Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    skrev han enhet eller? TROR han menar km

Skojj att slarva bort låshylsan till fälgarna eller?
    fram med svetsen å börja mecka på en mutter!;D
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Ris i föggen?

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av TheDude Visa inlägg
    audi är fina bilar. Dock så är dom gamla audi bilarna så grymt fula
    Håller med. gillar inte gamla bilar över huvudtaget.

Spelar väl inte så stor roll om man har sån "tur" som jag att ägaren innan inte hade dragit åt dem

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Håller med. gillar inte gamla bilar över huvudtaget.
    men kanske kan vara lite svårt för en en 18 åring att köpa en helt ny audi för 500000kr. tror inte 1050 i månaden räcker till att teckna ett lån
    Ris i föggen?

Nån som vet kruxet på denna?

Höger färdljus bak funkar inte. Har köpt nya lampor men problemet är att så fort jag langar i en ny säkring så smäller den. :S

Citat Ursprungligen postat av Parden Visa inlägg
    Nån som vet kruxet på denna?

Höger färdljus bak funkar inte. Har köpt nya lampor men problemet är att så fort jag langar i en ny säkring så smäller den. :S
    Shortslutning någonstans in the system, felsöka el är alltid lika kul

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av hablam Visa inlägg
    men kanske kan vara lite svårt för en en 18 åring att köpa en helt ny audi för 500000kr. tror inte 1050 i månaden räcker till att teckna ett lån
    Menade inte så, fattar ju att man inte har råd med en ny Audi när man är 18, men tycker fortfarande att t.ex en gammal Audi ser ut som en påse skit om man jämför med en ny.

skit bra guide hur du vår av fälgarna utan låshylsan

http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2684546
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Att övningsköra en bil med automat kan man göra om man är handikappad eller kvinna

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Menade inte så, fattar ju att man inte har råd med en ny Audi när man är 18, men tycker fortfarande att t.ex en gammal Audi ser ut som en påse skit om man jämför med en ny.
    de e sant! det finns iofs dom som gillar dom med! jag tycker att E36 är en utav de snyggaste BMW bilarna BMW nånsing gjort finns en till å det är 635csi (kan inte karossen) dom 2 tycker jag e ruskigt fina
    Ris i föggen?

Citat Ursprungligen postat av hablam Visa inlägg
    de e sant! det finns iofs dom som gillar dom med! jag tycker att E36 är en utav de snyggaste BMW bilarna BMW nånsing gjort finns en till å det är 635csi (kan inte karossen) dom 2 tycker jag e ruskigt fina
    e24

går en riktigt snygg sån här i helsingborg på street racen, fy fan vad fin
    Att övningsköra en bil med automat kan man göra om man är handikappad eller kvinna

Nu jävlar grabbar.. En polare bygger E30 Törbo!

Börjar arta sig nu ;D

Här är hans gamla Supra i Garaget, även den köptes orginal och byggdes av himself!

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Hur mycket kan en polering kosta på bilfirma? Tänkte om det fanns presentkort eller något så kunde jag köpa det till farsan
    Beror helt på hur en bilen ser ut och vilken firma du går till!
    Där jag jobbar så lägger vi prisexempel efter hur bilen ser ut!

Någon som vill köpa Golf 2a?

Citat Ursprungligen postat av Bjorviken Visa inlägg
    Nu jävlar grabbar.. En polare bygger E30 Törbo!

Börjar arta sig nu ;D

Här är hans gamla Supra i Garaget, även den köptes orginal och byggdes av himself!
    Gillar han vita bilar? = )

Citat Ursprungligen postat av hankypanky Visa inlägg
    Gillar han vita bilar? = )
    Yep, det enda han vill ha. Dock är bilen han bygger i röd, men kommer väl att lackeras om kan jag tänka mig

Casals avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    påtal om v70, idag började den varna om låg kylarvätska, och sen stod det stanna bilen. inga teckan på läckage i garaget, tänk om de e topp-packningen som gått eller något? isf, farsan e så less på den så de blir en bmw 530Da touring iaf ( som ja sa vi skulle köpa aldra flrst (A))
    Kolla nivån? Kan ju vara givaren som är kass.

Citat Ursprungligen postat av ciao_i_huet Visa inlägg
    skit bra guide hur du vår av fälgarna utan låshylsan

http://www.honda-tech.com/showthread.php?t=2684546
    Jag har aldrig tagit en närmare titt på en sådan, men är det inte bara en mutter med annat format huvud?

Citat Ursprungligen postat av HHR Visa inlägg
    Kolla nivån? Kan ju vara givaren som är kass.

Jag har aldrig tagit en närmare titt på en sådan, men är det inte bara en mutter med annat format huvud?
    precis , en lås bult är en bult med en udda form på sitt huvud så den enbart ska gå att skruva ut med det speciella verktyget som följer med de han har gjort här i länken är att han har skadat bulten och får inte ut den med verktyget. tyckte jag läst att han hade försökt med allt ( iallafall vad han sa ) forra gick inte för de va titan och svetsa dit en annan bult hade han väll någon förklaring på varför de inte gick tror tillochmed han hade haft den på verkstad och dom hade oxå gett upp. så han bestämde sig för att såga sönder fälgen istället kanske inte det smartaste men vad gör man inte när det verkligen inte finns något annat sätt

Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    nää titan kan den omöjligt vara gjord av isåfall hade en bult kostat 2000kr typ
    " Cliffs: I broke the key in the lug... Than broke a tap in the key ( tap =titanium) ... used all drill bits, easy outs.. nada.. worked.. soooo"

berätta bara vad där stog

och efter lite googling så verkar de finnas hjulfultar i titanium

fast kom iofs på nu att titan och titanium kan va 2 olika ämnen x) inte bra på sånt, isåfall så ber jag om orsäkt för felskrivningen ;P

kan ju vara en titanlegering
    äh va ska du be om ursäkt för ?
    du kanske kommer och slår han jättehårt annars ju!:'(
    Ris i föggen?

Min 190

fler bilder: http://www.garaget.org/?car=215411

ska på med andra fälgar sen polera om den men annars så ser den helt ok ut enligt mig

ääh palla de
    jag hade iallafall slått han:> nån som vet nått vanligt fel att backen hänger sig på en mercedes E klass runt 90 års modell? gjorde de på kompisens bil å den sitter bomfast. går inte att få ut över huvudtaget!
    Ris i föggen?

det är inte lådans fel, folk utan hjärna kör med stjärna
    nej men vet att mercedes har haft dåligt rostskydd, tillochmed fram på 2000 talet.
    jo det är la så.. den är inte vacker men den va billig å besiktad!XD jag tror det är nått med spakstället. saken var att han lade i backen å sen drog han ut spaken i neutral även fast backen e i å nu e spaken bomfast verkligen.. vi fick backa cirka 6-7km med den för att komma hem.
    Ris i föggen?

Det här med FWD, lite för mycket kraft, lite för lite vikt och inga dubbdäck är inge kul i det väder vi har just nu... GE MIG VÅR!

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in