, så jag tror du kan andas ut

  9. #279
    jaha 2.000kr i böter och inget uppskjutet bara betala och ta kort
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  10. #280

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    jaha 2.000kr i böter och inget uppskjutet bara betala och ta kort
    Indraget AM kort ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  11. #281
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Indraget AM kort ?
    nej inget bara böter
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  12. #282
    stod mitt i vägen vänta på en kompis på natten ser jag att det kommer en bil bakom mig rullar in på en parkering sen ser jag att det sitter blå ljus på den (snuten) börjar kicka för hade min brorsas moppe som e triima till 85-90 och hade tatt en höl men hade på nått j*vla vis fått i växel och polisen rullar fram bakom mig och börjar fråga vad jag gör (stod och kicka när dom var precis bakom mig) och sen fråga dom vad moppen gick i och massa, fast hade tur att dom inte testa den

  13. #283
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Snutjag ikväll då! Fruktansvärt kul, jag och min kompis Philip var Ute och "fuckokörde" vid Tyresö centrum, En grå saab kör ut från parkeringen där polisen parkerar sina "uttryckningsfordon", vilket Philip noterar och håller koll på Saaben. För att verkligen kolla att det är en civil polis så svänger vi höger i korsningen, vilket Saaben också gör. Vi svänger vänster i nästa infart vilket även Saaben gör. Först då förstår jag vad som är på gång och böjar maxa och lägger mig i mitten av vägen så att det blir omöjligt för Saaben att köra om. Polisen slår på Blåljuset men vi fortsätter maxa och köra sicksack. Polisen sätter även på sirenerna då. Philips moppe börjar strula och han är tvungen att sakta ner, saaben kör om honom och fortsätter efter mig och Philip drar in i skogen. Känner att Saaben flåsar mig i nacken och ser blåljusen väldigt tydligt, så jag fortsätter gasa som ett svin och lägger mig i fel fil så att jag sprar tid i nästa korsning.

    Jag tar en genväg i ett litet skogsparti vid nästa infart, kollar bak och ser att Saaben stannar till och sedan fortsätter efter mig via den ordinarie vägen. Men jag har sparat så mycket tid att han inte har en chans. Jag kör full fart frammåt och svänger upp bakom en bom där polisen inte kommer in, ställer mig i mörkret och ser Polisbilen passera och sedan köra tillbaks. Ringer Philip och han har ställt moppen i skogen och börjat gå istället.


    Jag stannar kvar i mörkret en stund sen går jag upp en bit på backen jag är på, där kan man se en bit av en annan väg. När jag står där ser jag Saaben igen som förmodligen åker runt och letar efter mig och Philip. Polisen måste ha blivit jävligt förvirrad.


    Här står jag och ser när Saaben åkerförbi, jväligt nöjd

  14. #284

    Reg.datum
    Jun 2011
    Ort
    sverige
    Inlägg
    96
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Snutjag ikväll då! Fruktansvärt kul, jag och min kompis Philip var Ute och "fuckokörde" vid Tyresö centrum, En grå saab kör ut från parkeringen där polisen parkerar sina "uttryckningsfordon", vilket Philip noterar och håller koll på Saaben. För att verkligen kolla att det är en civil polis så svänger vi höger i korsningen, vilket Saaben också gör. Vi svänger vänster i nästa infart vilket även Saaben gör. Först då förstår jag vad som är på gång och böjar maxa och lägger mig i mitten av vägen så att det blir omöjligt för Saaben att köra om. Polisen slår på Blåljuset men vi fortsätter maxa och köra sicksack. Polisen sätter även på sirenerna då. Philips moppe börjar strula och han är tvungen att sakta ner, saaben kör om honom och fortsätter efter mig och Philip drar in i skogen. Känner att Saaben flåsar mig i nacken och ser blåljusen väldigt tydligt, så jag fortsätter gasa som ett svin och lägger mig i fel fil så att jag sprar tid i nästa korsning.

    Jag tar en genväg i ett litet skogsparti vid nästa infart, kollar bak och ser att Saaben stannar till och sedan fortsätter efter mig via den ordinarie vägen. Men jag har sparat så mycket tid att han inte har en chans. Jag kör full fart frammåt och svänger upp bakom en bom där polisen inte kommer in, ställer mig i mörkret och ser Polisbilen passera och sedan köra tillbaks. Ringer Philip och han har ställt moppen i skogen och börjat gå istället.


    Jag stannar kvar i mörkret en stund sen går jag upp en bit på backen jag är på, där kan man se en bit av en annan väg. När jag står där ser jag Saaben igen som förmodligen åker runt och letar efter mig och Philip. Polisen måste ha blivit jävligt förvirrad.


    Här står jag och ser när Saaben åkerförbi, jväligt nöjd
    måste vara ganska roligt att jaga moppar som försöker fly som polis, men vafan har de inget bättre försig :S är sjukt hur de jagar moppar, finns annat som de kan göra som är viktigare

  15. #285
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Snutjag ikväll då! Fruktansvärt kul, jag och min kompis Philip var Ute och "fuckokörde" vid Tyresö centrum, En grå saab kör ut från parkeringen där polisen parkerar sina "uttryckningsfordon", vilket Philip noterar och håller koll på Saaben. För att verkligen kolla att det är en civil polis så svänger vi höger i korsningen, vilket Saaben också gör. Vi svänger vänster i nästa infart vilket även Saaben gör. Först då förstår jag vad som är på gång och böjar maxa och lägger mig i mitten av vägen så att det blir omöjligt för Saaben att köra om. Polisen slår på Blåljuset men vi fortsätter maxa och köra sicksack. Polisen sätter även på sirenerna då. Philips moppe börjar strula och han är tvungen att sakta ner, saaben kör om honom och fortsätter efter mig och Philip drar in i skogen. Känner att Saaben flåsar mig i nacken och ser blåljusen väldigt tydligt, så jag fortsätter gasa som ett svin och lägger mig i fel fil så att jag sprar tid i nästa korsning.

    Jag tar en genväg i ett litet skogsparti vid nästa infart, kollar bak och ser att Saaben stannar till och sedan fortsätter efter mig via den ordinarie vägen. Men jag har sparat så mycket tid att han inte har en chans. Jag kör full fart frammåt och svänger upp bakom en bom där polisen inte kommer in, ställer mig i mörkret och ser Polisbilen passera och sedan köra tillbaks. Ringer Philip och han har ställt moppen i skogen och börjat gå istället.


    Jag stannar kvar i mörkret en stund sen går jag upp en bit på backen jag är på, där kan man se en bit av en annan väg. När jag står där ser jag Saaben igen som förmodligen åker runt och letar efter mig och Philip. Polisen måste ha blivit jävligt förvirrad.


    Här står jag och ser när Saaben åkerförbi, jväligt nöjd
    Haha satan rätt gött adrenalin du borde haft
    Mötte snuten hela tiden när jag hade dracen, barikit 80cc tk och grejjer
    Sen när jag köpte vivan så lungnade det ner sig, har haft vivan i 4 månader nu.. har mött dom 1 gång med den
    Ride on!

  16. #286
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av ZEBRAN Visa inlägg
    måste vara ganska roligt att jaga moppar som försöker fly som polis, men vafan har de inget bättre försig :S är sjukt hur de jagar moppar, finns annat som de kan göra som är viktigare
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Haha satan rätt gött adrenalin du borde haft
    Mötte snuten hela tiden när jag hade dracen, barikit 80cc tk och grejjer
    Sen när jag köpte vivan så lungnade det ner sig, har haft vivan i 4 månader nu.. har mött dom 1 gång med den
    Kan tänka mig att det var rätt roligt för polisen, synd att dom var så jävla chanslösa bara

    Jadå, behöll dock lugnet och såg det roliga i det hela. Inte lika kul för Philip dock då hans moppe inte gick lika fint som min. Möter polisen hela tiden men det är aldrig någon som gör något.

  17. #287
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Hade tydligen vart in poliser på gatan vid garaget 2 gånger förra veckan och stannat till utanför
    Annars har det varit lugnt ett tag,och hoppas det håller i sig!
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  18. #288
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Kan tänka mig att det var rätt roligt för polisen, synd att dom var så jävla chanslösa bara

    Jadå, behöll dock lugnet och såg det roliga i det hela. Inte lika kul för Philip dock då hans moppe inte gick lika fint som min. Möter polisen hela tiden men det är aldrig någon som gör något.
    Haha låter som du haft kul, har själv haft erfarenhet av problem med moppen vid snutjag.. fick elfel så moppen dog, fast jag vände moppen och rullade tillbaka med den avstängd HAHA! Polisen kunde ju inte vända mitt på vägen
    Mitt stuntprojekt av Gurkiz gamla Neos! Länk HÄR!

  19. #289
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Ackér Visa inlägg
    Haha låter som du haft kul, har själv haft erfarenhet av problem med moppen vid snutjag.. fick elfel så moppen dog, fast jag vände moppen och rullade tillbaka med den avstängd HAHA! Polisen kunde ju inte vända mitt på vägen

    Hahha jo! Är dock bara en tidsfråga innan man torskar när man kör som man gör, får lugna ner oss lite hehe. Är man beredd, har bensin och en moppe som går bra så är det bara grymt underhållande med snutjag

  20. #290
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Snutjag ikväll då! Fruktansvärt kul, jag och min kompis Philip var Ute och "fuckokörde" vid Tyresö centrum, En grå saab kör ut från parkeringen där polisen parkerar sina "uttryckningsfordon", vilket Philip noterar och håller koll på Saaben. För att verkligen kolla att det är en civil polis så svänger vi höger i korsningen, vilket Saaben också gör. Vi svänger vänster i nästa infart vilket även Saaben gör. Först då förstår jag vad som är på gång och böjar maxa och lägger mig i mitten av vägen så att det blir omöjligt för Saaben att köra om. Polisen slår på Blåljuset men vi fortsätter maxa och köra sicksack. Polisen sätter även på sirenerna då. Philips moppe börjar strula och han är tvungen att sakta ner, saaben kör om honom och fortsätter efter mig och Philip drar in i skogen. Känner att Saaben flåsar mig i nacken och ser blåljusen väldigt tydligt, så jag fortsätter gasa som ett svin och lägger mig i fel fil så att jag sprar tid i nästa korsning.

    Jag tar en genväg i ett litet skogsparti vid nästa infart, kollar bak och ser att Saaben stannar till och sedan fortsätter efter mig via den ordinarie vägen. Men jag har sparat så mycket tid att han inte har en chans. Jag kör full fart frammåt och svänger upp bakom en bom där polisen inte kommer in, ställer mig i mörkret och ser Polisbilen passera och sedan köra tillbaks. Ringer Philip och han har ställt moppen i skogen och börjat gå istället.


    Jag stannar kvar i mörkret en stund sen går jag upp en bit på backen jag är på, där kan man se en bit av en annan väg. När jag står där ser jag Saaben igen som förmodligen åker runt och letar efter mig och Philip. Polisen måste ha blivit jävligt förvirrad.

    [IMG]http://desmond.imageshack.us/Himg402/scaled.php?server=402&filename=img0855l.png&res=me dium[/MG]
    Här står jag och ser när Saaben åkerförbi, jväligt nöjd
    Kul om du haft blixt på och dom sett det och kollat vad det var dom såg?
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  21. #291
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hahha jo! Är dock bara en tidsfråga innan man torskar när man kör som man gör, får lugna ner oss lite hehe. Är man beredd, har bensin och en moppe som går bra så är det bara grymt underhållande med snutjag
    Sant, men surt om man är på ett ställe utan småvägar/flyktvägar!
    Mitt stuntprojekt av Gurkiz gamla Neos! Länk HÄR!

  22. #292
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Kul om du haft blixt på och dom sett det och kollat vad det var dom såg?
    Tänkte på det innan och stängde av den

    Citat Ursprungligen postat av Ackér Visa inlägg
    Sant, men surt om man är på ett ställe utan småvägar/flyktvägar!
    Tog ju grymt lång tid innan jag hitta flyktväg! Fick ju ligga och pressa sönder samt köra så att polisen inte kunde köra om, hade en jävla tur att det inte kom en annan bil i den andra filen, för då hade det kunnat sluta annorlunda.

  23. #293
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Hahha jo! Är dock bara en tidsfråga innan man torskar när man kör som man gör, får lugna ner oss lite hehe. Är man beredd, har bensin och en moppe som går bra så är det bara grymt underhållande med snutjag
    Tills det kommer en snuthojj...

    Aja har klarat mig sen jag var 13 och hoppas på att klara mig i år också
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  24. #294
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Tills det kommer en snuthojj...
    haha då är man ganska körd om man inte vet exakt alla små vägarna där man bor

    jag skulle dra till någon jag känner ställa moppen och kuta för fan xD
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  25. #295
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Tills det kommer en snuthojj...

    Aja har klarat mig sen jag var 13 och hoppas på att klara mig i år också
    Jo det kom ju en civil mc Polis och pratade med oss när vi var på macken. Filmade när han åkte iväg.



    F.ö om jag blir jagad av en Mc polis kommer jag skita i reglerna, köra gångbana/cykelbana och dra in i skogen. Där följer de inte efter

  26. #296
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Jo det kom ju en civil mc Polis och pratade med oss när vi var på macken. Filmade när han åkte iväg.



    F.ö om jag blir jagad av en Mc polis kommer jag skita i reglerna, köra gångbana/cykelbana och dra in i skogen. Där följer de inte efter
    Man vet aldrig.
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  27. #297
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Jo det kom ju en civil mc Polis och pratade med oss när vi var på macken. Filmade när han åkte iväg.



    F.ö om jag blir jagad av en Mc polis kommer jag skita i reglerna, köra gångbana/cykelbana och dra in i skogen. Där följer de inte efter
    De lär följa efter. Speciellt en endurosnut, men det kanske variera mellan snut till snut.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #298
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Jo det kom ju en civil mc Polis och pratade med oss när vi var på macken. Filmade när han åkte iväg.



    F.ö om jag blir jagad av en Mc polis kommer jag skita i reglerna, köra gångbana/cykelbana och dra in i skogen. Där följer de inte efter
    Dom har ju gått sjuka utbildningar/körprov så dom kan följa efter, om dom orkar är ju dock en annan fråga
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  29. #299
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    En bekant har blivit jagad av Mc snuten på filmen och han säger att den inte hänger på in i skogen iaf Jag hade försökt komma undan och inte stannat i vilket fall, om jag lyckas är en annan femma.

  30. #300
    har blivet stoppad när jag legat i 65 på 50 väg 3 ggr, en gång av sevilare och två ggr ja av vanlig snut kommit med blå ljus och grejer . kört den fina historian 3 ggr i rad: har precis fått moppen och jag vet inte hur fort den går för hastihetsmätaren går inte och ja jag kör fortfarnade moppe med kort och har inte lagt en krona på böter men det berors nog helt på vilken snut man möter har en riktig IDIOT till polis i svedala den fasansfulla MATTS, han har skrivet i lokaltidningen att han skulle utrota svedalas moppelegister och massa sånt skit men änn så länge har jag ej blivet stoppad av han

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in