Sidan 31 av 102 Första ... 2129303132334181 ... Sista
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Var köper man spännbögslinne?

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Okey tack

Sjuuukt fet motiveringsfilm

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Sjuuukt fet motiveringsfilm

Oldie but Goldie! !

sexy lady

var bara tvungen, jag vet att jag inte skulle skriva något här, men jag... kunde inte hålla mig :S

Känns som att man måste lägga upp nå för att styra upp lite hära

Nu blire gymmet, försöka sätta nå pbn!

Citat Ursprungligen postat av Woody Visa inlägg
    Känns som att man måste lägga upp nå för att styra upp lite hära

Nu blire gymmet, försöka sätta nå pbn!
    Vad ska du trääne då?
    Ska du bli oxe?

Jag ska väl försöka köra lite ben och axlar vet inte om det blir nå pb'n då jag far själv

Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Ska du bli oxe?
    Oxé* ?

Alltid skönt med pbn såhär på kvällskvisten, gjorde en lätt etta på 95 i bänkpressen, hade provat 100 om jag haft en passare.
    Lite dagsform!!!!

hej jag tränar innebandy ca 7 gånger i veckan, alltså bara ben iprincip jag skulle vilja få riktiga ben,rumpa och vad nu tills sommarn då jag ska försöka ta tag i gymmet ordentligt då jag inte gjorde några framsteg alls förra sommarn. Men iaf, vad kan jag göra för att få bra träning för nederdelen av kroppen utan att vara på gymmet? skulle jag gå upp i vikt utav typ whey 80 eller någon annan protein sak? muskler eller inte, vill få lite kött och former.. och som sagt benen till sommarn!

Råd och tips???!! plz

försöker träna på att äta en socker munk utan att slicka mig runt munnen xD
    “That Pagani Zonda, really! It’s like a lion in orange dungarees. Kind of fierce, but ridiculous all at the same time.” - Jeremy Clarkson

Citat Ursprungligen postat av Sk0gis Visa inlägg
    Kör på Whey-80 om du vill gå upp i vikt. Du kan ju köra utfall och benböj utan att gå på gym, det tar grymt på ben och stjärt.
    Så du menar om han käkar whey-80 så går han upp i vikt automatiskt?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Sk0gis Visa inlägg
    Kör på Whey-80 om du vill gå upp i vikt. Du kan ju köra utfall och benböj utan att gå på gym, det tar grymt på ben och stjärt.
    Knäböj och utfall utan vikter kanske inte är så lyckat. Enbensböj på pall borde hålla sig inom ett dugligt repsantal.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Någon som kör konditionsträning ? ex rodd maskin ?

Okej, men äter man whey 80 (om det nu är det man ska ha?) vad motsvarar det då ungefär? alltså typ en extra måltid eller extra fett dirket på kroppen eller om man måste träna också för att man ska gå upp av det ?
    tänkte utifall jag bara kör innebandy + whey 80, det kanske inte ger något ?
    för vill gärna ha ganska klart för mej om jag skulle öka utav de då det är rätt dyrt vad jag förstått

man ökar väl av allt man äter

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Tro inte det är något mirakelpulver precis. Hade hellre kört på gainer då det är mer kalorier i det. Men egentligen räcker bara vanlig mat, käka dig mätt hela tiden med jämna mellanrum så ska du se att du ökar.

även fast jag bara löp tränar?

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Var köper man grippers billigast? Vill köpa en CoC #1
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Va? Så du tror du går upp mer om du kör på whey 80 och löptränar än gainer? Eller vad menar du?
    Undrar om jag bara löptränar, kommer jag öka i vikt då om jag kör på gainer eller vad som nu är bäst? eller är enbart löp träningar för klent då jag inte så ofta får träningsvärk utav det

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Undrar om jag bara löptränar, kommer jag öka i vikt då om jag kör på gainer eller vad som nu är bäst? eller är enbart löp träningar för klent då jag inte så ofta får träningsvärk utav det
    Alltså.. du går alltid upp i vikt när du ligger på kaloriöverskott, muskler och/eller fett. Löpträning bygger inte nämnvärt med muskler direkt så skulle du börja lägga dig på ett överskott nu skulle nog det mesta lagras som fett.

Edit:
    Du går inte upp i vikt av att löpträna då du förbränner kalorier
    Alla aktiviter förbränner kalorier.

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Var köper man grippers billigast? Vill köpa en CoC #1
    Ironmindstore

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Fastback Visa inlägg
    Där var det ju riktigt billigt! Har du beställt därifrån? Isåfall vad kostade frakten och hur lång tid tog det innan du fick det?

Kanske inte den typen av träning som ni ägnar er åt i den här tråden.

Men slog PB på 2000m roddmaskin förra veckan.. 6,59. Är det ngt annan som ror såhär på vintern innan längsäsongen kommit igång ?

Rodde du 2km på 6.59s?

På fredag blire å ta 50 hantlarna i hantelpressen nu jäävlar, sen äre bara lägga ner för det finns inte tyngre hära.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in