HJÄLP SÖKES ! Vad ska man ha för setup till att stunta med en aerox?! GE FÖRSLAG!

Nu är de såhär att jag hade tänkt mig att sälja min derbi och börja stunta..
    Moppe valet kommer bli en aerox.
    Så lite setup tips?

Jag hade tänkt mig nåt i den här stilen :
    LeoVince - Handmade ZX Avgassystem
    Top Performances - Cylinderkit (Trophy) 50cc

Räcker detta ?
    Eller behöver jag en annan fögge , osv
    Såklart andra vikter osv..
    Ge förslag och ideér , aldrig mekat med en aerox , eller scooter över huvudtaget ,
    Så in med ideér!

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Har hört att det är jobbigt att stunta med aerox på grundutav vikten, Men beror på vad du vill göra, om du ska göra ringar och sånt så föredrar du nog 70cc,
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Ingen fara angåeénde vikten. Jag brukar stunta med min urpluggade aerox lite då och då och jag får upp den i bakhjulet i 80 på mätarn.
    och jag är ingen tjockis på 100 kg utan snarare tvärt om. Teknik!
    Du kan köra med den setupen, du kan köra med hypersetup också!
    l
    Okej , Behöver lite setup , har bara "stuntat" med cyklen innan.
    Sålde den för några veckor sedan , trött på freeride etc.
    Men har alltid varit intresserad av stunt osv , och aerox är så jävla snygga så de blir den

Citat Ursprungligen postat av aeroxx_94 Visa inlägg
    Stunta med derbin?
    Farsan vill inte att jag mekar sönder derbin , då han köpte den åt mig , betala bara halva och hade precis fyllt 14 ..
    Så fick tjata åta helvete!
    Men kanske blir att jag behåller derbin o köper nån billig aerox om jag nu får tag på nån..
    annars blir de o sälja älsklingen^^

17,5 förgasare
    70cc S6 Sport Pro
    Leovince ZX
    40% kopplingsfjädrar

allt du behöver för att lätt dra upp på bakhjulet
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in