Sidan 20 av 160 Första ... 1018192021223070120 ... Sista
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Isak96 Visa inlägg
    Har ett problem
    Min "Flickvänn" sa förrut att hon tyckte om mig och att ja va snygg osv..?
    annyway´Den här flickvännen e ihop med min Polare" så hon typ bara aa kan du skicka
    bilder på dig osv....
    Ja ba men shit du e ju ihop med min polare...
    hon ba mm men än då du e ju så snygg""
    Vet inte va ja ska göra?
    Precis samma stil som alla 96:or här i helsingborg kör!

Men ärligt talat, skit i tjejen, såna h*ror ska du bara ge blanka f*n i, hon kommer göra samma sak mot dig om du nu funderar på att bli ihop med henne eller någonting.

Allvarligt, om du är bra kompis med den kompisen så dissa tjejen!

Isak96
    Gäst
    Hade bara tänkt att knulla henne men okej
    + det e ju inte så skjust mot polaren elr hur?

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Du får en gissning?

jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    knulla henne silence ( att ingen får veta det )
    1. Omoget?
    2. Det här är kärlekstråden, inte knulltråden då jag antar att du inte har känslor för tjejen?

jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

Derbi_krilles avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Har ett problem
    Min "Flickvänn" sa förrut att hon tyckte om mig och att ja va snygg osv..?
    annyway´Den här flickvännen e ihop med min Polare" så hon typ bara aa kan du skicka
    bilder på dig osv....
    Ja ba men shit du e ju ihop med min polare...
    hon ba mm men än då du e ju så snygg""
    Vet inte va ja ska göra?
    berätta för din polare vad hon håller på med. sen om hon vill ta dig efter.. hade ju jag däremot inte gjort. sånna ska undvikas för att få bort klamydia och annat smuts från gatorna.
    Att skriva brev till sin käresta är som att rita en skinkmacka när man är hungrig...

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    hade jag vart han hade jag skitit i att knulla bruden

Bro's before hoes !
    1. Han är för liten för sånt.
    2. Det hade jag med sålänge hon inte är verkligen het och jag skulle då gjort det EFTER det var slut mellan kompisen och tjejen vilket det kommer bli om han är en äkta kompis "skvallrar"!

Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    berätta för din polare vad hon håller på med. sen om hon vill ta dig efter.. hade ju jag däremot inte gjort. sånna ska undvikas för att få bort klamydia och annat smuts från gatorna.
    +1!

Isak96
    Gäst
    fast har haft sex ett antal gånger mer än dig. så vet inte va du menar med det
    E du ens BYXMUNDIG?

Skit i det där, bruden verkar vara dumma i huvudet, man tar inte andras tjejer oavsett, speciellt INTE om det är en kompis flickvän!

That's how the twelve-year olds roll.
    Word!

hahaha lugn, hur gammal är du? Om din fråga är om att du ska "knulla" henne med din 5 cm bebis snopp så kan du gärna posta det på något annat forum då detta inte är rätt tråd för det.

Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    1. Omoget?
    2. Det här är kärlekstråden, inte knulltråden då jag antar att du inte har känslor för tjejen?

+1

Citat Ursprungligen postat av Derbi_krille Visa inlägg
    Helt rätt!

hahaha taskigt försök i att försöka försvara din lilla p12a till polare? Kan berätta att webbe har flickvän så han har nog fått ligga mer en vad du kommer får göra i hela ditt liv.

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    För att det inte funkar för dig eller? Sluta va så pesimistiskt och tänk positivt istället.

Det är ju ändå vad man gör det till.

"Kärlek suger. Det är förjävligt". Herregud hur kassa är ni, höhö.
    Får man inte va lite bitter å förbannad en söndagskväll utan att nån bror-duktig ska hålla sig framme..
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg

hahaha taskigt försök i att försöka försvara din lilla p12a till polare? Kan berätta att webbe har flickvän så han har nog fått ligga mer en vad du kommer får göra i hela ditt liv.
    Några dagar i veckan blir det allt.

Hahahhahahahhaha skrattar så jag dör !
    + han är inte min polare aldrig träffat han aldrig pratat med han
    Varför försvarar du han då?

Men ffs ja och måste man vara det för att knulla lite ? Enligt lag ja , I mitt huve NEJ
    Den lagen finns där av en anledning, d.v.s att hindra småpojkar som du att ha sex vid för tidig ålder.

Okej, men ändå ska du försöka komma med någon värdelös "försvarelse" för honom?
    +1!

E du ens BYXMUNDIG?
    +1!
    Förresten, är du?

Vad menar du? Jag syftade inte på dig om du tror det och enligt din utformning av din skrift verkar det som att du pratar om dig själv?

Ne det gör jag värkligen inte Det var väll en anklagelse mot mig ändån . . och vaddå försvarelse det är sanning pantskalle

och så tycker jag alla här på moppenet börjar bli fuckon som tror sig!
    Du är rätt bra, ingen stor bokstav i början av meningen men stor bokstav mitt i meningen?

Sen ärligt talat har jag några saker att säga till dig.

1. Lär dig stava.
    2. Lär dig att bygga upp en mening?
    3. Förklara för mig vad det inom stor text betyder, lite svårt att tyda.
    4. Väx upp, vet inte hur gammal du är men du pratar som att du är sexkungen men ändån inte byxmyndig, slår vad om att det närmsta sex du kommit var när du kollade på internet.

Isak96
    Gäst
    Enligt lagen nej men om min flickvänn går med på det JA!

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Om du kollar vad du citerade ifrån de webbe skrev så förstår du nog! Pantskalle? Öh haha kom med något vettigt nästa gång grabben.

Okej då vet vi, om du nu tycker så varför är du här? Kan säga att du verkar vara ett av dem största fuckorna här.

Nog med oft. Sorry! Repoint vill du fortsätta får du glädjeligen skicka pm.
    Jag kan gärna också dra vidare på diskussionen, kanske över något faktiskt chatnätverk eller liknande så det blir lättare?

Enligt lagen nej men om min flickvänn går med på det JA!
    Bra att det var flickvän iallafall, dock tycker jag att alla ska vänta tills de känner sig riktigt redo att göra det med en tjej de älskar.

Varför försvarar du han då?
    det gjorde jag inte trodde du snacka om mig

en lagen finns där av en anledning, d.v.s att hindra småpojkar som du att ha sex vid för tidig ålder.
    Hahahhaha som mig shit dödstraff om man har sex när man är 14?

Förresten, är du?
    Ja det är jag ????

Vad menar du? Jag syftade inte på dig om du tror det och enligt din utformning av din skrift verkar det som att du pratar om dig själv?
    Ja jag antog att det var mig du mena. . . .. Efter som du citera mig!
    Kan du snälla använda [*quote*][*/quote] istället för att skriva så man får tänka och läsa gamla poster för att förstå vad du menar och vem som har postat dem, tack.

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    okej men dom som skriver lagen skriver oxo t.ex. att en eu moped max får gå i 53 km/h många som följer den lagen med?
    EDIT: 52 km/h.

Varför drar du upp mopeder i samtalsämnet, vi sitter på ett mopedforum där 90 % av mopederna (om inte mer) är trimmade och det är för att vi sitter på just ett mopedforum. Den lagen finns till just för att många ungdomar inte har vett innanför pannbenet och kör som idioter på 30-vägar o.s.v och utgör en fara för samhället och sig själva.
    Den lagen bryts av väldigt många men folk som verkligen har vett i skallen kör inte så pass snabbt, följer trafikregler o.s.v och utgör därför inte en större fara än innan.

Min poäng, folk som är mogna klarar det, folk som gör det för att vara coola kommer råka illa ut.

Sen skrev jag inte någonstans att man måste följa lagen. Jag skrev att du ska göra det med någon du älskar när du känner dig redo.

Jag gjorde själv det misstaget, vilket jag faktiskt ångrar att inte första gånger var så underbar som alla säger, ville enbart vara "cool".

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    okej jag behövde bara lite nicotine för att lungna mig lite första gången jag gjorde det var jag för full typ xd
    Vad pratar du om?

Varför skriver du ens det, vill du att vi ska säga något i stil med "FYFAN VAD COOL DU ÄR!!11oneone"?

Jag tycker bara du låter som en liten p12:a som aldrig fått smaka på "livets goda" och vill spela cool. Tyvärr.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    blev hetsig som fan men jag gick ut och rökte

Första gången jag hade sex var jag för full så det blev inte så underbart men
    Haha, sluta bara skriv, mer och mer pinsamt för varje inlägg.

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Började snacka med en polares polare över MSN för en vecka sen. Hon verkade sjukt underbar, typ aldrig haft en pojkvän nästan och var oskuld. Dessutom var hon exakt som mig mentalt typ. Dock så bor hon 20 mil i från, men hon kom ner i fredags och vi gick på bio. Och herregud vad jag kärade ner mig direkt. Fruktansvärt söt och sjukt snäll. Hon gillade dessutom mig som fan...
    Känns sjukt sunkigt nu eftersom hon har åkt hem igen, och jag kan verkligen inte sluta tänka på henne
    VADFAN SKA JAG GÖRA?!

Fan vad cool du är, får jag ta på dig nu?

Haha, sluta bara skriv, mer och mer pinsamt för varje inlägg.
    +1

Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Började snacka med en polares polare över MSN för en vecka sen. Hon verkade sjukt underbar, typ aldrig haft en pojkvän nästan och var oskuld. Dessutom var hon exakt som mig mentalt typ. Dock så bor hon 20 mil i från, men hon kom ner i fredags och vi gick på bio. Och herregud vad jag kärade ner mig direkt. Fruktansvärt söt och sjukt snäll. Hon gillade dessutom mig som fan...
    Känns sjukt sunkigt nu eftersom hon har åkt hem igen, och jag kan verkligen inte sluta tänka på henne
    VADFAN SKA JAG GÖRA?!
    Berätta vad du känner för henne?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in