Sidan 35 av 305 Första ... 2533343536374585135 ... Sista

Ämne: Dagens Fail!

  1. #1021

  2. Citat Ursprungligen postat av IK-TÄLJE Visa inlägg
    Hahaha är den sann? Låter lite som nå del av american pie. Ahahahha asså "kan du inte täcks över den med något?" hajajha
    Hahaha, japp den är sann.
    Kan ju säga att han skämdes lite sen

  3. #1023


  4. Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    haft ett fullständigt meningslöst tjafs med ett undulatfreak som mer tror på självutnämnda hobbyexperter och gafflade mer skit än vad som var hälsosamt.
    Men att argumentera och tjafsa på på internet är som ett handikapp-OS, även om man vinner så är det efterblivet.
    Ville att jag skulle in på ett undulatforum, men när jag tittade på det så var det en ren katastrof ur alla aspekter.

    dagens WIN var däremot att jag nu har fullt hus i uteburen, 3 nymfer, och 14 undulater.
    Gissar att varelsen fått frekaen om hon vetat om hur många djur man köpt. Vilket jag dock inte ger ett ett vitten för i vilket fall.

  5. #1025
    Går till HampusSingel samt Synd90 @ bilddagboken för deras sätt att ragga tjejer på.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  6. #1026
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Går till HampusSingel samt Synd90 @ bilddagboken för deras sätt att ragga tjejer på.
    Ibland undrar man om sånna där är seriösa.

    Hissen har fastnat i källaren.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  7. #1027
    Lock för båda öronen;P

  8. #1028
    Att jag fick tillbaks min moppe som vart stulen för en dag sen...så var den helt kvaddad och skuren hoppas jag får ut några pengar även fast den är trimmad med 70cc...är en 09:a

  9. #1029

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Flugskiten Nossebro
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av Mattsson Visa inlägg
    Att jag fick tillbaks min moppe som vart stulen för en dag sen...så var den helt kvaddad och skuren hoppas jag får ut några pengar även fast den är trimmad med 70cc...är en 09:a
    Lustigkurrar.......

  10. #1030
    hemma hos mej också ! hoppas inte derbin ryker snart !

  11. #1031
    Citat Ursprungligen postat av Mattsson Visa inlägg
    Att jag fick tillbaks min moppe som vart stulen för en dag sen...så var den helt kvaddad och skuren hoppas jag får ut några pengar även fast den är trimmad med 70cc...är en 09:a
    ;( Vad har du för moppe?

  12. #1032
    IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    163
    Twostroke. Efter att ha väntat i nästan 5 dygn på svar så får jag det för en stund sen.

    Ett avgasrörsfäste till mitt zx-rör tar 3-4 veckor att ta in. Ska man bli galen eller galen? FAN!
    Alla barn tycker om att åka polisbil... men det går över med åldern

  13. #1033

  14. Citat Ursprungligen postat av Gurra Visa inlägg
    ;( Vad har du för moppe?
    Den var min 09 slider som vart stulen...fast stuntar bara med cross moppen nu .

  15. #1035
    IK-TÄLJEs avatar
    Reg.datum
    Dec 2008
    Ort
    Södertälje
    Inlägg
    163
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon
    En sån sak kanske inte är så vanligt att folk beställer..

    Gick iaf bättre med min beställning, beställde i lördags, skickades igår, kom fram idag

    Ont: Har inget att åka på fortfarande..
    Jo men inte fan tar de en månad att ta in en sån. Fan de beställde kolv åt mig från Italien tog drygt 4 dar.
    Alla barn tycker om att åka polisbil... men det går över med åldern

  16. #1036

  17. #1037
    DennisLs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    hemligt...
    Inlägg
    1 248
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    jävla drag det var på det här forumet
    menar det!
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Den Robin kan höra hur mycket hästar en moped har, han är ett underverk....

  18. #1038
    Vargens avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Valdemarsvik
    Inlägg
    244
    Vakna 14:30 sen har dagen var piss tråkig

  19. #1039
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Sendan har börjar läcka olja igen från ett okänt ställe, måste kolla upp det.

  20. #1040

  21. Har ringt runt till olika poliser för att få svar på en fråga, iallafall så ringer jag 114 14 och får då prata med en lite äldre polis. Vi pratar och pratar och han blir mer och mer irriterad utav att jag ställer så avancerade frågeställningar till honom och ger följdfrågor han inte räknat med, slutade med ett utbrott där han skrek: ''Men lyssna nu jävligt noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största jävla samhällsproblemet vi har idag.''

  22. #1042
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Hans_J Visa inlägg
    Har ringt runt till olika poliser för att få svar på en fråga, iallafall så ringer jag 114 14 och får då prata med en lite äldre polis. Vi pratar och pratar och han blir mer och mer irriterad utav att jag ställer så avancerade frågeställningar till honom och ger följdfrågor han inte räknat med, slutade med ett utbrott där han skrek: ''Men lyssna nu jävligt noga, dom där jävla trimmade mopederna är det största jävla samhällsproblemet vi har idag.''
    Ganska roligt faktiskt

  23. #1043
    Var ungefär 10 cm ifrån att köra över en kråka med bilen förut (Dumjävlar till fåglar). Fail att jag missa.
    "The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
    Steve Jobs

  24. #1044

  25. Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    skogen
    Inlägg
    1 929
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Min polare trampade nästan på en liten kråka
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

  26. #1046

  27. derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Syrran kom på mej när jag gjorde "det" sen typ 10min senare så vill morsan snacka med mej om "datorn" !!!!!!! FAIL
    pinsamt

  28. #1048

  29. derbi_crilles avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Alingsås
    Inlägg
    1 912
    Citat Ursprungligen postat av Svempa Visa inlägg
    Inte alls
    inte?

  30. #1050

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in