-
2010-11-09, 12:49 #1
-
2010-11-09, 12:55 #2Medlem
- Reg.datum
- Jul 2007
- Ort
- Skåne
- Inlägg
- 618
Ja för fan! Annars kan jag väl rekommendera BC2, MW2 och CS 1.6
-
2010-11-09, 13:05 #3
-
2010-11-09, 13:05 #4
-
2010-11-09, 13:19 #5Medlem
- Reg.datum
- Aug 2010
- Ort
- Enskede
- Inlägg
- 230
Black ops ftw!
-
2010-11-09, 13:24 #6
-
2010-11-09, 14:14 #7
-
2010-11-09, 14:22 #8
fyfan vad lack man blir. bara hackar och buggar någon mer med samma problem?
edit: verkar vara ett problem hos skaparna, heregud vilken failhette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2010-11-09, 14:24 #9
-
2010-11-09, 14:25 #10hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2010-11-09, 15:08 #11
-
2010-11-09, 15:13 #12
-
2010-11-09, 15:14 #13
Vad ligger det på i genomsnittspris för 360?
Ju mindre rutin, desto mer liv!
-
2010-11-09, 15:17 #14
-
2010-11-09, 15:18 #15
-
2010-11-09, 15:25 #16hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2010-11-09, 15:31 #17
http://www.elgiganten.se/product/spe...xxxx?scid=1698
Blockerar du utsläppet av luften på konsollen?
-
2010-11-09, 15:37 #18
Fan va jag vill ha lördag så jag kan köpa möget!!
CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....
-
2010-11-09, 15:38 #19hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2010-11-09, 15:41 #20
Kan bara köra single player på xboxet
Ibland ångrar man sig att man har flashat, men ändå inte.
Ska se om man kan köpa det här och eventuellt få halva priset som julklapp i förskott av pappa
http://www.webhallen.com/spel/xbox_3...ack_ops_bundleMitt puch maxi projekt!
-----------------------------------------------
Mitt Mustang mamba projekt!
-
2010-11-09, 15:45 #21
-
2010-11-09, 15:57 #22
-
2010-11-09, 16:04 #23
o ja har haft mitt söndriga skit spel i 2 timmar
hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2010-11-09, 16:19 #24
om det lagga för mej också så kommer jag spela mw2 tills det funkar
-
2010-11-09, 16:24 #25
Jag har haft mitt black ops sen det kom ut på nätet! Vem har störst kük nu va? va?
Mitt puch maxi projekt!
-----------------------------------------------
Mitt Mustang mamba projekt!
-
2010-11-09, 16:27 #26
-
2010-11-09, 16:33 #27
-
2010-11-09, 16:40 #28
-
2010-11-09, 16:49 #29hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2010-11-09, 16:59 #30


)
Svara med citat

