Sidan 4 av 12 Första ... 23456 ... Sista
  1. #91
    Någon som har provat Linders Skybomb 30mm? Smäller de bra eller?

  2. #92
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Vet ej hur det är med just den produkten ,men har bara dålig erfarenhet från linders
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #93

  4. #94
    Visst säljer typ ÖoB sina fyrverkerier ett par dagar efter nyår också?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  5. #95

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Köpte 30 King-airbombs, ett Big bang paket och ett Monster Pack. Tar det roliga och resten kan man skjuta på random.

  6. #96
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Tror jag får 5pkt oneshotman och 1pkt allstar imorn när ja kmr till simon,och simon får lite polacker
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  7. #97

  8. #98

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    En fråga bara, vad är nöjet med tjutraketer egentligen? Aldrig förstått mig på dessa småraketerna.
    Kasta in i folks bilar.

  9. #99
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    En fråga bara, vad är nöjet med tjutraketer egentligen? Aldrig förstått mig på dessa småraketerna.
    Göra eget,kasta,har du 150st kommer man på massa saker man kan göra,man MÅSTE ju slösa bort dom!
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  10. #100
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    En fråga bara, vad är nöjet med tjutraketer egentligen? Aldrig förstått mig på dessa småraketerna.
    Jag har cirka 50 i bokhyllan, funderar på att bara tejpa fast alla och tutta på. Dom är helt värdelösa annars..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  11. #101

  12. #102

  13. #103
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Får man smälla dygnet runt på nyårsafton?
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  14. #104

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Får man smälla dygnet runt på nyårsafton?
    Du får ju inte störa den allmänna freden.

  15. #105

  16. #106
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Kasta in i folks bilar.
    Grattis! Du har fått årets mognaste inlägg på moppenet2010!

  17. #107

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Grattis! Du har fått årets mognaste inlägg på moppenet2010!
    Tack, kom ihåg det när listan kommer upp.

  18. #108
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Dom skjuter ju nu, och det finns bara en snut här. Fritt fram alltså!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  19. #109
    Jupp, de blir nog så.
    Göra eget,kasta,har du 150st kommer man på massa saker man kan göra,man MÅSTE ju slösa bort dom!
    Precis, kul att bara kasta runt dom och försöka att inte bli träffad.
    Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
    You might surprise people, but you're still gay

  20. #110
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Jag får se ifall jag gör det. Har inte världens bästa erfarenhet och jag vill helst kunna runka med händerna i fortsättningen också!



    Ja, det är ju riskerna som är övervägande. Läst mycket om det och ger ju otroliga jävla smällar.
    Bland det dummaste man kan göra, en kompis satt hemma och gjorde rörbomber som han tog med sig till skolan. En liten på 4cm och 1cm i diameter fick en skåpsdörr att fara åt helvete. Jag vill påstå att själva tillverkningen är det värsta, minsta lilla som antänder det och du har inga fingrar.


    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Dom skjuter ju nu, och det finns bara en snut här. Fritt fram alltså!
    Du kan skjuta om 2 månader också, vem fan skulle ta dig. Ni verkar vara fjoller hela bunten, AINAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

    Ont: Själv håller jag inte på med sånt där, kostar mycket för något som är över på 30 sekunder.


    Ni som köper dom här små fjuttinuttipyttesmåochjättesöta fyverkerierna som heter Airbombs och dylikt borde tänka över det lite. Köp den största av dom här http://www.fireworks-japan.com/about...img/ball01.jpg . Med en avfyringsramp och två sådana kulor så lovar jag att det både smäller och syns. rampen byggde vi på en släpvagn, där vi köpt ett runt rör som vi lutade aningen uppåt, sen svetsade vi en ställning som höll röret och skruvade fast allt i släpvagnen.

    själva explosionen består av små sakta fallande kristaller som sänker sig som en kupa(http://www.fireworks-japan.com/about...oh_img/001.jpg och sänker sig sakta). allt som allt blir den 500meter bred i diameter eller en halv kilometer. kostar? ptja..några tusenlappar styck beroende på hur man får tag i dom, olagliga i sverige? javisst, dryga böter och ev. fängelsetraff eftersom dom faller under kategorin vapen. ultimata terrorvapnet med den radien.
    Senast redigerat av sogat den 2010-12-30 klockan 23:42.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  21. #111
    Köpte ytterligare 16 st airbombs idag 12st från jula och 4 st lite större Skybomb. Hoppas de smäller bra

  22. #112
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Du kan skjuta om 2 månader också, vem fan skulle ta dig. Ni verkar vara fjoller hela bunten, AINAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.

    Ont: Själv håller jag inte på med sånt där, kostar mycket för något som är över på 30 sekunder.


    Ni som köper dom här små fjuttinuttipyttesmåochjättesöta fyverkerierna som heter Airbombs och dylikt borde tänka över det lite. Köp den största av dom här http://www.fireworks-japan.com/about...img/ball01.jpg . Med en avfyringsramp och två sådana kulor så lovar jag att det både smäller och syns. rampen byggde vi på en släpvagn, där vi köpt ett runt rör som vi lutade aningen uppåt, sen svetsade vi en ställning som höll röret och skruvade fast allt i släpvagnen.
    Norrland..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  23. #113
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Norrland..
    Jag vet inte men om du bor i Malmö, kommer polisen och plockar dig då måntro när dom ser ett fyverkeri fara i luften fem dagar efter nyårsafton? Nja!
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  24. #114
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Jag vet inte men om du bor i Malmö, kommer polisen och plockar dig då måntro när dom ser ett fyverkeri fara i luften fem dagar efter nyårsafton? Nja!
    Syftade väl mer på den där rampen osv. Skulle jag sätta ihop ett här mitt framför samhället skulle det stå i samtliga tidningar i länet.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  25. #115
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Syftade väl mer på den där rampen osv. Skulle jag sätta ihop ett här mitt framför samhället skulle det stå i samtliga tidningar i länet.
    Jaha! Jo givetvis så hade vi sätet lite utanför stan, men det syntes definitivt över hela stan eftersom man avfyrar den snett mot ovan. Det är förövrigt samma fyverkerier som man avfyrar i Stockholm på nyår, tror jag! Jag kan inte minnas hur stor dom är, men dom borde vara så stora, annars är det ju pinsamt.

    Som den blåa på bilden är den: http://image.shutterstock.com/displa...y-59798812.jpg
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  26. #116
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Jaha! Jo givetvis så hade vi sätet lite utanför stan, men det syntes definitivt över hela stan eftersom man avfyrar den snett mot ovan. Det är förövrigt samma fyverkerier som man avfyrar i Stockholm på nyår, tror jag! Jag kan inte minnas hur stor dom är, men dom borde vara så stora, annars är det ju pinsamt.

    Som den blåa på bilden är den: http://image.shutterstock.com/displa...y-59798812.jpg
    Maffigt
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  27. #117
    Gott nytt år allihopa!

  28. #118
    Alla fingrar i behåll nu då?
    F.d summertime

  29. #119
    Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Alla fingrar i behåll nu då?
    ja föfan!
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  30. #120
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Bara jag som inte köpte smällare tills i år?


    Oj blir ju förra året mybad....
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in