Sidan 6 av 7 Första ... 4567 Sista

Ämne: Hip hop/ Rap

  1. #151
    Citat Ursprungligen postat av JonteAMP Visa inlägg
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  2. #152
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Ska skriva en analys av en låt den här veckan, funderar på the 4th branch eller the cause of death med immortal technique då de är lätta att analysera. Vilken tycker ni är bäst? Textmässigt.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  3. #153


    Elzhi är för fet.

  4. #154


    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  5. #155



    Lite show-off-varning på hur snabbt han rappar här, men det är ju ändå riktigt bra. Synd att han skulle gå och dö bara...

  6. #156

    Imorgon är det 5 år sedan Dilla dog. Vi ses på den andra sidan, swagga.

    Edit: Varför skriver ingen här? Tråkiga jävlar.
    Senast redigerat av pmelender den 2011-02-15 klockan 00:41.

  7. #157
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Raekwon släpper nytt album 8 mars.

    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  8. #158

  9. #159
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    OFWGKTA

    [video=youtube;XSbZidsgMfw]http://www.youtube.com/watch?v=XSbZidsgMfw[video]

    [video=youtube;FwvStS553WE]http://www.youtube.com/watch?v=FwvStS553WE[video]
    Det där var nytt för mig, grymt!
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  10. #160
    Det är bra skit. Haha, såg att pmelander redan hade postat Yonkers en bit upp. Gruppen är värd att kolla in, speciellt medlemmarna Tyler, the creator och Earl Sweatshirt. På deras hemsida (tumblr) kan man ladda ned musik gratis dessutom.

  11. #161
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Tänkte dela med mig av vad jag gillar för rap musik då
    Började i ganska tidiga år kanske runt 9-10 när min kusin introducerade mig till 2pac,biggie,eminem m.m. Stog väldigt nära min kusin tills han blev medlem i gäng och åkt i fängelse några gånger osv, men ska ej gå in på det nu! Iaf, gillar mycket låtar med 2pac eminem biggie, method man, snoop dogg mfl Gillar verkligen juicy och who shot ya med biggie, Ghetto gospel och changes med tupac, still slim shady och toy soldiers med eminem, Gin and juice med snoop och många andra.

    Gillar också klädstilen hiphop/rap mycket med baggy jeans och hoodies osv. Dock ofta blivit hånad och blivit kallad wiggah osv vid många tillfällen i skolan .... Dock vågar jag iallafall stå för vad jag tycker och ingen skall fan trycka ner mig för det. Peace out!
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  12. #162
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    OFWGKTA
    Thats whatsup! Tyckte ett tag att dom började kännas lite meh.. Lite hipsterkänsla över det hela. Men när Tyler kom med Yonkers och deras feta uppträdande på Jimmy Fallon så kan jag inte säga annat än att det kanske är det fetaste hiphopkollektivet sedan Wu.

    Bang.

  13. #163

  14. #164
    Ja, hipsternivån är lite väl hög ibland. Men det är riktigt bra musik de laverar, och ser verkligen lovande ut för framtiden. Det är ett roligt band att lyssna på. Uppträdandet hos Fallon var helt sanslöst.

  15. #165
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av pmelender Visa inlägg
    kanske är det fetaste hiphopkollektivet sedan Wu.
    Lika sjuk scennärvaro vilket som.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  16. #166

  17. #167

  18. #168

  19. #169
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  20. #170
    Så jävla bra. Och på tal om Golf Wang: http://www.hultsfredsfestivalen.se/artister/ofwgkta

  21. #171
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Så jävla bra. Och på tal om Golf Wang: http://www.hultsfredsfestivalen.se/artister/ofwgkta
    Fan vad fett!

  22. #172

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Dom enda jag gillar inom hiphip/rap hittills är NATE57 , Outerspace och Vinnie Paz.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  23. #173



    FUCK 2DOPEBOYZ.

  24. #174
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Det ska ju vara riktigt n*gerdunk, annars äre ju inge kul

    Gärna såna låtar där texten typ är fuck fuck och såna med guldtänder i videon osv osv..



    Senast redigerat av Holmqvist den 2011-04-29 klockan 22:44.

  25. #175
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644


    Läckt låt från Goblin!
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

  26. #176
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  27. #177

  28. #178

  29. #179
    Har totalt missat att The Roots släppt nytt. Helt magiskt bra.
    How i got over var ju en stört bra platta och trodde verkligen inte att det gick att överträffa.

    Det skrivs rätt lite här för övrigt.

  30. #180

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in