-
2010-11-09, 19:24 #31
The Steam network are currently too busy to handle your request. Please try again later. AAARRRGGGHHH!!!
-
2010-11-09, 19:30 #32
-
2010-11-09, 19:54 #33
Det där är när jag försöker installera fanskapet
Lagom besviken man är. Jag kommer inte hinna spela idag. Det ska ta 10 timmar att bara installera single player, FUCK TREYARCH!!!Senast redigerat av Zer0x den 2010-11-09 klockan 20:09.
-
2010-11-09, 20:48 #34
-
2010-11-09, 21:30 #35
Jag fick verkligen kämpa för att få tag på mitt. Jag bokade det för ett par dagar sen, men att ta sig in till affären som ligger 1 mil bort var ett helvete. Jag skulle åka buss, det skulle egentligen ta runt 20 min men det tog nästan 1 ½ timme. Men när jag väl kom fram och berättade vad jag hette och visade mitt bokningsnummer fick jag ett sött litet fodral och ett bälte
OCH NU TAR DET 12301242364346534658567 timmar att installera fanskapet och det ploppar upp en ruta där det står The Steam network are currently too busy to handle your request nånting. Hatar jävla steam som inte har sett till att servrarna pallar att massor laddar ner spelet samtidigt.
-
2010-11-09, 22:08 #36
nej
//SDhttp://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!
-
2010-11-09, 22:22 #37
i varuhuset ja köpte mitt fans det ca 12 - 15 ex blacj ops till pc i hyllan
preoder? pytsan
-
2010-11-10, 15:11 #38SLYTTA MAMA!!
- Reg.datum
- Apr 2007
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 113
-
2010-11-10, 15:16 #39
-
2010-11-10, 15:37 #40
-
2010-11-10, 15:45 #41
Då sitter man med spelet i handen nu redo för att installeras
-
2010-11-10, 15:59 #42SLYTTA MAMA!!
- Reg.datum
- Apr 2007
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 113
-
2010-11-10, 16:24 #43
-
2010-11-10, 17:02 #44
-
2010-11-10, 17:06 #45
Jag är smått besviken, iaf på singleplayer.. jävla 1960 tal?? tråkigaste tiden någonsin, i (indien?) och ryssland dessuton. är väl att nöta på ändå när man lagt ut så mkt pengar på det :S
-
2010-11-10, 17:09 #46
Dead ops arcade är sjukt awesome, hela terminalen i huvudmenyn som man kan komma åt är helt epic.
-
2010-11-10, 17:09 #47
va i helvete laggit som fan??? över 50€(500kr) för dethär??? Nice Treyarch
-
2010-11-10, 17:18 #48
-
2010-11-10, 17:22 #49
ja dom får skynda på lite satans snabbt... sånt hänt som gör live bättre
-
2010-11-10, 18:13 #50
Har hunnit testa det på PS3, 360 och pc. Buggar finns det gott om. Fattar inte varför dom inte åtgärdar sånt skit innan det släpps.
-
2010-11-10, 19:09 #51SLYTTA MAMA!!
- Reg.datum
- Apr 2007
- Ort
- Varberg
- Inlägg
- 113
Patch till PC ska komma i morgon har jag hört, dock inget bekräftat
-
2010-11-10, 19:11 #52
-
2010-11-10, 20:09 #531338
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- I din säng
- Inlägg
- 592
Helvete, haft det i en dag. Laggar hela tiden, trots ping på 40 (som jag tror är okej iaf?)
-
2010-11-10, 20:18 #54
Vad är det för buggar samt lagg ni snackar om? Har spelat single player i fyra timmar nu och det varken hackar eller buggar nåot öht, snarare tvärtom så har spelet sjukt bra framerate med tanke på hur mkt skit som händer samtidigt, vet inte hur det är med pc versionen men x360 hackar inget iaf.
-
2010-11-10, 21:15 #55
För mycket o göra i skolan nu så vågar inte köpa de förens jullovet! kommer säkert bara fastna vid spelet för ofta annars
-
2010-11-10, 21:36 #56
-
2010-11-10, 21:57 #57
Det laggar till alla och 40 ping är helt okej. Drygt som fan att de laggar när man lagt så mycket pengar på det. Håller på med story mode/singleplayer nu och den har ja inget att klaga på, är ju helt jävligt rolig
Senast redigerat av Error den 2010-11-11 klockan 11:21.
-
2010-11-10, 22:17 #58
mitt rövhål till spel funkar fortfarande inte o activision bara skyller på deras jävla serverar när jag har polare som det funkar för. ARG!!!!!!!"
hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2010-11-10, 22:35 #59
-
2010-11-10, 23:09 #601338
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- I din säng
- Inlägg
- 592

Svara med citat
)



