Sidan 40 av 56 Första ... 30383940414250 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

  1. #1171
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Sensation är en tusenlapp för dyr. Finns ingen mening med att den ska kosta så mycket för så bra är den inte. Vänta på HTC Evo 3D, med 3D skärm utan glasögon, 3D kamera, Dual core, 1.2ghz processor och massa annat smått och gott
    Evo 3D kommer inte till sverige sa htc

    Men Sensation har allt det där förutom 3d
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-06-04 klockan 13:02.

  2. #1172
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Evo 3D kommer inte till sverige sa htc

    Men Sensation har allt det där förutom 3d
    Förr eller senare kommer den väl. Beror ju på hur stort visat intresse Sverige gör.
    Sensation är ratad utav alla just för sitt pris, omotiverat varför den ska vara så dyr. Vänta en stund och köp något som är mer prisvärt, eller köp en Samsung Galaxy S II eller LG Optimus X ifall du tänker lägga ut dom pengarna just nu.

  3. #1173
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Då var det daxx för ny mobil.
    Har funderat lite på Htc Incredible S ! Är det något att ha ?
    Ride on!

  4. #1174
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Förr eller senare kommer den väl. Beror ju på hur stort visat intresse Sverige gör.
    Sensation är ratad utav alla just för sitt pris, omotiverat varför den ska vara så dyr. Vänta en stund och köp något som är mer prisvärt, eller köp en Samsung Galaxy S II eller LG Optimus X ifall du tänker lägga ut dom pengarna just nu.
    Nja, dom sa att det skulle komma en annan europeisk modell istället för den.
    Ingen LG eller Samsung. HTC är det bästa jag haft kommer alltid ha HTC. Altså så dyr är den inte för det man får. Vad får man när man köper en iPhone som kostar ännu mer, typ ingenting till skillnad från Sensation.


    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Då var det daxx för ny mobil.
    Har funderat lite på Htc Incredible S ! Är det något att ha ?
    Klart det är något att ha kolla in den på Katshing.se och kolla på videon där dom pratar om den

  5. #1175
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Nja, dom sa att det skulle komma en annan europeisk modell istället för den.
    Ingen LG eller Samsung. HTC är det bästa jag haft kommer alltid ha HTC. Altså så dyr är den inte för det man får. Vad får man när man köper en iPhone som kostar ännu mer, typ ingenting till skillnad från Sensation.
    Ja men lär inte bli särskilt stor skillnad.
    Mjo men att M3 sätter ut en 10:a på en mobil, vilket aldrig har hänt förut, gör dom just på en Samsung, jag har också tvekat på Samsung men nu kanske dom har lyckats. Det man köper när man köper en iPhone är märket, märket och märket. Sen så får man ju en aluminium ram och glas på fram och baksida. Sedan så är det något speciellt med Apple i mitt tycke, sure, jag vet att jag är en Apple nörd och dyrkar allt Steve Jobs skiter ut, jag har fastnat i hans träsk. Men jag tycker verkligen allt dom gör är bra. iPhone = Fick igång app marknaden rejält och satte en ny standard för smarta mobiler. iPad = Skapade ett prylbehov bland många som dom aldrig visste att dom hade, surfplattor fanns innan iPad (Nokia var först), men det var ingen som såg dom innan Apple gjorde en. Sen så har min Macbook Pro gjort att jag insett att jag inte behöver sitta och svära över Windows datorer som hänger sig hela tiden och får mig att tro att det är en liten kines som sitter och jobbar där inne.

  6. #1176

  7. #1177

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Då var det daxx för ny mobil.
    Har funderat lite på Htc Incredible S ! Är det något att ha ?
    Min kommer om några dagar

  8. #1178
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Min ZTE blade kommer om några dagar

  9. #1179

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    härnösand
    Inlägg
    329
    Äntligen är min htc incredible s här

  10. #1180
    http://existenz.se/out.php?id=35530 <- iOS5
    Dom har tagit massa saker från Android och påpekar att dom revolutionerar allting och är flera år i förväg...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  11. #1181
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    http://existenz.se/out.php?id=35530 <- iOS5
    Dom har tagit massa saker från Android och påpekar att dom revolutionerar allting och är flera år i förväg...
    Vilka jävla nötter, blir fan arg.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  12. #1182
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    http://existenz.se/out.php?id=35530 <- iOS5
    Dom har tagit massa saker från Android och påpekar att dom revolutionerar allting och är flera år i förväg...
    Ser exakt ut som min jailbreakade iPhone typ :p

  13. #1183
    Jag har ju jailbreakat, men känner mig sugen att uppdatera till iOS5. Hmm, hur fan gör jag då?

  14. #1184
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Jag har ju jailbreakat, men känner mig sugen att uppdatera till iOS5. Hmm, hur fan gör jag då?
    Väntar tills iOS5 kommer ut.

    Sen när det gjort det så är det bara att uppdatera.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  15. #1185
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Väntar tills iOS5 kommer ut.

    Sen när det gjort det så är det bara att uppdatera.
    Men då försvinner väl alla mina appar (som jag tagit via Installous) etc?

  16. #1186
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    http://existenz.se/out.php?id=35530 <- iOS5
    Dom har tagit massa saker från Android och påpekar att dom revolutionerar allting och är flera år i förväg...
    Hahaha. Patetiskt av apple. Dags för Google att stämma någon

  17. #1187
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Men då försvinner väl alla mina appar (som jag tagit via Installous) etc?
    Nja Apple kommer vilja att du betalar för dom tror jag

  18. #1188
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Nja Apple kommer vilja att du betalar för dom tror jag
    Vilket innebär? Att om jag inte gör det så försvinner dom?

  19. #1189
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Vilket innebär? Att om jag inte gör det så försvinner dom?
    Troligen, när du synkar iPhonen med datan så kommer dom väl fråga ifall du vill köpa apparna. Vet inte riktigt faktiskt. Men känner med dig, vill också ha iOS5

  20. #1190
    Noexs avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Västergötland
    Inlägg
    369
    Sådärja! Då har man gått ner sig från Iphone 4 till Zte blade! Hitils tycker jag Zte'n är bättre! Supernöjd!

  21. #1191
    Citat Ursprungligen postat av Noex Visa inlägg
    Sådärja! Då har man gått ner sig från Iphone 4 till Zte blade! Hitils tycker jag Zte'n är bättre! Supernöjd!
    Hoppas du blir nöjd
    Skulle dock säga gått/bytt upp sig^^

  22. #1192
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Hoppas du blir nöjd
    Skulle dock säga gått/bytt upp sig^^
    Nu tar du ändå i tycker jag

  23. #1193
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Ifall jag nu skulle ersätta min iPhone, vilken mobil ifrån Android segmentet skulle ta iPhonens plats?
    Och tror ni jag tröttnar på en Android? För alla mobiler jag haft innan min iPhone har jag tröttnat på efter 6månader typ. Men min iPhone tröttnade jag aldrig på tack vare att jag alltid var uppkopplad mot mailen, facebook och bilddagboken.
    Men utgår ifrån att det min iPhone gjorde kan ju en Android göra exakt lika bra? Någon som haft båda?

    Anledningen till att jag frågar är för att min iPhone ligger och simmar med fiskarna nu och har ingen lust att köpa en ny för hiskliga 7000kr.. Då typ värsta android mobilerna ligger på 5000kr.

  24. #1194
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ifall jag nu skulle ersätta min iPhone, vilken mobil ifrån Android segmentet skulle ta iPhonens plats?
    Och tror ni jag tröttnar på en Android? För alla mobiler jag haft innan min iPhone har jag tröttnat på efter 6månader typ. Men min iPhone tröttnade jag aldrig på tack vare att jag alltid var uppkopplad mot mailen, facebook och bilddagboken.
    Men utgår ifrån att det min iPhone gjorde kan ju en Android göra exakt lika bra? Någon som haft båda?

    Anledningen till att jag frågar är för att min iPhone ligger och simmar med fiskarna nu och har ingen lust att köpa en ny för hiskliga 7000kr.. Då typ värsta android mobilerna ligger på 5000kr.
    Värstingarna med dual-core, som gör jobbet du skrev är; LG optimus 2x. HTC Sensation. Samsung Galaxy S ll Pris för dom är kring 4500-5000:-
    Fast nu är ju dualcore inget måste som det kanske lät.
    Använder dagligen facebook, Mail men inte BDB i min HTC Desire.

  25. #1195
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Värstingarna med dual-core, som gör jobbet du skrev är; LG optimus 2x. HTC Sensation. Samsung Galaxy S ll Pris för dom är kring 4500-5000:-
    Fast nu är ju dualcore inget måste som det kanske lät.
    Använder dagligen facebook, Mail men inte BDB i min HTC Desire.
    Ah det är ju någon utav dom det faller på isf, tänkte åka in till Mediamarkt någon dag och kolla in dom och känna på dom. HTC vet jag sedan tidigare att dom bygger redigt bra kvalité.
    Jo dual-core hade jag verkligen tänkt ha i min nästa.
    Ahkej gött, nej men de är ju de att jag vill ha mina notifications som vanligt, liksom att de vibrerar när någon kommenterat på en post jag gjort på FB.

  26. #1196
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ifall jag nu skulle ersätta min iPhone, vilken mobil ifrån Android segmentet skulle ta iPhonens plats?
    Och tror ni jag tröttnar på en Android? För alla mobiler jag haft innan min iPhone har jag tröttnat på efter 6månader typ. Men min iPhone tröttnade jag aldrig på tack vare att jag alltid var uppkopplad mot mailen, facebook och bilddagboken.
    Men utgår ifrån att det min iPhone gjorde kan ju en Android göra exakt lika bra? Någon som haft båda?

    Anledningen till att jag frågar är för att min iPhone ligger och simmar med fiskarna nu och har ingen lust att köpa en ny för hiskliga 7000kr.. Då typ värsta android mobilerna ligger på 5000kr.
    Jag skulle ha valt en Samsung Galaxy S II, kostar runt 4,5-5k. Dual core 1,2(?)GHz processor, ruskigt snabb skulle jag tro eftersom min Samsung Galaxy S med single core på 1GHz är riktigt snabb Tråkigt slut för din iPhone, men det ger dig möjligheten att börja använda Android(<3)


  27. #1197
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av will3 Visa inlägg
    Jag skulle ha valt en Samsung Galaxy S II, kostar runt 4,5-5k. Dual core 1,2(?)GHz processor, ruskigt snabb skulle jag tro eftersom min Samsung Galaxy S med single core på 1GHz är riktigt snabb Tråkigt slut för din iPhone, men det ger dig möjligheten att börja använda Android(<3)
    Jo men min polare köpte nyss en och de känns så taskigt att härma han.. Jo 1.2ghz stämmer, så ruskigt snabb lär den ju vara.
    Den dog nog smärtfritt, jag lämnade ett röst meddelande till den där jag önskade att den får de bra där med fiskarna. Ja jag gjorde faktiskt de
    Yes funderar på att börja med Android nu och få lite mer frihet.

  28. #1198
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jo men min polare köpte nyss en och de känns så taskigt att härma han.. Jo 1.2ghz stämmer, så ruskigt snabb lär den ju vara.
    Den dog nog smärtfritt, jag lämnade ett röst meddelande till den där jag önskade att den får de bra där med fiskarna. Ja jag gjorde faktiskt de
    Yes funderar på att börja med Android nu och få lite mer frihet.
    Tappade du den i havet eller i ditt akvarium?

    Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  29. #1199
    will3s avatar
    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    Gällivare
    Inlägg
    1 507
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jo men min polare köpte nyss en och de känns så taskigt att härma han.. Jo 1.2ghz stämmer, så ruskigt snabb lär den ju vara.
    Den dog nog smärtfritt, jag lämnade ett röst meddelande till den där jag önskade att den får de bra där med fiskarna. Ja jag gjorde faktiskt de
    Yes funderar på att börja med Android nu och få lite mer frihet.
    Spela roll om han klagar på att du härmar honom, skicka killen till mig om han blir sur!


  30. #1200
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Ah det är ju någon utav dom det faller på isf, tänkte åka in till Mediamarkt någon dag och kolla in dom och känna på dom. HTC vet jag sedan tidigare att dom bygger redigt bra kvalité.
    Jo dual-core hade jag verkligen tänkt ha i min nästa.
    Ahkej gött, nej men de är ju de att jag vill ha mina notifications som vanligt, liksom att de vibrerar när någon kommenterat på en post jag gjort på FB.
    På min/alla HTC så får man notifikations när man får epost osv, man kan välja signal och om man vill ha vibration. Mail funktionen är riktigt bra faktiskt, Missar aldrig ett mail.

    Ja, HTC's mobiler har nog den bästa byggkvalité jag sett på en mobil. Mina andra mobiler har alltid börjat knarra och batteriluckan lossnar jätte lätt. Men aldrig på min nuvarande mobil.
    Men om du ska ha Dual-Core så får du ju räkna med att den bokstavligt talat kommer äta batteri;D

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in