1. #4351
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej siktar in mig på att snacka med henne mer och träffa henne när de finns tillfälle, typ fester eller krogen nu i sommar. Får nog ta de lugnt med alkoholen dock, för hon blir typ "vild" på 3 Xide. Och nej inte vild på det sättet som ja vill..

    Det roliga är att det är precis det som jag har gjort i det här fallet, ångrar det dock inte!
    Att bjuda ut henne och prata med henne är inte fel heller, vissa tjejer gillar att du går rakt på sak. Att bara träffas ute och så kan bli fel, helt plötsligt kan någonting ändras och hon kanske dansar med någon annan eller vad som helst om ni inte har någonting seriöst. Så, det är egentligen en konst att veta när man ska prata om känslor med tjejer. Och jag är ingen konstnär, jag misslyckas alltid med sånt.

    Duktigt ponke!

  2. #4352
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Att bjuda ut henne och prata med henne är inte fel heller, vissa tjejer gillar att du går rakt på sak. Att bara träffas ute och så kan bli fel, helt plötsligt kan någonting ändras och hon kanske dansar med någon annan eller vad som helst om ni inte har någonting seriöst. Så, det är egentligen en konst att veta när man ska prata om känslor med tjejer. Och jag är ingen konstnär, jag misslyckas alltid med sånt.

    Duktigt ponke!
    Mjo det är sant, får ringa tjejen, eller skriva ett DJUPT och BERÖRANDE sms till henne och berätta hur jag känner och att ja vill ses, men först vill jag lära känna henne mer.

    Precis, en smart, tight och små galen tjej hittar man inte i första taget.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  3. #4353
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Mjo det är sant, får ringa tjejen, eller skriva ett DJUPT och BERÖRANDE sms till henne och berätta hur jag känner och att ja vill ses, men först vill jag lära känna henne mer.

    Precis, en smart, tight och små galen tjej hittar man inte i första taget.
    Det låter som en underbar plan, lycka till!

    Mjo, det gör man. Men inte en tjej med alla egenskaperna, tyvärr. Jag har redan hittat en.

  4. #4354
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det låter som en underbar plan, lycka till!

    Mjo, det gör man. Men inte en tjej med alla egenskaperna, tyvärr. Jag har redan hittat en.
    Jo man har ju legat sömnlös och funderat ut det! Tack, kommer nog gå bra, annars finns det så många andra tjejer.
    Nä det är sant, fast det kanske kommer fram sen?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #4355
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Jo man har ju legat sömnlös och funderat ut det! Tack, kommer nog gå bra, annars finns det så många andra tjejer.
    Nä det är sant, fast det kanske kommer fram sen?
    Det går säkert bra, you've got the looks!
    Man vet aldrig!

  6. #4356
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det går säkert bra, you've got the looks!
    Man vet aldrig!
    Du vet, bara att spänna mina biceps, sen går kvinnorna loss!
    Nä, de är ett helvete att bedöma tjejers känslor..
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  7. #4357
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Du vet, bara att spänna mina biceps, sen går kvinnorna loss!
    Nä, de är ett helvete att bedöma tjejers känslor..
    Menar det va!
    Det är verkligen det, men vänta bara tills du är i ett förhållande. Då ser de skitsura ut och så frågar man "Vad är det?" så kommer klassikern "Inget". Det är ett helvete.

  8. #4358
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Menar det va!
    Det är verkligen det, men vänta bara tills du är i ett förhållande. Då ser de skitsura ut och så frågar man "Vad är det?" så kommer klassikern "Inget". Det är ett helvete.
    Oja, skämt å sido men hon satt verkligen och klämde på mina biceps i fredags!!
    Segt, undra vad som är bäst egentligen, att ligga runt eller att ha flickvän?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  9. #4359
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Oja, skämt å sido men hon satt verkligen och klämde på mina biceps i fredags!!
    Segt, undra vad som är bäst egentligen, att ligga runt eller att ha flickvän?
    Ojdå ojdå, biffeN där ja!
    Jag älskar att ha en flickvän att lita på och alltid ha där. MEN, då måste man verkligen lita på henne. Att ha en flickvän som man inte litar på är ett helvete, då kan man lika gärna skita i det! Pratar av erfarenhet, mitt ex var inte mycket att lite på.

  10. #4360
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ojdå ojdå, biffeN där ja!
    Jag älskar att ha en flickvän att lita på och alltid ha där. MEN, då måste man verkligen lita på henne. Att ha en flickvän som man inte litar på är ett helvete, då kan man lika gärna skita i det! Pratar av erfarenhet, mitt ex var inte mycket att lite på.
    Oja, alltid kul att visa upp sig för damerna!
    Jo det är sant, tror jag ska satsa på båda alternativen innan ja bestämmer mig!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  11. #4361
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Oja, alltid kul att visa upp sig för damerna!
    Jo det är sant, tror jag ska satsa på båda alternativen innan ja bestämmer mig!
    Om man har något att visa då förstås.
    Ligga runt? Satsa på tjejen istället (if you know what I mean)!

  12. #4362
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Om man har något att visa då förstås.
    Ligga runt? Satsa på tjejen istället (if you know what I mean)!

    Haha precis!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #4363
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg

    Haha precis!
    Lyckas du är det nog bättre!

  14. #4364
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Lyckas du är det nog bättre!
    Tror också det
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #4365
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Låter skönt! Nja asså ja vet inte om det är så, i alla fall inte i de här fallet tyvärr..
    Därför satsar man inte allt på en tjej!
    dock är det ju jävligt härligt att ha en tjej. Visst finns det en baksida av myntet också..

    Nu är det nämligen så att bruden ska på en rätt stor fest hos hennes kompis och hon frågade inte om jag ville med. Fjantig som jag är så har jag jäävligt svårt att lita på brudar, så jag oroar mig ständigt över vad som skall hända
    jag själv ska sitta hemma hos polaren och ta det lugnt, skjutsa några senare så det blir ju extra jobbigt! vad tycker ni, överreagerar jag kanske?
    flyttade till denna tråd istället!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  16. #4366
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    dock är det ju jävligt härligt att ha en tjej. Visst finns det en baksida av myntet också..

    Nu är det nämligen så att bruden ska på en rätt stor fest hos hennes kompis och hon frågade inte om jag ville med. Fjantig som jag är så har jag jäävligt svårt att lita på brudar, så jag oroar mig ständigt över vad som skall hända
    jag själv ska sitta hemma hos polaren och ta det lugnt, skjutsa några senare så det blir ju extra jobbigt! vad tycker ni, överreagerar jag kanske?
    flyttade till denna tråd istället!
    Syftade mest på att jag inte ville satsa för hårt på den tjejen, brukar bli så besviken om det inte blir något sen..

    Är ni två tillsammans än eller "på G"? Det beror nog på tjej till tjej faktiskt. Frågan är, känner du att du kan lita på henne i övrigt?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  17. #4367
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Syftade mest på att jag inte ville satsa för hårt på den tjejen, brukar bli så besviken om det inte blir något sen..

    Är ni två tillsammans än eller "på G"? Det beror nog på tjej till tjej faktiskt. Frågan är, känner du att du kan lita på henne i övrigt?
    jaha! jo, man vill ju inte ha för höga förhoppningar för att sedan bli besvikne.
    Skulle väl vilja säga att det snart blir "officiellt". Det är väldigt seriöst iallafall! Nykter så är hon den ärligaste tjejen jag träffat.

    Vet dock inte hur hon är med lite alkohol i kroppen. Men ska man gå runt och vara avundsjuk och leka detektiv så kommer det ju aldrig kunna bli ett bra förhållande heller..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  18. #4368
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    jaha! jo, man vill ju inte ha för höga förhoppningar för att sedan bli besvikne.
    Skulle väl vilja säga att det snart blir "officiellt". Det är väldigt seriöst iallafall! Nykter så är hon den ärligaste tjejen jag träffat.

    Vet dock inte hur hon är med lite alkohol i kroppen. Men ska man gå runt och vara avundsjuk och leka detektiv så kommer det ju aldrig kunna bli ett bra förhållande heller..
    Okej, troligtvis kan du vara säker, men samtidigt vet jag tjejer som haft kille i flera år, som varit otrogna på fester/krogen. Du tror inte att det skulle komma fram efteråt? I värsta fall alltså, för i så fall skulle du ju vet om det är en tjej att satsa på eller inte.
    Nej precis, du måste kunna lita på henne och hon på dig, för att det skall bli ett bra förhållande!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  19. #4369
    K/Bs avatar
    Reg.datum
    Aug 2012
    Ort
    Nossebro
    Inlägg
    110
    NU är jag så jävla konfunderad :/
    Har träffat en tjej nu som är både rolig, snäll och snygg! Grejen är att hon röker(inte bara feströker då) , skolkar och super typ varje helg.
    Blir skumt då jag f.övrigt sköter mig hyffsat bra (förutom att man åker trimmad moppe då )
    Vill inte direkt behöva oroa mig om att hon super ihäl sig då hon oftast festar i herrljunga, vilket ligger cp långt härifrån :/
    Vettefan om det är värt att satsa på henne..
    Citat Ursprungligen postat av Löfarn Visa inlägg
    Fet är det sånhär toggetuningutankåporgasres?
    Bäst<3

  20. #4370
    Citat Ursprungligen postat av lennart Visa inlägg
    säga ba: U like me? U want the dick?

    Och sen väntar du på reaktionen.
    hahahaha bästa på länge!

  21. #4371
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Hahahaha helt sinnessjuk att man kan bli så kär i en tjej, har jobbat med henne nu i 2dagar och är dödskär!
    Enda felet är att hon redan har kille men hon har sagt att det snart är slut mellan de.
    Hon är den mest perfekta tjej jag träffat, hon är motorintreserad och allt.
    Enda som är fel med henna är att hennes moppe går snabbare en min haha
    Ne men hur ska man göra för att få bättre kontakt med henne? Framför allt efter som att hon verkar gilla mig lika mycket som jag gillar henne men är äckligt blyg

  22. #4372
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej, troligtvis kan du vara säker, men samtidigt vet jag tjejer som haft kille i flera år, som varit otrogna på fester/krogen. Du tror inte att det skulle komma fram efteråt? I värsta fall alltså, för i så fall skulle du ju vet om det är en tjej att satsa på eller inte.
    Nej precis, du måste kunna lita på henne och hon på dig, för att det skall bli ett bra förhållande!
    Den här bruden är underbar alltså! Hon ringer mig klockan 12 och frågar om jag kan hämta mig från festen för att hon saknar mig och hellre är med mig. Hon var inte ens märkbart full. Sedan sover hon hos mig, får duscha hos mig och sedan skjutsar jag hem henne. Ska träffa henne ikväll med!
    Tror fan att jag är kär
    Citat Ursprungligen postat av K/B Visa inlägg
    NU är jag så jävla konfunderad :/
    Har träffat en tjej nu som är både rolig, snäll och snygg! Grejen är att hon röker(inte bara feströker då) , skolkar och super typ varje helg.
    Blir skumt då jag f.övrigt sköter mig hyffsat bra (förutom att man åker trimmad moppe då )
    Vill inte direkt behöva oroa mig om att hon super ihäl sig då hon oftast festar i herrljunga, vilket ligger cp långt härifrån :/
    Vettefan om det är värt att satsa på henne..
    av egna erfarenheter så ska man passa sig för såna brudar, det kanske är jag som är lite fånig men jag har haft några festgalna tjejer och de brukar aldrig vara länge, det är svårt att lita på att dom inte gör något dumt. Men det är DU, bara du som bestämmer om du vill driva det vidare!
    Lycka till hur det än går.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  23. #4373
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Hahahaha helt sinnessjuk att man kan bli så kär i en tjej, har jobbat med henne nu i 2dagar och är dödskär!
    Enda felet är att hon redan har kille men hon har sagt att det snart är slut mellan de.
    Hon är den mest perfekta tjej jag träffat, hon är motorintreserad och allt.
    Enda som är fel med henna är att hennes moppe går snabbare en min haha
    Ne men hur ska man göra för att få bättre kontakt med henne? Framför allt efter som att hon verkar gilla mig lika mycket som jag gillar henne men är äckligt blyg
    Var träffades ni? Typ fest eller så? Hade kanske varit bra och träffa henne på samma ställe?
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Den här bruden är underbar alltså! Hon ringer mig klockan 12 och frågar om jag kan hämta mig från festen för att hon saknar mig och hellre är med mig. Hon var inte ens märkbart full. Sedan sover hon hos mig, får duscha hos mig och sedan skjutsar jag hem henne. Ska träffa henne ikväll med!
    Tror fan att jag är kär

    av egna erfarenheter så ska man passa sig för såna brudar, det kanske är jag som är lite fånig men jag har haft några festgalna tjejer och de brukar aldrig vara länge, det är svårt att lita på att dom inte gör något dumt. Men det är DU, bara du som bestämmer om du vill driva det vidare!
    Lycka till hur det än går.
    De där lät ju riktigt bra, träffade själv två riktigt schyssta brudar igår! Dock spårade festen ut totalt så de blev inte så mycket mer än att snacka och kramas lite..

    Håller med där, mycket goare med lite "lugnare" brudar!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  24. #4374
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    De där lät ju riktigt bra, träffade själv två riktigt schyssta brudar igår! Dock spårade festen ut totalt så de blev inte så mycket mer än att snacka och kramas lite..

    Håller med där, mycket goare med lite "lugnare" brudar!
    kul! blir det någon vidare kontakt med någon av dom eller?
    jo precis! Man vill ju ha en tjej man vågar lita på.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  25. #4375
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    kul! blir det någon vidare kontakt med någon av dom eller?
    jo precis! Man vill ju ha en tjej man vågar lita på.
    Troligtvis, vet inte vilken jag skall välja bara?
    Jo det är ju så, skulle hellre vilja ha en lugnare och mer skötsam tjej. I alla fall det sistnämnda!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  26. #4376
    Hultberg95s avatar
    Reg.datum
    Dec 2012
    Ort
    Asarum
    Inlägg
    192
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Var träffades ni? Typ fest eller så? Hade kanske varit bra och träffa henne på samma ställe?
    Vi träffades på bägges sommarjobb Så träffar henne på måndag med

  27. #4377
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Hultberg95 Visa inlägg
    Vi träffades på bägges sommarjobb Så träffar henne på måndag med
    Kul att ni träffas igen, umgås med henne och när du kommit in i det lite, så fråga va hon ska göra på helgen. Kanske säger hon då att hon ska ut på krogen eller på en fest, då kan du fråga om du kan hänga med. Annars om du ska ut på fest/krogen så be henne hänga med.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  28. #4378
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    kul! blir det någon vidare kontakt med någon av dom eller?
    jo precis! Man vill ju ha en tjej man vågar lita på.
    peeri, vad är det nu du inte har berättat för farbror ogz?

  29. #4379
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Simonzzon Visa inlägg
    peeri, vad är det nu du inte har berättat för farbror ogz?
    snarare jag som är farbror
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  30. #4380
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    snarare jag som är farbror
    Nu får du ta och berätta

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in