Sidan 2 av 6 Första 1234 ... Sista
  1. #31

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    Haha. En snubbe på skolan som har Rieju Drac och borrad luftburk (vet inte vilket drev) säger att hans moped är importerad från Italien och gör 100km/h original. Och om han drar pluggen gör den 120+... Det värsta är att han är stenseriös! Han har ju fan redan urpluggat och inte fan går den mer än 85-90. Omöjligt! Jag kommer med min Derbi med Gianelli2T och drar honom så det bara skriker om det men hans moped går nämligen fortfarande bättre än min enligt honom!.. SUCK!

  2. #32

  3. #33
    vet inte hur många gånger jag har hört från kompisar som säger att dom känner folk i Södertälje som har vivacitys, X8Rs och annat skit som går i 130 km/h
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  4. #34
    En här snackade om att hans polare hade en RRX som hade bensinturbo, tk överliggande och 30 mm förgasare och gjorde 160 km/h plant. Jag bara: jäääävlar
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  5. #35

    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    Uppsala.
    Inlägg
    465
    Lennart: Haha, det värsta var att dagen efter så sa han till mig. "Fan, jag vill också ha Gianelli 2T effektrör nu, hehe.." xD

  6. #36

  7. #37
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Jag hade ju mitt tk rör innan, körde 11/53 och oinställd förgasare, orkade inte då jag skulle få på sp röret vilken dag som helst, då frågade en polare hur snabbt den gick eftersom en av hans kompisar skulle köpa mitt rör.. Jag bara:
    - Kanske 90 eller nått sånt.. (Jag överdrev så dom skulle vilja köpa)
    Han bara "ok", så veckan efter dom köpt röret så frågar jag om de fått på det och han svarar:
    - Jaaaa, fy fan vad det går, du måste ha fel på ditt mätare, den gör ju långt över 100, den går över 100 på 5:an med original drevning innan jag ställt in den...
    Så några dagar senare så kom han fram till mig igen:
    - Fyfan, nu har jag ställt in den, den har ju fan gasres på 1,2 och ibland 3:an, fiiifan.


    Det värsta är att han hållt på med moppar sen han var 13 och han var nästan 17 vid detta tillfället och körde själv runt med sin rs125 som gick i 170 ungefär, han borde känna av hastigheter eller han kanske bara gick efter ljudet

  8. #38

  9. #39
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Min kompis säger att hans gilera rcr gör 120 urpluggat med org drevning ock org fögge och munstycke och att han drar en 70cc moppe haha de värsta är att han har hållt på med mopeder och bilar sen han va 12-14 och är 18 nu. :S : lol:: ninja :

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag hade ju mitt tk rör innan, körde 11/53 och oinställd förgasare, orkade inte då jag skulle få på sp röret vilken dag som helst, då frågade en polare hur snabbt den gick eftersom en av hans kompisar skulle köpa mitt rör.. Jag bara:
    - Kanske 90 eller nått sånt.. (Jag överdrev så dom skulle vilja köpa)
    Han bara "ok", så veckan efter dom köpt röret så frågar jag om de fått på det och han svarar:
    - Jaaaa, fy fan vad det går, du måste ha fel på ditt mätare, den gör ju långt över 100, den går över 100 på 5:an med original drevning innan jag ställt in den...
    Så några dagar senare så kom han fram till mig igen:
    - Fyfan, nu har jag ställt in den, den har ju fan gasres på 1,2 och ibland 3:an, fiiifan.


    Det värsta är att han hållt på med moppar sen han var 13 och han var nästan 17 vid detta tillfället och körde själv runt med sin rs125 som gick i 170 ungefär, han borde känna av hastigheter eller han kanske bara gick efter ljudet
    nä, de gjorde du inte
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  11. #41
    en kompis säger att hans gamla TK drac gick i 110, han påstår också att det var uppmätt med gps också
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  12. #42
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Min kompis tror att hans kompis Derbi drd gör 150+ med originalrör 19mm fögge och 70cc
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  13. #43
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag hade ju mitt tk rör innan, körde 11/53 och oinställd förgasare, orkade inte då jag skulle få på sp röret vilken dag som helst, då frågade en polare hur snabbt den gick eftersom en av hans kompisar skulle köpa mitt rör.. Jag bara:
    - Kanske 90 eller nått sånt.. (Jag överdrev så dom skulle vilja köpa)
    Han bara "ok", så veckan efter dom köpt röret så frågar jag om de fått på det och han svarar:
    - Jaaaa, fy fan vad det går, du måste ha fel på ditt mätare, den gör ju långt över 100, den går över 100 på 5:an med original drevning innan jag ställt in den...
    Så några dagar senare så kom han fram till mig igen:
    - Fyfan, nu har jag ställt in den, den har ju fan gasres på 1,2 och ibland 3:an, fiiifan.


    Det värsta är att han hållt på med moppar sen han var 13 och han var nästan 17 vid detta tillfället och körde själv runt med sin rs125 som gick i 170 ungefär, han borde känna av hastigheter eller han kanske bara gick efter ljudet
    Där va en av dem största lögnerna
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  14. #44
    Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kjula flygraka
    Inlägg
    688
    Syrran hade en Senda -02 som jag hade byggt en grövre krök på istället för sugröret och så hade den ett 53 kuggars bakdrev, gjorde väl 70 på mätarn och var inte alls mycket att köra med. Hon sålde den för några veckor sen och moppepojken såg jättestolt ut då han skulle köpa en TRIMMAD moppe då han var ute efter original.

    För ett tag sen smsade köparen påstod att den gjorde 85-90 efter dom renoverat motorn och började gnälla på att han ville ha originalgrejerna för att han inte fick ha trimmat. Idag fick hon detta sms "FÖR I HELVETE VAD MER ÄR TRIMMAT?!?! KRÖKEN OCH DEN ÄR DREVAD VAD MER?! OM JAG ÅKER FAST FÖR TRIMNING SÅ FÖRSTÖRS MITT LIV! LJUG FÖR I HELVETE INTE IGEN! VAD MER ÄR TRIMMAT?!?! OCH HAR NI ORIGINALDREVEN KVAR?!?! VAD MER ÄR TRIMMAT?!?!"
    Don´t make excuses, make horsepower!

  15. #45
    Hahahaha.

  16. #46
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    vet inte hur många gånger jag har hört från kompisar som säger att dom känner folk i Södertälje som har vivacitys, X8Rs och annat skit som går i 130 km/h
    Haha jag går i Ekenbergska Gymnasiet i Södertälje och åker buss igenom hela Södertälje varje dag. Har inte sett en enda moppe hittils...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  17. #47

  18. #48
    Kompisen försökte övertyga mig om att en CPI SM som stog på skolan egentligen va en Derbi DRD limited edition, vägrade tro mig när ja sa att de va en CPI, de va en derbi enligt han o han annser sig vara klassens moppe snubbe

  19. #49

  20. #50
    Crippas avatar
    Reg.datum
    Jul 2010
    Ort
    För-orten
    Inlägg
    1 167
    en kille i min klass sa till en tjej i klassen att hans moppe gick i 200 plant.
    så frågade jag vad han hade för setup.. då hade han 90cylle och ett ultrakickflipdamp super turborör på sin gamla mt5a.
    fögge och veven var dock original, så sa han att han bara drev med tjejen, att den gick i 130 egentligen.
    då bad jag han att ta den till skolan för att visa upp den, men nej.. han får inte köra för sina päron utan framlyse...
    och man såg hur frustrerad han blev varje gång jag frågade något och när han förstod att jag visste mer än honom, men ändå så sa han emot...
    Gilla Crippa Marklund Stunt Rider på Facebook!

    When the sun goes down, the streets goes up..

  21. #51
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Crippa Visa inlägg
    en kille i min klass sa till en tjej i klassen att hans moppe gick i 200 plant.
    så frågade jag vad han hade för setup.. då hade han 90cylle och ett ultrakickflipdamp super turborör på sin gamla mt5a.
    fögge och veven var dock original, så sa han att han bara drev med tjejen, att den gick i 130 egentligen.
    då bad jag han att ta den till skolan för att visa upp den, men nej.. han får inte köra för sina päron utan framlyse...
    och man såg hur frustrerad han blev varje gång jag frågade något och när han förstod att jag visste mer än honom, men ändå så sa han emot...
    Haha så jävla lol

  22. #52

  23. #53
    teaspoons avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    knivsta/uppsala
    Inlägg
    224
    "det är fysiskt omöjligt att köra utan avgasrör"

    (och killen anser sig kunna allt om moppar)
    don't trust someone who can bleed for four days without dying!

  24. #54
    aa min kompis sa- min moppe skulle ha gått runt 100km/h om den inte hade skurit

  25. #55
    att en polares derbi gick 115 med bara effektrör. Att en polares brorsha fick sin midrace slider upp i ca 135/140. Ja sånna historier börjar verkligen bli dagligt..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  26. #56
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Jag kom med min moppe till en skola, träffade där en kille som skulle "slå" mig, Vi blev lite vänner efter det men iaf, min gick typ i 50, Sen han bara, aa vill du racea eller? Min går i ca 100 på raksträckan, sen hans kompis bara, mannen du sa att den gick i 80 för en vecka sen, sen han ba tyst, det ända som va på den stalkern va ett effektrör xD
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  27. #57
    En kille som bor på min gata hade kört på en kungsörn med 125:an, åkt till Linköping och plockat upp en "brud" vid namn Dasiy-D kupa, och dragit om mc-knuttar på Harleys i solglasögon och t-shirt.

  28. #58

    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Stockholm/Huddinge/Segeltorp
    Inlägg
    841
    Min syster tror att hennes variatoravstrypta Baotian classic gick i 85 tills jag bytte till 4.5 grams vikter för då "pajade jag den"

  29. #59
    min klasskompis tror hans baotian sprint gick 80 helt orginal...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  30. #60
    derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Min Före detta kompis fick för sig att hans baotian gick i 110 när den var kall med sportluftfilter. Sen mätte vi upp den med gps så gjorde den 54km/t xD
    Citat Ursprungligen postat av Flarsson Visa inlägg
    Att ha kasst sex är lite som att äta gårdagens pizza micrad, det är rätt najs men inget man skryter om.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in