Sidan 5 av 7 Första ... 34567 Sista
    Citat Ursprungligen postat av Rabxorzz Visa inlägg
    Oväntat att du inte hade något mer argument...

Aja, jag sitter på olika forum för att diskuttera, och jag har varit mer aktiv på TSR än andra vilket har lett till att jag blivit mod för jag uppfört mig osv... Inte för att förstöra!

OnT: Så GGo ser ut nu, blir de nog en flopp :-/ Hoppas de blir mycket bättre när allt på sidan funkar
    Hahaha, det där var fan roande.

Citat Ursprungligen postat av qweck Visa inlägg
    Ofta man blir mod enbart för att man har skött sig. P12-forum!
    HAHAHA!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Hahaha, det där var fan roande.

HAHAHA!
    Gräv ner stridsyxan, parden, vi har en högsta grad gemensam fiende vi har att bekämpa, en allians är betydligt mer effektiv än ett jäkla internt käbbel.

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Vilket datum är d-dagen satt? Invasionen av GGo? Operation Yellowgay?

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Vilket datum är d-dagen satt? Invasionen av GGo? Operation Yellowgay?
    Kan se det framför mig.

"...Invasionen vid GarageGo hade getts kodbeteckningen "Operation Yellowgay" och operationen började med landsättning av allierade trupper från Tsr, facebook men främst nya moppenet i Yellowtails nya hemsida i östra sverige, GarageGo . Invasionen började tidigt på morgonen, tisdagen den 15 juni 2010 och denna dag kom att bli känd som D-dagen. Sammanlagt omkring 500 man samt 2 av kvinligt kön och 100 motorfordon och mängder av övrig utrustning landsattes från flera länder i yellowtails område, Stockholm..."

Reg.datum
    Mar 2008
    hahah what my fuck!?

Kan se det framför mig.

"...Invasionen vid GarageGo hade getts kodbeteckningen "Operation Yellowgay" och operationen började med landsättning av allierade trupper från Tsr, facebook men främst nya moppenet i Yellowtails nya hemsida i östra sverige, GarageGo . Invasionen började tidigt på morgonen, tisdagen den 15 juni 2010 och denna dag kom att bli känd som D-dagen. Sammanlagt omkring 500 man samt 2 av kvinligt kön och 100 motorfordon och mängder av övrig utrustning landsattes från flera länder i yellowtails område, Stockholm..."
    HAHAHAHAHAHAHAH!!

Möjligtvis att man kanske kan logga in och komma åt de trådarna. Vet med tiden hur det blir.

Kan se det framför mig.

HAHAHAHAHAHAH!

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    Gräv ner stridsyxan, parden, vi har en högsta grad gemensam fiende vi har att bekämpa, en allians är betydligt mer effektiv än ett jäkla internt käbbel.
    Även jag tycker det. TSR är inte våran motståndare, GG är det.

Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    Kan se det framför mig.

HAHAHAHAHHAHAHAH FAN VA BÄST xD!!!

Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    Kan se det framför mig.

Amazing!

Någon som vet hur länge han ska hålla på och uppdatera sitt k*k forum? Vill in där o ta bort mina trådar

Nya moppenet.com = moppenet.nu
    NiKlAn

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Citat Ursprungligen postat av niklan Visa inlägg
    Nya moppenet.com = moppenet.nu
    Här har vi en med kollN!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

seriöst vad håller dom på med på garagego?

fattar inte riktigt! det kan ju inte ta typ 2 veckor att flytta över allt?

Strunta i GarageGo, som sagt innan är ju detta det nya moppenet

Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Fan va smart du e!
    Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    Här har vi en med kollN!
    ÖÖÖ soppskålar! Vill bara visa/säga att garagego är inte nya moppenet, garagego kan fara någonstans och är en skam att kalla sig moppenet.
    NiKlAn

någon som vet när eller om GG kommer upp igen så man kan hämta hem sina projekt

Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    står uppdatering pågår för mig. jävla fail på den sidan..
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    står uppdatering pågår för mig. jävla fail på den sidan..
    japp ... yellowtail sa att det skulle ta ca 1 vecka att få ordning på allt .. men nu har det gått månader ...

xD hahahhahaah bra sida hah

du kan ju ändå gå in och leta upp dit projekt och kopiera hit det bara att du inte kan redigera på Gg (och svara på trådar)

Seriöst, GarageGo var det sämsta skit jag har sett på detta internet! Blää!

joope . .. men vill ha i skriftligt format .

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Garageo - sidan som aldrig blev färdig.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

Det e ju helt dött där! xD
    Yellowfail

Citat Ursprungligen postat av Hampusen Visa inlägg
    Det e ju helt dött där! xD
    Yellowfail
    Menar't!

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Menar't!
    har en känsla av att Sloppytail gör en slapptask av det där........ att det aldrig blir fart på........

Begrav GG innan han han gör sig en patetisk figur på den....

och jag tror att det var VI som begravde hans planer på GG...... vår stridsvilja.

så nu skålar vi för hans undergång!
    Senast redigerat av Skåningen den 2010-07-15 klockan 22:09.

Citat Ursprungligen postat av Skåningen Visa inlägg
    har en känsla av att Sloppytail gör en slapptask av det där........ att det aldrig blir fart på........

Begrav GG innan han han gör sig en patetisk figur på den....

och jag tror att det var VI som begravde hans planer på GG...... vår stridsvilja.

så nu skålar vi för hans undergång!
    Tänkte precis samma sak.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Jonne Visa inlägg
    Tänkte precis samma sak.
    +1, utan tvekan.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg