Sidan 16 av 160 Första ... 614151617182666116 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    en brud som jag typ skrivit med rätt länge skrev nyss ett jävligt långt sms om att hon typ har blivit gladare sen jag kommit in i hennes liv, och tidigare idag pratade vi typ i en timme i telefon. Vad ska jag göra i det här läget ? ska jag glida med och låta henne komma till mig eller ska jag ta initiativet ?
    Köra in din *** i hennes *****.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    en brud som jag typ skrivit med rätt länge skrev nyss ett jävligt långt sms om att hon typ har blivit gladare sen jag kommit in i hennes liv, och tidigare idag pratade vi typ i en timme i telefon. Vad ska jag göra i det här läget ? ska jag glida med och låta henne komma till mig eller ska jag ta initiativet ?
    Bjud med henne på bio sen efter det så sover du hos henne Funkar alltid
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Köra in din *** i hennes *****.

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Bjud med henne på bio sen efter det så sover du hos henne Funkar alltid
    aa, ska testa

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009

aa, ska testa
    Gör det! Kommer inte ångra dig!
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Gör det! Kommer inte ångra dig!
    haha nej, bättre att försöka än inte !

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    haha nej, bättre att försöka än inte !
    Rätt inställning!

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    va fan.. efter en jädrans massa bråk så träffade jag flickvännen igen. sov över ett par dagar och hade bestämt att jag skulle bjuda henne på bio ett par dagar framföver. jag åkte hem och allt känndes faktiskt jävligt bra. på morgonen ringer hon och berättar att det blir ingen bio, jag förtjänar en som är bättre än henne. men jag förnekar det. då börjar hon med att hon behöver vara singel o skit. nu har hon lagt ut en massa nytagna bilder på sig själv.

gissar på att man inte dög tillräckligt. dessutom, som grädde på moset har kolven i 650 husabergen spruckit tvärs över nu är den på lagning och dom påstår att det kommer kosta ca 15lax.

Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    va fan.. efter en jädrans massa bråk så träffade jag flickvännen igen. sov över ett par dagar och hade bestämt att jag skulle bjuda henne på bio ett par dagar framföver. jag åkte hem och allt känndes faktiskt jävligt bra. på morgonen ringer hon och berättar att det blir ingen bio, jag förtjänar en som är bättre än henne. men jag förnekar det. då börjar hon med att hon behöver vara singel o skit. nu har hon lagt ut en massa nytagna bilder på sig själv.

gissar på att man inte dög tillräckligt. dessutom, som grädde på moset har kolven i 650 husabergen spruckit tvärs över nu är den på lagning och dom påstår att det kommer kosta ca 15lax.

Låter inge bra asså :/ Själv så vette fan med kärlek just nu :/

Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Skulle man kunna vara ihop med en tjej som går i samma klass som sig stjälv? Hur tror ni det skulle funka i längden har nämligen em sjuk snygg och trevlig tjej i klassen
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Skulle man kunna vara ihop med en tjej som går i samma klass som sig stjälv? Hur tror ni det skulle funka i längden har nämligen em sjuk snygg och trevlig tjej i klassen
    Slutar ju oftast inte såå bra.
    Eller ja, klart det kan funka men går det åt helvete, då går det åt HELVETE.

Soft att träffas 5 dagar i veckan, om det inte håller.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

När en tjej spottar ur sig att "hon inte är bra nog" så betyder det "jag vill inte ha dig längre, jag är sugen på nåt nytt"... bara att släppa på en gång, att börja med "det är du visst, du är helt underbar" osv är ren idioti. man kommer ungefär lika långt på det som att försöka ragga på en **** och försöka få henne gratis (av egen erfarenhet; omöjligt)

Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Kan kan man, men inget att rekommendera.

NÄR (inte om) det tar slut så kan det bli väldigt stelt. Bättre att trycka bruden på fyllan sen bara skita i det dagen efter =)

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    När en tjej spottar ur sig att "hon inte är bra nog" så betyder det "jag vill inte ha dig längre, jag är sugen på nåt nytt"... bara att släppa på en gång, att börja med "det är du visst, du är helt underbar" osv är ren idioti. man kommer ungefär lika långt på det som att försöka ragga på en **** och försöka få henne gratis (av egen erfarenhet; omöjligt)
    japp. bara att försöka inse att det inte är den enda tjejen i världen. trotts att det var mitt första förhållande på dessa 20 år.

got to keep moving.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

japp. bara att försöka inse att det inte är den enda tjejen i världen. trotts att det var mitt första förhållande på dessa 20 år.

got to keep moving.
    i know its hard (3 år..)

men bara att gå vidare, som du själv säger, finns fler här i världen, även om det är svårt att tro det ibland.

jag tycker om flickor
    fuck you själv.

Citat Ursprungligen postat av becca_roxxie Visa inlägg
    jag tycker om flickor
    hejsvejs gillar detta

gör en film

hejsvejs gillar detta

gör en film
    Jag med. Riktigt najs med lite oneonone action tjejer emellan.
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

Ni som har råd. Här har ni kärlek. Värt varenda krona! http://charlotteblondie.blogg.se/
    Kyckling är skiten! Det och lite proteinpulver så ska du se att du snart är framme!

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Ni som har råd. Här har ni kärlek. Värt varenda krona! http://charlotteblondie.blogg.se/
    Har du testat eller, med tanke på att det var värt varenda krona?

Isak96
    Gäst
    GörlGött

Är hon seriös?

Pengar är inte direkt nåt problem... Kanske kan vara värt att testa som kul grej

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Har du testat eller, med tanke på att det var värt varenda krona?
    Har inte testat henne. Dyrt för ett knull desutom. Skulle dock inte banga. Bra jävla tight!

Är hon seriös?

Pengar är inte direkt nåt problem... Kanske kan vara värt att testa som kul grej
    Hahaha, ja. Hon är seriös!

Tog mig i kragen o bjöd hem bruden ja gillar på film idag, vet ni vad jag fick för svar? "Kanske de kanske Men är det inte roligare om fler är med? haha".......

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Tog mig i kragen o bjöd hem bruden ja gillar på film idag, vet ni vad jag fick för svar? "Kanske de kanske Men är det inte roligare om fler är med? haha".......
    Fan vad drygt

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Fan vad drygt
    Som faaaaan...

wtf. cp brud!
    fuck you själv.

fett ovärt att köpa en timme för 4k när tolv timmar kostar 10k

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av becca_roxxie Visa inlägg
    wtf. cp brud!
    Hon skriver att hon själv väljer och väljer antagligen "snygga" killar och varför inte?
    Hon slipper gå till krogen och tjänar pengar på det?

Som faaaaan...
    Men hon kommer över på film ändå, fast med några andra polare. Inte riktigt det jag ville, men bättre än inget Får väl agera som att alla andra inte är där

Har inte testat henne. Dyrt för ett knull desutom. Skulle dock inte banga. Bra jävla tight!

Hahaha, ja. Hon är seriös!
    Kan vara värt att testa

Hahahah disssssssss

Wünderbar! Skriv bara "Vadå, ska de vara med när vi knullar också?!" så ska du se att ni blir ensamna (eller så blir du ensam...)

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    fett ovärt att köpa en timme för 4k när tolv timmar kostar 10k
    Vissa klarar inte ens 5 min, så varför isf köpa 12 timmar? Mysa med henne i 12 timmar? Då springer jag hellre till krogen och hittar nåt lätt byte.
    Och har du 10k att lägga på en sån sak så "var min gäst", men däremot 4k är lite lättare att slänga ut...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in