Sidan 6 av 153 Första ... 456781656106 ... Sista
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Borde en vit piké med svarta ränder, svarta jeans, och svarta eller vitsvarta skor bli bra till avslutningen?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Köpte nya skor och blåa chinos till skolavslutningen idag.

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Borde en vit piké med svarta ränder, svarta jeans, och svarta eller vitsvarta skor bli bra till avslutningen?
    Förutom att man kanske ska klä sig lite ljusare på en sommarskolavslutning ser jag väl inget fel i den utstyrseln. Vitsvarta skor borde för övrigt passa bäst eftersom de anknyter lite till pikén.
    MRX_Racing @ mnf

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Citat Ursprungligen postat av Axel Visa inlägg
    Förutom att man kanske ska klä sig lite ljusare på en sommarskolavslutning ser jag väl inget fel i den utstyrseln. Vitsvarta skor borde för övrigt passa bäst eftersom de anknyter lite till pikén.
    Okej, det är en vit piké med små svarta ränder med ganska stort mellanrum. Så är väldigt ljus endå. Sen är det ju rätt så fint med svarta jeans enligt mig så får bli så!
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg

Vad var det för skor då?
    F.d summertime

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    kör också med blåa chinos till en vit/blå skjorta och kavaj (H)

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Vart köpte du dina chinos?
    Köpte dem på Dressman.

Vet inte om det är min dator som cpar och inte visar bilderna. Annars lägg upp bild, otroligt ointressant att veta att någon har köpt "en ny tröja." Märke och modell borde va minimum krav om man ej innehar en bild.
    2674/2

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    Vet inte om det är min dator som cpar och inte visar bilderna. Annars lägg upp bild, otroligt ointressant att veta att någon har köpt "en ny tröja." Märke och modell borde va minimum krav om man ej innehar en bild.
    +1

tycker det är för mycket "onödiga" inlägg i tråden!

Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Var det inte nån som hade EXAKT samma outfit någon sida bak?

Det var kanske jag
    Ska du på begravning efter?

Det var nog en av de svartare outfitsen jag någonsin sett på en sommaravslutning ^^

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Ska du på begravning efter?

Det var nog en av de svartare outfitsen jag någonsin sett på en sommaravslutning ^^
    instämmer! tyckte inte något var snyggt heller som jag skrev förra gången du la upp bilderna

Citat Ursprungligen postat av Frågetecken Visa inlägg
    Får man fråga vad dom kostade?
    199:- kostade dem.

Herregud, på en skala från 1-10 får den outfiten max -5. Att dessutom kalla den stcheek är bara fel, helsvart? Visa att det är sommaravslutning och glädje förfan! Hoppas faktiskt att du är max 14 år, annars är det dags att växa upp lite. Bara märket G-star skriker p-12 men intersportstrumpor och snitsigt instoppade byxor. Antar att det är för sent nu men tills nästa år, gör om gör rätt!
    2674/2

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Twelvee Visa inlägg
    Herregud, på en skala från 1-10 får den outfiten max -5. Att dessutom kalla den stcheek är bara fel, helsvart? Visa att det är sommaravslutning och glädje förfan! Hoppas faktiskt att du är max 14 år, annars är det dags att växa upp lite. Bara märket G-star skriker p-12 men intersportstrumpor och snitsigt instoppade byxor. Antar att det är för sent nu men tills nästa år, gör om gör rätt!
    Fick samma uppfattning när jag såg de, gjorde också såna misstag förut men man blir bättre (Ett par byxor med tryck bak som användes tre gånger..)

Nej!
    Hade du kavaj när du slutade 9:an då? Det känns ju som att kavaj, eller väst eller liknande är något "man ska ha" när man slutar högstadiet iallafall.

frasse21s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    tycker också man borde ha minst skjorta på skolavslutningarna när man går i 1an och 2an

Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Tips på stiliga skor?
    http://www.j-k.se/1/sv/skorstoevlar/...enim-suede.php
    sånna kör jag på eller vad för sort är du ute efter?

har funderingar på ett par sånna här:
    http://www.tigerofswedenshop.com/SE/...src&t_type=cat

Citat Ursprungligen postat av frasse21 Visa inlägg
    tycker också man borde ha minst skjorta på skolavslutningarna när man går i 1an och 2an

http://www.j-k.se/1/sv/skorstoevlar/...enim-suede.php
    sånna kör jag på eller vad för sort är du ute efter?

har funderingar på ett par sånna här:
    http://www.tigerofswedenshop.com/SE/...src&t_type=cat
    Känns som att det är vettigare att köpa typ Church's, Loake, Clarks m.fl när det handlar om sådana priser.
    F.d summertime

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in