1. #4231
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Pinsamt att alla små knattar verkligen ser upp till Lennart och tycker att han är rolig.

  2. #4232
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Pinsamt att alla små knattar verkligen ser upp till Lennart och tycker att han är rolig.
    Ah, det är så alltså ?

  3. #4233
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Gbgräddglass Visa inlägg
    Ah, det är så alltså ?
    Ja, det var ju precis vad jag sa. Eller hur?

  4. #4234

  5. #4235

  6. #4236
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Har träffat en underbar tjej och har nog aldrig varit så kär som nu, hennes ögon och leende gör verkligen min dag så jävla mycket.
    Vi har hängt mycket med varandra de senaste veckorna och myst en del, och nu tar vi studenten tillsammans också, ska bli riktigt kul det här

    Det roliga är ju att vi gått på samma skola i tre år, och jag träffade henne för första gången på självaste studentkryssningen
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  7. #4237
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ska bli skoj att åka till London på fredag under 4dagar helt ensamma Borde bli en mysig resa. Fick det som student present, så farsan har bokat något mysigt hotell som ligger nära det mesta

  8. #4238
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det låter inte så bra! Är det så illa?
    Egentligen inte. Men jag är sån, tänker för mycket och bryr mig för mycket.

  9. #4239
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Pinsamt att alla små knattar verkligen ser upp till Lennart och tycker att han är rolig.
    Vi slutar med OT nu, men ja, det är väldigt pinsamt faktiskt.


    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Egentligen inte. Men jag är sån, tänker för mycket och bryr mig för mycket.
    Samma här tyvärr, dock börjar det klarna upp efter ett samtal med henne nu.


    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Efter snart 3år med samma tjej, min första kärlek någonsin. Så börjar vi glida ifrån varandra.. usch vad tungt det är att
    inse att snart kanske vi inte ens pratar med varandra efter alla timmar vi har spenderat tillsammans. Håll hårt om den
    ni älskar grabbar. Lycka till alla forumiter!
    Riktigt tråkigt att höra! Försök att fixa det om du kan, 3 år är en hel del tid att spilla bort tyvärr.

  10. #4240

  11. #4241
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Vi slutar med OT nu, men ja, det är väldigt pinsamt faktiskt.


    Riktigt tråkigt att höra! Försök att fixa det om du kan, 3 år är en hel del tid att spilla bort tyvärr.
    ++++++1

    Tack! Jo det är lite hemskt..

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Låg på typ 2 år här. Idag tog det slut.. Man har väl mått bättre
    Ajdå, riktigt surt att höra.. det kommer bli bättre grabben!

  12. #4242

  13. #4243
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Hur brukar ni göra när ni har bruden hos er när era föräldrar är hemma? Skiter ni att de är i närheten eller kramas ni bara av ren rädsla att farsan öppnar dörren mitt under värsta situationen?

    Det hände lite igår när hon sov över och mina föräldrar sov i rummet bredvid, vilket känns jävligt pinsamt om de hörde något.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  14. #4244
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Hur brukar ni göra när ni har bruden hos er när era föräldrar är hemma? Skiter ni att de är i närheten eller kramas ni bara av ren rädsla att farsan öppnar dörren mitt under värsta situationen?

    Det hände lite igår när hon sov över och mina föräldrar sov i rummet bredvid, vilket känns jävligt pinsamt om de hörde något.
    Man kör ju bara, inte direkt så att föräldrarna kommer in och börjar snacka med en titt som tätt i en högre ålder. Sen får man väl ta det lilla lugna med att vara högljudd under den speciella lilla tiden så går det bra. Sen om dom hörde något, tror inte dom skulle vilja ta upp det heller om det inte va jävligt illa eller om det vill retas med en.
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  15. #4245
    ömsesidig respekt är ju rätt kool. jag tror inte du vill höra din farsa dunka på din morsa i röven när du ska försöka sova.
    likväl som du, vill inte de höra

  16. #4246

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Haha så det funkar ju.. Bättre att bara skita i att tänka på det, hade man tänkt på det varje gång hade man ju inte överlevt..

    Hur gick det för dig med killen förresten?

    Smsade tjejen idag iallafall.. Fattar mig inte på henne.. Efter att ha umgåtts typ varje dag i 8 månader är hon svinkall.. Och anledningen till att vi var så mycket var pga HENNE, blev alltid liv när jag gjorde något annat och inte kunde komma på kvällarna.. Har snackat i ca 2 år, dock inte varit med varandra helt.. Men sen ca 1 år sen var vi som tillsammans, men blev inte tillsammans förrens för 5 månader sen.. Och tog slut nu i dagarna som sagt just för att vi bråkat en del..

    Hon verkar tycka synd om mig, och att hon sårat mig. Säger att båda 2 ska gå vidare, och att hon inte tänker så mycket och är glad och tycker jag med ska vara det. Och att vi ska gå vidare och se vad som händer sen.. Känner att hon lär ju inte höra av sig mer?

    Hade varit gött om du kunde svarat vad det kan vara med henne och vad det är för fel på er tjejer jossy? Tror jag är nåt år äldre än dig så är ingen moppenördskåt 15 årig grabb..

    Edit: fan vad dumt det känsn att skriva detta här haha..!

  17. #4247
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Hur brukar ni göra när ni har bruden hos er när era föräldrar är hemma? Skiter ni att de är i närheten eller kramas ni bara av ren rädsla att farsan öppnar dörren mitt under värsta situationen?

    Det hände lite igår när hon sov över och mina föräldrar sov i rummet bredvid, vilket känns jävligt pinsamt om de hörde något.
    Därför man bor på en helt annan våning

  18. #4248
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Haha så det funkar ju.. Bättre att bara skita i att tänka på det, hade man tänkt på det varje gång hade man ju inte överlevt..

    Hur gick det för dig med killen förresten?

    Smsade tjejen idag iallafall.. Fattar mig inte på henne.. Efter att ha umgåtts typ varje dag i 8 månader är hon svinkall.. Och anledningen till att vi var så mycket var pga HENNE, blev alltid liv när jag gjorde något annat och inte kunde komma på kvällarna.. Har snackat i ca 2 år, dock inte varit med varandra helt.. Men sen ca 1 år sen var vi som tillsammans, men blev inte tillsammans förrens för 5 månader sen.. Och tog slut nu i dagarna som sagt just för att vi bråkat en del..

    Hon verkar tycka synd om mig, och att hon sårat mig. Säger att båda 2 ska gå vidare, och att hon inte tänker så mycket och är glad och tycker jag med ska vara det. Och att vi ska gå vidare och se vad som händer sen.. Känner att hon lär ju inte höra av sig mer?

    Hade varit gött om du kunde svarat vad det kan vara med henne och vad det är för fel på er tjejer jossy? Tror jag är nåt år äldre än dig så är ingen moppenördskåt 15 årig grabb..

    Edit: fan vad dumt det känsn att skriva detta här haha..!
    Ignorera henne totalt. Det är inte synd om dig, utan om henne, som inte får ta del av din ***.

    fck it

  19. #4249

  20. #4250
    JOSSYYs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Coldhell, sthlm
    Inlägg
    151
    Citat Ursprungligen postat av *** Visa inlägg
    ömsesidig respekt är ju rätt kool. jag tror inte du vill höra din farsa dunka på din morsa i röven när du ska försöka sova.
    likväl som du, vill inte de höra
    Det jag menade med att man tar det lugnt, alltså..man behöver ju inte stöna skiten ur sig som tjej och man behöver ju fan inte köra så att sängen dunkar hål i väggen. come on.
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Haha så det funkar ju.. Bättre att bara skita i att tänka på det, hade man tänkt på det varje gång hade man ju inte överlevt..

    Hur gick det för dig med killen förresten?

    Smsade tjejen idag iallafall.. Fattar mig inte på henne.. Efter att ha umgåtts typ varje dag i 8 månader är hon svinkall.. Och anledningen till att vi var så mycket var pga HENNE, blev alltid liv när jag gjorde något annat och inte kunde komma på kvällarna.. Har snackat i ca 2 år, dock inte varit med varandra helt.. Men sen ca 1 år sen var vi som tillsammans, men blev inte tillsammans förrens för 5 månader sen.. Och tog slut nu i dagarna som sagt just för att vi bråkat en del..

    Hon verkar tycka synd om mig, och att hon sårat mig. Säger att båda 2 ska gå vidare, och att hon inte tänker så mycket och är glad och tycker jag med ska vara det. Och att vi ska gå vidare och se vad som händer sen.. Känner att hon lär ju inte höra av sig mer?

    Hade varit gött om du kunde svarat vad det kan vara med henne och vad det är för fel på er tjejer jossy? Tror jag är nåt år äldre än dig så är ingen moppenördskåt 15 årig grabb..

    Edit: fan vad dumt det känsn att skriva detta här haha..!
    Ska jag vara ärlig så tror jag att hon tyckte om dig som fan i början. Det är ju normalt när man är nykär o allt och att hon ville umgås med dig HELA tiden har o göra med att man vill ju helst umgås med den man verkligen tycker om, speciellt i början för man bara vill!
    Men allt eftersom så verkar det som hon blev rädd för allt och sen låter det faktiskt som ni har växt ifrån varandra. Det va nog bäst för hon och DU vet att erat sätt antagligen inte var sunt för er. Det låter precis som mig och mitt ex var mot slutet och jag pallade verkligen inte längre, för det var bara bråk och missförstånd, man växte ifrån varandra, ville utforska sig själv och inte stanna kvar i något som drog ner en till botten. Klart hon tycker synd om dig om du vill ha kvar henne och hon inte känner samma sak. Men jag säger som henne, va glad att allt bajs och skit är över. Du kommer växa så mycket som person nu när du är "fri", garanterat. Håll inte på och hör av dig och sånt. För det gör bara att det blir jobbigt när man ska lära sig att vara utan varandra, låt allt bara sjunka och sen kommer du känna hur skönt det är.

    Det är inget "fel" på oss. Vi är bara mer djupa i våran tankeknöl såatt säga. Vi tänker kortsiktigt och långsiktit samtidigt på något jävla vänster, när vi inte pallar och känner att det är enough så drar vi oss undan. Vi vill inte falla tillbaka på samma ruta som vi en gång var på för våra hjärtan är så sköra. Det är svårt att förklara, men vi är bara väldigt invecklade små saker haha.

    Mig och killen är det sjukt bra mellan nu, vi hade våra små skitgrejer där vi bråkade och inte pallade och hit o dit. Men det blev så mycket i skallen på honom så det gick på högvarv för han ville vara allt och alla till lags och sen kommer jag och tjatar för jag inte har något liv haha, men nu är det jättebra. Allt är lugnt och vi umgås nästan dagligen.

    Förklarade kanske lite wierd men det är så jävla varmt så jag dör och det bara svider i skallen på mig, du får fråga om det är något mer
    http://www.facebook.com/gbgx3m
    Gå in o gilla redan nu så du är uppdaterad om sommarens händelser i bild och ord!
    http://www.facebook.com/JuicyPhot0s

  21. #4251
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Hur brukar ni göra när ni har bruden hos er när era föräldrar är hemma? Skiter ni att de är i närheten eller kramas ni bara av ren rädsla att farsan öppnar dörren mitt under värsta situationen?

    Det hände lite igår när hon sov över och mina föräldrar sov i rummet bredvid, vilket känns jävligt pinsamt om de hörde något.
    Jag är aldrig rädd när jag är hos min flickvän, där är det inga som helst problem då de aldrig öppnat dörren och när de faktiskt gjort det så har de knackat innan.

    Dock går min dörr inte att stänga helt och då alla rummen går ifrån en hall så ser man nästan in i mitt rum från vardagsrummet och när man ska på toaletten så det är täcke som gäller och att vara uppmärksamma här.

    På tal om att de kan höra, sålänge ni är tysta så märks inget, bara att hålla igen på skriken och ha en lite lugnare stund än annars om sängen knarrar.

  22. #4252

    Reg.datum
    Mar 2008
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    2 819
    Citat Ursprungligen postat av JOSSYY Visa inlägg
    Det jag menade med att man tar det lugnt, alltså..man behöver ju inte stöna skiten ur sig som tjej och man behöver ju fan inte köra så att sängen dunkar hål i väggen. come on.


    Ska jag vara ärlig så tror jag att hon tyckte om dig som fan i början. Det är ju normalt när man är nykär o allt och att hon ville umgås med dig HELA tiden har o göra med att man vill ju helst umgås med den man verkligen tycker om, speciellt i början för man bara vill!
    Men allt eftersom så verkar det som hon blev rädd för allt och sen låter det faktiskt som ni har växt ifrån varandra. Det va nog bäst för hon och DU vet att erat sätt antagligen inte var sunt för er. Det låter precis som mig och mitt ex var mot slutet och jag pallade verkligen inte längre, för det var bara bråk och missförstånd, man växte ifrån varandra, ville utforska sig själv och inte stanna kvar i något som drog ner en till botten. Klart hon tycker synd om dig om du vill ha kvar henne och hon inte känner samma sak. Men jag säger som henne, va glad att allt bajs och skit är över. Du kommer växa så mycket som person nu när du är "fri", garanterat. Håll inte på och hör av dig och sånt. För det gör bara att det blir jobbigt när man ska lära sig att vara utan varandra, låt allt bara sjunka och sen kommer du känna hur skönt det är.

    Det är inget "fel" på oss. Vi är bara mer djupa i våran tankeknöl såatt säga. Vi tänker kortsiktigt och långsiktit samtidigt på något jävla vänster, när vi inte pallar och känner att det är enough så drar vi oss undan. Vi vill inte falla tillbaka på samma ruta som vi en gång var på för våra hjärtan är så sköra. Det är svårt att förklara, men vi är bara väldigt invecklade små saker haha.

    Mig och killen är det sjukt bra mellan nu, vi hade våra små skitgrejer där vi bråkade och inte pallade och hit o dit. Men det blev så mycket i skallen på honom så det gick på högvarv för han ville vara allt och alla till lags och sen kommer jag och tjatar för jag inte har något liv haha, men nu är det jättebra. Allt är lugnt och vi umgås nästan dagligen.

    Förklarade kanske lite wierd men det är så jävla varmt så jag dör och det bara svider i skallen på mig, du får fråga om det är något mer
    Jo men nykär vet jag inte, det var 2 år sedan vi började umgås ganska exakt.. Det var typ som en vana att ses varje dag, eller kväll då. Senaste gången hon blev sur för jag inte kom var väl för ca 3 veckor sedan. Märkte att hon blev "konstig" för aah ca 1 vecka sen typ. Då berodde det tydligen på balen och studenten som gjorde det, vilket jag inte trodde. Hade rätt med det jag trodde, att det skulle ta slut.
    Jo det kanske kan stämma, men när det var bra var det bra.. Våra "gräl" varade kanske bara i 10 min, sen satt man tyst och efter 5 min igen var man som vanligt, så dåligt hade vi väl inte det..

    Nej höra av mig mer kommer jag inte göra, känner verkligen att man inte har anledning till det nu.. Känns väl som att man går och hoppas att hon ska höra av sig, vilket inte heller lär hända men ändå.. Frågan är bara hur länge man ska hålla på o må dåligt? Gjorde slut i onsdags kväll, känner mig inte ett öre gladare sen dess. Blir nästan bara värre och värre, bor tillsammans med farsan som jag knappt pratat med på flera dagar nu, man kunde ju önskat saknaden och känslorna försvinner snart..
    Tanken var på utgång idag, trots jag vet till 99% att jag kommer se henne ute då hon tar studenten. Men tänker inte sitta hemma o må dåligt när varenda polare drar ut, får väl helt enkelt hoppas på att man inte ser henne..
    Men att hon säger att det kanske räcker med en paus när vi gör slut, sedan när jag åkt hem fick jag ett sms att vi får se vad som händer sen.. Och samma sak igår "vi behöver släppa varandra ett tag och se vad som händer sen, det kanske bli något igen men nu försöker jag vara glad och det tycker jag också du ska vara" eller aah något i den stilen, varför säga så? För hon vill att jag ska gå runt och hoppas eller?
    Kan tillägga att vi snackade om det någon dag innan, kvällen innan frågade jag om vi skulle göra slut, då sa hon nej. Hon sa även när det var slut att hon inte vetat vad hon skulle göra, för hon var rädd att ångra sig. Helt säker var hon nog inte..

    Aha okey, härligt att det funkar nu då ju!

    Det är lugnt jag förstod haha, skriver kanske inte så mkt bättre själv..

  23. #4253

  24. #4254
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    vad säger ni killar, är det "konstigt" att ha en brud som är 2 år äldre? kan nog bli svårt att äta upp att jag faktiskt är 2 år yngre än bruden ifråga.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  25. #4255
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    vad säger ni killar, är det "konstigt" att ha en brud som är 2 år äldre? kan nog bli svårt att äta upp att jag faktiskt är 2 år yngre än bruden ifråga.
    Bara för att det inte är speciellt vanligt så behöver det inte vara konstigt. Allting beror på hur hon är som person osv.

  26. #4256
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Bara för att det inte är speciellt vanligt så behöver det inte vara konstigt. Allting beror på hur hon är som person osv.
    jo det är ju sant.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  27. #4257
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jo det är ju sant.
    Jag menar, är hon mogen och faktiskt vill att det skulle bli något mellan er två så spelar det ingen roll, två år är väl ingen större deal kan jag tycka. Så länge det funkar för er så är det bara att skita i vad alla andra tycker.

  28. #4258

  29. #4259
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Jag menar, är hon mogen och faktiskt vill att det skulle bli något mellan er två så spelar det ingen roll, två år är väl ingen större deal kan jag tycka. Så länge det funkar för er så är det bara att skita i vad alla andra tycker.
    ja nu är det ju ingenting speciellt just nu, men bara spekulerade lite kring det, om man faktiskt skulle få för sig att göra ett försök
    ja precis, vi får se om det leder till någonting!

    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Alla är ju olika. Men jag hade nog inte rätt ut det. Jag är väl ganska omogen som person, men man brukar väl räkna att tjejer är som 1 år äldre med en jämngammal kille? Detta stämmer givetvis inte om alla, men jag skulle aldrig reda ut att vara tillsammans med någon som är lika gammal som jag eller äldre.
    Men som sagt, sålänge det känns bra så bara kör på, ett försök kan man alltid ge det!

    Tänkte ha trösta mig igår, fick tag i en tjej på krogen. Som såg bra ut osv, hon visste inte om hon vågade följa med hem pga nån jävla slang :S Tydligen hade hon haft cancer och har en slang från magen där hon tappar ut "vatten" ur kroppen. Yäyä, gick hem utan henne iallafall haha!!

    För övrigt så mår man väl ganska så dåligt, menmen
    det skulle ju kännas lite skumt, haha. särskilt när hon är jämngammal med min syster, och jag tror till och med dom känner varandra, dock är dom inte kompisar.
    äh jag får väl göra ett försök, skiter det sig så gör det det!
    tog du brudens nummer då?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #4260

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in