Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista
  1. #31

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Drick öl med sugrör.

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Haha jag vet, inget att föredra men man blir faktiskt mer full utav det, om det nu är det man vill. Har dock aldrig provat själv

  3. #33

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Haha jag vet, inget att föredra men man blir faktiskt mer full utav det, om det nu är det man vill. Har dock aldrig provat själv
    Nej man blir inte mer full av det.

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Nej man blir inte mer full av det.
    Hmmh, enligt brainiac blir man det men aja.

  5. #35

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Som att säga att du blir mer stenad av att röka gräs genom näsan.

  6. #36

    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Hultsfred
    Inlägg
    1 379
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Ni erfarna festare, hur gör man för att förbli berusad så länge som möjligt? Tråkigt på skolfester när man blir nykter så tidigt.
    Häll upp öl i en djup tallrik och ät ölen med sked! Du kommer garanterat bli fullast på festen.

  7. #37
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Hmmh, enligt brainiac blir man det men aja.
    Makes no sence. Lägg gärna upp klipp från avsnittet om du hittar. Vilket som kommer jag dricka mestadels vodka så det ska nog inte vara några problem att få med lite in.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Makes no sence. Lägg gärna upp klipp från avsnittet om du hittar. Vilket som kommer jag dricka mestadels vodka så det ska nog inte vara några problem att få med lite in.
    Vi brukar lägga spriten utanför på något bra ställe, så går man bara ut lite då och då och tar några klunkar

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Som att säga att du blir mer stenad av att röka gräs genom näsan.
    faaaaast det var ju ett lite dåligt exempel. t ex slår det ju till på ett helt annat sätt om du injicerar ditt heroin jämfört med om du äter det. fast nej, man blir knappast fullare av att dricka öl genom sugrör

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Vi brukar lägga spriten utanför på något bra ställe, så går man bara ut lite då och då och tar några klunkar
    Fickplunta finns av en anledning

  11. #41
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Heh, kan berätta en liten story.
    Det var så att vi var 4 killar o 2 tjejer som skulle vara ute på en villa och .. typ chilla, ha kul ?
    Nåja, inte var det jätte mycket alkohol inblandat heller, men ändå sket det sig lite. Vi hade druckit några long drinks, och litet barn som man är så minns man inte så mycket? Nåjo, sen mot kvällen hitta min kompis hans farfars spritskåp ? och typ börja hälla upp massa olika saker.. -.-. De hade eldat i en vattenbalja före, och skulle bada i den sen. Men just den killen tyckte det brann dåligt i kamin, och han tyckte tydligen också att det skulle vara en smart idé att piffa upp brasan med bensin.. ?!
    Nåjo, det sket sig totalt, och bensindunken fatta eld och börja brinna på marken, det stog ett växthus och en stor jävla björk brevid elden. Så halva växthuset brann ner, och björken blev jävla svart. Lyckligtvis och TUR nog fick vi släckt elden med vatten från sjön. ^^ Det roliga tog som slut där.. vi typ gick och sova med tanken om att fundera mer på förödelsen på morgonen.
    Haha, gissa om killens farsa var sur sen ? . Men hans farfar var bara chill och skrattade. Dom tre hade väl fixat växthuset sen, och det var lugnt igen. =)

  12. #42
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Makes no sence. Lägg gärna upp klipp från avsnittet om du hittar. Vilket som kommer jag dricka mestadels vodka så det ska nog inte vara några problem att få med lite in.
    Jag hade fått allt om bakfoten, det var en mytt iaf.

  13. #43
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Fickplunta finns av en anledning
    En fickplunta räcker inte, dessutom brukar jag ha 60-40 sprit-dricka och då går det absolut inte med en plunta. 1,5 liter räckte till mig och en polare i 5 timmar på senaste festen, då va vi ganska packade när vi kom.. Dock va vill väll ännu fullare när vi gick haha

  14. #44
    Putteen! Min älskling är tillbaka!

    Hur långt har du kommit med alkoholismen? Vekar vara fullbordad snart

    //SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

  15. #45
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    En fickplunta räcker inte, dessutom brukar jag ha 60-40 sprit-dricka och då går det absolut inte med en plunta. 1,5 liter räckte till mig och en polare i 5 timmar på senaste festen, då va vi ganska packade när vi kom.. Dock va vill väll ännu fullare när vi gick haha
    tuff, kul att ni hittat en langare som blandar ut spriten

    en fickplunta (24cl) räcker gott och väl för att hålla uppe fyllan under en fest om du dricker lite innan, förutom om du vill ha total karatefylla så du inte har nån koll på dig själv när du går därifrån (vilket jag antar att du satsar på, med tanke på sättet du skriver är du inte många dagar äldre än 15).

  16. #46
    100% party.

    Fest fest fest och ännu mera fest!

  17. #47
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Hmmh, enligt brainiac blir man det men aja.
    brainiac utför för övrigt extremt vetenskapliga tester..

  18. #48

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    tuff, kul att ni hittat en langare som blandar ut spriten

    en fickplunta (24cl) räcker gott och väl för att hålla uppe fyllan under en fest om du dricker lite innan, förutom om du vill ha total karatefylla så du inte har nån koll på dig själv när du går därifrån (vilket jag antar att du satsar på, med tanke på sättet du skriver är du inte många dagar äldre än 15).
    Det kanske räcker för en 15-åring.

  19. #49
    Citat Ursprungligen postat av PatrikH Visa inlägg
    Hej gott folk, kul tråd!
    Fylleragg är roligt ibland:

    Lyckas få ihop det med en brud på krogen och vi bestämmer oss för att dra till henne. Hon ber mig att vara lite tyst eftersom att hennes mamma ligger och sover.

    - Visst tänker jag.

    När vi väl ska börja köra igång så frågar hon om jag kan binda fast henne i sänggaveln och håller upp två sådana snören. Kollar lite skeptiskt på henne men går till slut med på det. Jag varnar henne dock att jag inte kan skit om knutar. Det är lugnt tycker hon, det var bara att gå ner till köket och hämta en kniv eller sax om vi inte skulle få upp knutarna på efterhand.

    - Okej då, tänker jag och börjar knyta.

    Nej, för löst tyckte hon, så jag drar till med en jävla helvetes knut som heter duga. Baltazar åker in och jag gör mitt bästa för att brudens hvuud ska åka in i sänggaveln i rejäl fart samtidigt som hon gröper ur sig lite ljud. Efter att ha känt mig som en våldtäktsman i cirka 30 minuter får jag nog och säger att jag vill sova. Hon går med på det och ber mig knyta upp skiten. Går ej. Så jag frågar om hon har några mjukiskläder jag kan låna, i fall att hennes mor har vaknat upp och blivit sugen på en nattmacka. Så många andra har ju gjort den missen. Hon hänvisar mig till en låda i garderoben där det ska ligga ett par pösiga byxor och en stor svart hoodie.

    - Funkar perfekt, tänkte jag och trallade ner för trappan för att leta upp köket och en kniv. Hittar en kniv som ser schysst ut och ska precis vända mig om för att gå upp då jag hör ett jäkla tjut. Så jag springer upp i tron om att hennes armar har somnat och hon lyckats dragit skiten ur led eller något liknande.

    Väl där uppe står hennes mor och glor häpet på sin fastbundna nakna dotter. Jag går fram till modern i hopp om att jag ska kunna förklara. Det jag dock inte tänker på är att jag är helt svartklädd med en kökskniv i högsta hugg. Hon vänder sig om, vrålar till utan dess like och svimmar. Så där står jag, med en fastbunden och vrålande brud och en avsvimmad mor. Det enda jag ser framför mina näthinnor är stora röda bokstäver som formar meningen "stick innan grannar och polis är här". Sagt och gjort så slänger jag kniven i backen, kastar av mig hennes kläder och trasslar på mig mina egna, rusar ut i mörkret, aldrig för att återvända.

    Shit happends when you party naked
    Jävla fjoll copy cat, dom berättelserna är oldschool o de e fan inte du som skrivit dom! dra till fragbite och skriv av dig där istället!


    kan bidra med lite fyllebilder
    nyår efter att josef o några fler gått loss med en penna!



    köpte en ananas av en snubbe på en fest tydligen åkte sedan vidare och så kom nåra negrer på bussen som tog ananasen av mig och slängde ut den från bussen och dum som jag va hoppade jag av efter annans helvetet och bussen körde vidare, själv satt jag där supernöjd på hållplatsen med en smutsig ananas i väntan på nästa buss som kom någon timme senare, gick hem och sov med den i sängen.. när jag vaknade hade all ananassaft runnit ut och kladdat ner hela sängen samt mig..

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    tuff, kul att ni hittat en langare som blandar ut spriten

    en fickplunta (24cl) räcker gott och väl för att hålla uppe fyllan under en fest om du dricker lite innan, förutom om du vill ha total karatefylla så du inte har nån koll på dig själv när du går därifrån (vilket jag antar att du satsar på, med tanke på sättet du skriver är du inte många dagar äldre än 15).
    Spriten kommer från systemet så det hoppas jag inte

    6 shotar på 5 timmar är lite för lite enligt mig, men det är ju väldigt olika från person till person!
    Och förövrigt är jag snart 18.

  21. #51
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg
    Jävla fjoll copy cat, dom berättelserna är oldschool o de e fan inte du som skrivit dom! dra till fragbite och skriv av dig där istället!


    kan bidra med lite fyllebilder
    nyår efter att josef o några fler gått loss med en penna!



    köpte en ananas av en snubbe på en fest tydligen åkte sedan vidare och så kom nåra negrer på bussen som tog ananasen av mig och slängde ut den från bussen och dum som jag va hoppade jag av efter annans helvetet och bussen körde vidare, själv satt jag där supernöjd på hållplatsen med en smutsig ananas i väntan på nästa buss som kom någon timme senare, gick hem och sov med den i sängen.. när jag vaknade hade all ananassaft runnit ut och kladdat ner hela sängen samt mig..
    hahahahahaha irl garv !
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  22. #52

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599
    Köpte (?) en hatt på Powermeet och hittade ett par sköna lirare sovandes i en bil, så vi fotade lite. Svaga minnen men tror det var så.


  23. #53
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Skönt att se att tråden börjar ta lite fart grr




    Citat Ursprungligen postat av SugarDaddy Visa inlägg
    Putteen! Min älskling är tillbaka!

    Hur långt har du kommit med alkoholismen? Vekar vara fullbordad snart

    //SD

    HAHA naw Ska jag vara ärlig så går det i våger. Dricker inte så värst mycket på vardagar längre. Blir väl en öl eller två ibland men inte ofta. Annars är det nästan krogen varje helg iaf. Så det är rätt lugnt. Det var värre innan om man säger så!

  24. #54
    Självklart har gögen flödat i min omgivning! Nu mera är det lite lugnare på den fronten :p

    detta är från en lördagskväll hos viktor när jag och han söp helt utan syfte. inget galet i det men ändå




    Sen en gång hade jag och en polare med varsen morot på krogen som vi drygade oss med! Beställde i baren och slängde upp moroten på disken "har har du en grann mooorooot för gögen". Bartenderns min var priceless Sen slafsade vi loss med morötterna på dansgolvet, blev en hit!



    Jag o mina homies drog även på en resa till Falkenberg 2009 för att kolla på revy, bo på hotell och svina loss på något uteställe. Stället vi valde blev "Bratt". För att reta folket lite så körde vi stenhårt på brat-stilen. Började vid inträdet med ett schtekigt " CHAA CHAA" Vakterna dampade loss direkt och frågade "Är ni sånna stekare älläh? piiinsamt juuh".. (Nej jag är egentligen en bonnjävel från Skåne som bor i en by med 5000 Invånare).. Vi drog in på stället festa på, tänkte att det var lite lamt inomhus så gled ut på uteserveringen och vad får jag se? Min polare ligger på ett borde framför ett par och pratar med dom på sin breda skånska. Jag går fram för att se vad som händer och börjar delta i konversationen. Pang boom så sliter han upp sin skjorta när han ligger på bordet och säger nöjt till paret på sin sjuka dialekt: "Har ni sitt min bug? Peda på den, jo kom igen, peda på bugen PEDA PÅDEN" Vid det här laget tänkte jag att nu kommer anabolavakt-squaden och slänger ut oss men han klarade sig och paret fick väl men för livet. Sen, fem minuter senare så snor han en flaska äcklig likör i baren som vi slafsar loss med, resten är lite suddigt



    Vi brukar även ljuga om jakthistorier för randoms. Hittade en gång ett gäng norrmän på krogen som var på jaktresa i sverige. Lyckades lur ai dom att jag knivat ihjäl ett vildsvin på 150kg


    Och nu kommer sistan: http://vimeo.com/9379732 vid 06:13 ser vi DKs drinkinskills. Kan tilläggas att han vomiterade brutalt på klubben sen bak en soffa. Men vafan, det är metal!
    Har säkert massa andra helt utan syfte historier på lager men dom spar jag på..


    Vem styr MNF krök 2k11 då?

  25. #55

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Silvervalley
    Inlägg
    328
    Citat Ursprungligen postat av DinoLj Visa inlägg

    köpte en ananas av en snubbe på en fest tydligen åkte sedan vidare och så kom nåra negrer på bussen som tog ananasen av mig och slängde ut den från bussen och dum som jag va hoppade jag av efter annans helvetet och bussen körde vidare, själv satt jag där supernöjd på hållplatsen med en smutsig ananas i väntan på nästa buss som kom någon timme senare, gick hem och sov med den i sängen.. när jag vaknade hade all ananassaft runnit ut och kladdat ner hela sängen samt mig..
    Haha, fan vad jag tänker på HIMYM och avsnittet The Pineapple Accident när du skrev det där!
    a.k.a. sanda @ gamla mnf

  26. #56
    Då var 18 års festen över
    blev typ 31 pers i ett litet garage
    tyvärr inte så mkt att dricka men vi fixade det ändå
    festen slutade typ kl 8 imorse då drog dom sista hem

    inte mkt till 18 års fest men jag är nöjd ändå

  27. #57
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Var på en polares 18års fest i lödas han hade dyrt en lokal (folkets hus). När alla dansar driker mm komemr 4st poliser upp 2 var rikigt fina blondiner . Började bjuda upp dom på dans så börja dom skylla på att dom inte dansa nyktra.. Sen skulle n polare ha "lite" kul och puta in mig i ena sluta med att jag fick en rejäl utskällning. hehe .
    Sen när alla blir utslängda vid 2 typ så stod det ju nästan 100 pärs utanför och gissa var lokalen låg? jo en plan över polishuset sluta med att folk börja tjafsa utanför och sen hör man bara rutorna knaka lite här och där. Gick förbi nån dag senare då var 5st rutor paj både bredvid och på polis huset... Ganska omoget att slå sönder rutor men var ju inte jag .

    Kan vara en del stav fel men skit samma .

    Var en sjukt rolig fest ilf!
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

  28. #58
    Fredag 8 april i Göteborg på trädgårn spelar erol alkan! (han spelar på debaser i sthlm dagen efter)

    ALLA måste gå på det bestämmer jag nu, kommer bli sjukt galet cpbra
    Senast redigerat av quuz den 2011-02-25 klockan 17:16.

  29. #59
    Putteens avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    175
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Fredag 8 april i Göteborg på trädgårn spelar erol alkan! (han spelar på debaser i sthlm dagen efter)

    ALLA måste gå på det bestämmer jag nu, kommer bli sjukt galet cpbra
    Mums! Jag kommer vara där

  30. #60
    ciaoroxxs avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Åkersberga (3 mil norr om sth)
    Inlägg
    226
    Fan tråden är ju helt död ...
    Har inte så mycket att sega själv just nu då. Men var hos min fordons lärare i helgen och söp riktigt kul . inte alla lärare som super sina elever under bordet hahaha .
    Garagego suger. Tack för ett nytt mnf!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in