Ämne: Dagens Win!

  1. #13141
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    vill du byta crossen mot en munstyckesats?
    Nä har redan över 100 munstycken
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  2. #13142
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    glida i en 15 år buskörd gammal skrotbil? jo jag tackar jag.
    jag vill inte ha en bil som är körd såhär men jag antar att du vill det:
    Alla är inte körde så där fattar du väl. Använd din stora hjärna och tänk lite, snälla.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #13143
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Alla är inte körde så där fattar du väl. Använd din stora hjärna och tänk lite, snälla.
    jo, eftersom varenda tattar-raggar-idiot har råd med dem så är de det, mer eller mindre. vill du ha en snabb bil som inte är buskörd får du köpa en merca för 600-700 eller en helt ny bil...

  4. #13144
    Happsons avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Örbyhus
    Inlägg
    1 047
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    glöm inte att räkna ut volymen på lådan
    Nejdå För 2 12'' behövs de ca en 100 liters låda . Pratar med en proffs byggare satt de borde stämma tycker man

  5. #13145
    Citat Ursprungligen postat av Stampe71 Visa inlägg
    Nejdå För 2 12'' behövs de ca en 100 liters låda . Pratar med en proffs byggare satt de borde stämma tycker man
    det beror på vilka 12or det är. vissa behöver 20l låda per styck och vissa (som mina) behöver 100-150 l per styck.

  6. #13146
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    jo, eftersom varenda tattar-raggar-idiot har råd med dem så är de det, mer eller mindre. vill du ha en snabb bil som inte är buskörd får du köpa en merca för 600-700 eller en helt ny bil...
    klart det finns folk som trycker ur bilar? för köper du en merca för 600 k och sen har den som glidar bil och aldrig testar var den går för så är väl det lite värdelöst
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  7. #13147
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    klart det finns folk som trycker ur bilar? för köper du en merca för 600 k och sen har den som glidar bil och aldrig testar var den går för så är väl det lite värdelöst
    de flesta som köper mercor för dyra pengar är gamla gubbar med stor plånbok, som inte har så stort intresse i att lägga burns utanför lokala pizzerian och varva varvstopp på varje växel.

  8. #13148
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    de flesta som köper mercor för dyra pengar är gamla gubbar med stor plånbok, som inte har så stort intresse i att lägga burns utanför lokala pizzerian och varva varvstopp på varje växel.
    och kanske därför man köper man en volvo!
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  9. #13149

  10. #13150
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Haha, underbart!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  11. #13151

  12. #13152
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Vet inte om denna tagits upp förr.

    Stöd en grek - bli fadder idag! Hjälp Christos, Dimitrios och Georgiosodupulopululosos att få det fortsatt bra hemma i Grekland.. De riskerar nämligen hemskheter i sitt ... hemland som t.ex. - betala skatt - behöva gå till jobbet varje dag - jobba längre om dagarna än 09-15 - inte få sina 14 månadslöner om året - inte få gå i pension vid 50 års ålder med 96 % av lönen Ge din gåva redan idag! SMS:a Souvlaki till 72 500 Sms:et kostar 16 000 kr + ev operatörsavgifter
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  13. #13153

  14. #13154
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    de beror på hur mkt slag dom har osv osv osv. ladda hem ett program och så skriver du in vilka basar du har och slutsteg osv osv. så ka du räkna ut ganska exakt.
    framför allt beror det på q-värdet och den ekvivalenta volymen, det som kallas VAS i databladen. lågt q-värde i kombination med lågt VAS medger små lådor, men såna element är i regel snordyra, eftersom det fordras (bland annat) starkt motorsystem för att åstadkomma det.
    sen är det en dålig idé att ha långslagiga element i pyttelådor, eftersom luften inte är linjär (d v s den distar) vid väldigt höga ljudtryck, och man kommer rätt kvickt upp i 150-160 dB i lådan om man drar på ordentligt. men det är ett litet problem jämfört med allt annat.

  15. #13155
    Var med en polare idag, vi började larva i photoshop och vissa bilder blir riktigt snygga!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  16. #13156

  17. #13157

  18. #13158
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    mongolider är den rasgrupp som bl a kineser och japaner tillhör mongoloid heter det om man vill förolämpa
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  19. #13159
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    mongolider är den rasgrupp som bl a kineser och japaner tillhör mongoloid heter det om man vill förolämpa
    Mongoler heter det väl ändå?

  20. #13160

  21. #13161
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Några bevis på att han inte har nått ursprung ifrån Kina/Japan? Han säger att SAAB:ar rasar, är de därför motorn i hans 945 vart utbytt?
    lugna dig gubben, inget illa ment

    Citat Ursprungligen postat av JesperF Visa inlägg
    Mongoler heter det väl ändå?
    det kan heta både och. http://sv.wikipedia.org/wiki/Mongolider

  22. #13162

  23. #13163

  24. #13164

  25. #13165

  26. #13166

  27. #13167
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Gick runt med 400.000kr i fickan mitt i T-centralen
    400k e du säker på att du inte la till för många nollor?
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Ludix har jag för mig ska funka skitbra org.
    Citat Ursprungligen postat av AeroXCallE Visa inlägg
    Jo, dom har typ ett axx på 0-50 km/h på 2 sek orginal

  28. #13168
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Gick runt med 400.000kr i fickan mitt i T-centralen
    böööölshit

  29. #13169
    400k e du säker på att du inte la till för många nollor?
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    böööölshit
    Naj!
    Min morbröder äger ett cafe vid slussen så han sa till mig att åka och lämna pengarna till min moster som skulle sätta in dom i banken


  30. #13170
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    Naj!
    Min morbröder äger ett cafe vid slussen så han sa till mig att åka och lämna pengarna till min moster som skulle sätta in dom i banken
    Ett cafe som har 400 lök liggandes cash, luktar myt.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in