Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista
  1. #31
    The Steam network are currently too busy to handle your request. Please try again later. AAARRRGGGHHH!!!

  2. #32
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    The Steam network are currently too busy to handle your request. Please try again later. AAARRRGGGHHH!!!
    HAHAHA! Mitt funkar perfa! Förutom lite lagg då
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #33
    Det där är när jag försöker installera fanskapet

    Lagom besviken man är. Jag kommer inte hinna spela idag. Det ska ta 10 timmar att bara installera single player, FUCK TREYARCH!!!
    Senast redigerat av Zer0x den 2010-11-09 klockan 20:09.

  4. #34
    Köpte mitt till PC för en knapp timme sen!!!!

  5. #35
    Jag fick verkligen kämpa för att få tag på mitt. Jag bokade det för ett par dagar sen, men att ta sig in till affären som ligger 1 mil bort var ett helvete. Jag skulle åka buss, det skulle egentligen ta runt 20 min men det tog nästan 1 ½ timme. Men när jag väl kom fram och berättade vad jag hette och visade mitt bokningsnummer fick jag ett sött litet fodral och ett bälte OCH NU TAR DET 12301242364346534658567 timmar att installera fanskapet och det ploppar upp en ruta där det står The Steam network are currently too busy to handle your request nånting. Hatar jävla steam som inte har sett till att servrarna pallar att massor laddar ner spelet samtidigt.

  6. #36
    nej

    //SD
    http://www.earpill.com - addictive music. Serverbyte!

  7. #37
    i varuhuset ja köpte mitt fans det ca 12 - 15 ex blacj ops till pc i hyllan preoder? pytsan

  8. #38

  9. #39
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Va? Laggfix?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  10. #40

  11. #41
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Då sitter man med spelet i handen nu redo för att installeras
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  12. #42

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Va? Laggfix?
    Lite smått, det är fortfarande laggigt men det fixxar lite då du öppnar spelet för mer processor kärnor osv om du inte redan har det (eller har en skit proc) etc.

  13. #43
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Lite smått, det är fortfarande laggigt men det fixxar lite då du öppnar spelet för mer processor kärnor osv om du inte redan har det (eller har en skit proc) etc.
    Jaha. Men då behöver inte jag gör det
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  14. #44
    Bara för mig det fortfarande är laggigt?

  15. #45
    Jag är smått besviken, iaf på singleplayer.. jävla 1960 tal?? tråkigaste tiden någonsin, i (indien?) och ryssland dessuton. är väl att nöta på ändå när man lagt ut så mkt pengar på det :S

  16. #46
    Dead ops arcade är sjukt awesome, hela terminalen i huvudmenyn som man kan komma åt är helt epic.

  17. #47
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    va i helvete laggit som fan??? över 50€(500kr) för dethär??? Nice Treyarch
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  18. #48
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    Jag är smått besviken, iaf på singleplayer.. jävla 1960 tal?? tråkigaste tiden någonsin, i (indien?) och ryssland dessuton. är väl att nöta på ändå när man lagt ut så mkt pengar på det :S
    Det är ju förfan Vietnamnkriget

    Citat Ursprungligen postat av Error Visa inlägg
    va i helvete laggit som fan??? över 50€(500kr) för dethär??? Nice Treyarch
    Jag tror det kommer en patch snart.

  19. #49
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    ja dom får skynda på lite satans snabbt... sånt hänt som gör live bättre
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  20. #50
    Har hunnit testa det på PS3, 360 och pc. Buggar finns det gott om. Fattar inte varför dom inte åtgärdar sånt skit innan det släpps.

  21. #51

    Reg.datum
    Apr 2007
    Ort
    Varberg
    Inlägg
    113
    Patch till PC ska komma i morgon har jag hört, dock inget bekräftat

  22. #52
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Call of Duty är sämst, lev med det!
    Hur mycket buggar som helst, kostar skjortan, laggar, SUGER!
    För 500kr så köper jag hellre 5 CS account än CoD
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  23. #53
    Helvete, haft det i en dag. Laggar hela tiden, trots ping på 40 (som jag tror är okej iaf?)

  24. #54
    Vad är det för buggar samt lagg ni snackar om? Har spelat single player i fyra timmar nu och det varken hackar eller buggar nåot öht, snarare tvärtom så har spelet sjukt bra framerate med tanke på hur mkt skit som händer samtidigt, vet inte hur det är med pc versionen men x360 hackar inget iaf.

  25. #55
    frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Tidaholm/Stockholm
    Inlägg
    378
    För mycket o göra i skolan nu så vågar inte köpa de förens jullovet! kommer säkert bara fastna vid spelet för ofta annars

  26. #56

  27. #57
    Errors avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Pargas, Finland
    Inlägg
    308
    Det laggar till alla och 40 ping är helt okej. Drygt som fan att de laggar när man lagt så mycket pengar på det. Håller på med story mode/singleplayer nu och den har ja inget att klaga på, är ju helt jävligt rolig
    Senast redigerat av Error den 2010-11-11 klockan 11:21.
    xtreme 93 på gamla forumet
    Aprilia RS 125:an http://www.moppenet.nu/threads/435-E...=3528#post3528

  28. #58
    mitt rövhål till spel funkar fortfarande inte o activision bara skyller på deras jävla serverar när jag har polare som det funkar för. ARG!!!!!!!"
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  29. #59

  30. #60
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Håller med. Spelats drygt 20 timmar nu på såväl Single som Online utan ett tecken på problem på PS3.
    Gå och bada... för mig, på pc, laggar det hela tiden online suger kameldase nu när man sett fram emot att få spela det!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in