Sidan 24 av 160 Första ... 1422232425263474124 ... Sista
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    lika för mig..
    dock äre så att bruden säger att hon älskar mig, som kompis.. och jag vill liksom vara mer än en bra kompis till henne.. hon är väldigt snygg, hon har haft många killar som är skitfula..(haha) och bra mycket fulare än mig, men dom duger ju? varför duger inte jag? hon tycker jag ser bra ut, är snäll och sådär, vad mer kräver man? hjälp mig..
    har samma problem perra
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    har samma problem perra
    jobbigt är det!

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    jobbigt är det!
    Jo inte lite heller,,, vi byter tjej o kollar om det funkar (y)

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Jo inte lite heller,,, vi byter tjej o kollar om det funkar (y)
    bra idé!

Reg.datum
    Apr 2007
    lika för mig..
    dock äre så att bruden säger att hon älskar mig, som kompis.. och jag vill liksom vara mer än en bra kompis till henne.. hon är väldigt snygg, hon har haft många killar som är skitfula..(haha) och bra mycket fulare än mig, men dom duger ju? varför duger inte jag? hon tycker jag ser bra ut, är snäll och sådär, vad mer kräver man? hjälp mig..
    Du verkar ju inte vara direkt hyper intelligent och jätte erfaren av förhållanden om du anser att de flesta handlar om det yttre? Visst har de en roll i det hela men bara för att du anser dig se bättre ut än hennes ex betyder det inte att hon måste gilla dig.

Vill du försöka seriöst, är det i 99% av alla fall samma sak som gäller, visa mognad om du nu har någon samt tillit. Du kan diskutera vad som helst och visa att hon med kan göra det utan att oroa sig för något. Det är A-O .

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Anton_vbg Visa inlägg
    Du verkar ju inte vara direkt hyper intelligent och jätte erfaren av förhållanden om du anser att de flesta handlar om det yttre? Visst har de en roll i det hela men bara för att du anser dig se bättre ut än hennes ex betyder det inte att hon måste gilla dig.

Vill du försöka seriöst, är det i 99% av alla fall samma sak som gäller, visa mognad om du nu har någon samt tillit. Du kan diskutera vad som helst och visa att hon med kan göra det utan att oroa sig för något. Det är A-O .
    klart det är personligheten som tar största platsen,men nu är det så att killen är en riktig idiot och har sårat henne förut två gånger. jag har visat tillit, mognad. trodde du förstod att jag gjort det, för hon skulle väl inte säga att hon älskar någon som inte bryr sig om henne? jag bryr mig om henne, och lyssnar på henne oavsett vad det är om. det gör inte han, förstår inte vad hon ser i honom.

Tycker ni som jag att kärleken just nu känns irrelevant?

Jag känner mig fruktansvärt desorienterad för stunden och vet inte längre vad jag vill. Känner ingen dragning till kärleken alls, vill hellre vara själv och isolerar mig från omgivningen. Vill inte inleda konversationer med någon, oavsett ifall det är en kille eller tjej. Har mer eller mindre slutat prata med de flesta jag förr hade frekventa samtal med. Det känns inte som det betyder något. Jag känner att jag klarar mig bättre utan kärleken och har inte någon känsla alls för att finna något därtill.

Vet inte om det bara är ytterligare en fas utav "ungdomen" och mognaden eller om jag helt enkelt inte hittat de sista pusselbitarna för mig själv och min mentala del ännu.

Hur är det för er? Är kärlekens dragningar starka för er?
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg

Jag känner mig fruktansvärt desorienterad för stunden och vet inte längre vad jag vill. Känner ingen dragning till kärleken alls, vill hellre vara själv och isolerar mig från omgivningen. Vill inte inleda konversationer med någon, oavsett ifall det är en kille eller tjej. Har mer eller mindre slutat prata med de flesta jag förr hade frekventa samtal med. Det känns inte som det betyder något. Jag känner att jag klarar mig bättre utan kärleken och har inte någon känsla alls för att finna något därtill.

Vet inte om det bara är ytterligare en fas utav "ungdomen" och mognaden eller om jag helt enkelt inte hittat de sista pusselbitarna för mig själv och min mentala del ännu.

till och från. ibland kommer perioder man bara blir less på allt, ibland kommer hoppet tillbaka. iallafall för mig.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    till och från. ibland kommer perioder man bara blir less på allt, ibland kommer hoppet tillbaka. iallafall för mig.
    samma här

För min del förlorade jag "kärleksintresset" för ett bra tag sedan nu. Händer någon gång ibland att jag pratar med någon tjej, men ifall det kommer på tal om att träffas dissar jag henne snarare än att vilja ses.

Känns tråkigt på något vis, men samtidigt inte. Trivs väl med ensamheten, tillsvidare.

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    För min del förlorade jag "kärleksintresset" för ett bra tag sedan nu. Händer någon gång ibland att jag pratar med någon tjej, men ifall det kommer på tal om att träffas dissar jag henne snarare än att vilja ses.

Känns tråkigt på något vis, men samtidigt inte. Trivs väl med ensamheten, tillsvidare.
    okej, det går säkert över. förhoppningsvis

håller på med en brud nu
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

Citat Ursprungligen postat av ILO_Gurra Visa inlägg
    håller på med en brud nu
    Va fasen sitter du då och skriver på moppenet för?

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008

Hände exakt samma för mig, hade ett förhållande med en underbar tjej i 2-3 år och vi hade det skitbra, tills det tog slut på en dag.
    Efter det har jag tagit en paus från kärleken då jag kände att jag varken hade tid eller lust. Nu börjar det komma tillbaka några år senare, men tid har jag fortfarande inte så jag väntar kanske lite till.

Har du tur hittar du nån trevlig, söt tjej och du glömmer bort allt tråkigt
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Hände exakt samma för mig, hade ett förhållande med en underbar tjej i 2-3 år och vi hade det skitbra, tills det tog slut på en dag.
    Efter det har jag tagit en paus från kärleken då jag kände att jag varken hade tid eller lust. Nu börjar det komma tillbaka några år senare, men tid har jag fortfarande inte så jag väntar kanske lite till.

Hur gammal var du då, 8? 10?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Haha ja tänkte samma sak ^^

haha

Reg.datum
    Apr 2007
    klart det är personligheten som tar största platsen,men nu är det så att killen är en riktig idiot och har sårat henne förut två gånger. jag har visat tillit, mognad. trodde du förstod att jag gjort det, för hon skulle väl inte säga att hon älskar någon som inte bryr sig om henne? jag bryr mig om henne, och lyssnar på henne oavsett vad det är om. det gör inte han, förstår inte vad hon ser i honom.
    Det framstog inte så då du i 80% av meddelandet jämförde yttre. Hur som helst kan du inte tvinga på henne, om hon nu blivit sårad kanske hon inte vill riktigt igen . Som du beskrivit har du ju gjort som man ska helt enkelt. Fortsätt visa det men bli inte för efterhängsen , så får du se helt enkelt

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Men haha, fuck you marcus, var typ 12-13 eller nått

Ja, det stämmer nog (:

Isak96
    Gäst
    All skit sitter fortfarande kvar, går inte att glöma

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Isak96 Visa inlägg
    vänta nu, förklara?

Citat Ursprungligen postat av Isak96 Visa inlägg
    Har du skitit ner dig hos en tjej? Och så fick du inte bort *****n från kalsingarna?
    Amen det är lungt, bara att hänka på en polare å köpa monster nere på centrum, skit i om du kommer försent.

OnT: vad har hänt?

Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Har du skitit ner dig hos en tjej? Och så fick du inte bort *****n från kalsingarna?
    Amen det är lungt, bara att hänka på en polare å köpa monster nere på centrum, skit i om du kommer försent.

OnT: vad har hänt?
    haha 1+

ja, whats happnends to you now..
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Allt känns helt fel .. :/

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    Allt känns helt fel .. :/
    Då är det nog fel

Känner igen skapligt mycket av det du säger, orkar inte med facebook, är i princip aldrig inne på msn, enda gången man pratar med nån är på fest eller är med nån polare några enstaka gånger i månaden. Känns både bra och dåligt
    Har ett jävla problem grabbar!!
    En tjej i min pararellklass och jag har precis lärt känna varandra och alldeles nyss så skriver hon att hon gillar mig, sjukt odd situation då vi träffats typ 1 gång och hon säger att hon gillar mig.
    Jag sa: ehm gillar du mig redan, vi borde kanske lära känna varandra lite bättre först
    Hon ba: ja vet men jag blir så såld när jag träffar folk med fina ögon och fint leende..

Till problemet, jag gillar inte henne speciellt mycket och vet inte vad jag ska säga? :S
    Du förstår inte hur hon kan gilla dig när ni aldrig har träffats typ, medans du själv har kommit på att du inte gillar henne fastän ni knappt aldrig har träffats

Filip - man kan väll gilla nån fast att man bara träffats en gång? gilla är ju trots allt inte så jävla starkt ord. Säg som de e?
    F.d. Almsarn

Jag gav tjejen tio röda rosor idag. Kändes bra!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in