Ämne: Dagens Fail!

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Beroende av det här forumet! Fick damp när jag inte kunde komma in på 5 min hahaha
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Beroende av det här forumet! Fick damp när jag inte kunde komma in på 5 min hahaha
    Då är vi två...

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Muslimen som sprängde sig själv i Stockholm, win att han dog men det är en jäkla fail att trenden kommit till Sverige.
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

6. Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Mjo de va ju fint.

Jonthäs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    JAG VISSTE DET! du är en shemale!
    Nej tyvär bara i dina tankar.
    Kom på nu att ja bara ätit 2 mackor idag,börjar kurra i magen
    M42B18Power!
    You must be gentle with it, just like with most swedish girls.. BUT I WONT!

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Hoppas han fick lida lite först.
    Tydligen så rörde han på sig ett tag efter när han var halverad (!), ganska sjukt..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Tydligen så rörde han på sig ett tag efter när han var halverad (!), ganska sjukt..
    Muskelryckningar?

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Muskelryckningar?
    Nej men typ rörde på armarna och sånt vilket tyder på medvetande. Muskelryck är väl snabba korta?
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

på de bilderna jag har sett såg han inte halv ut iaf, om det nu är samma person vi pratar om

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    på de bilderna jag har sett såg han inte halv ut iaf, om det nu är samma person vi pratar om
    http://www.sweclockers.com/forum/91-.../#post10604942

Ursprungligen postat av ab33d
    http://forumbilder.se/show.aspx?iid=7b11201084907edcc
    Jag på bilden !!!
    Jag har ju sagt de samma hela tiden !!!
    En man låg DÖD i två delar!!! ena deler ca 20 cm ifrån den andra delen !!
    Det är en invandrare svart kort hår lång svart skägg
    mannen rörde sina händer efter smällen ,,, lite därpå så var han helt stel ALLTSÅ DÖD
    mannen var 30-40 år gammal!!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

ser inte ut på bilden som att han är av på mitten direkt, men det är väl möjligt att han är det. i vilket fall lär man väl leva tills man förblöder om man ändå "bara" har tappat underkroppen, vilket nog kan ta någon eller några minuter skulle jag tro

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Vet inte om någon här såg han som tog livet av sig live @ flashback, men han hade rörde däremot sakta på sig i slutet.

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    fyfan för sånt här skit i sverige , undra varför SD är "med" i regeringen

Citat Ursprungligen postat av Peter_95 Visa inlägg
    fyfan för sånt här skit i sverige , undra varför SD är "med" i regeringen
    Sen så är de en viss skillnad på terrorister och invandrare också...

Citat Ursprungligen postat av Anderss0n Visa inlägg
    Sen så är de en viss skillnad på terrorister och invandrare också...
    När såg du senast en riktig svensk spränga sig själv, skicka hotfilmer där han planerar att spränga nåt mitt på drottninggatan?

Drar inte alla invandrare över en kam, men inte direkt vanliga svenssons som får för sig en lördag;
    "fan inga-britta, ska vi inte ta en gångtur längs drottninggatan, kolla lite juldekorationer, köpa lite spik och en väska och sedan spränga oss själva?"...

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    När såg du senast en riktig svensk spränga sig själv, skicka hotfilmer där han planerar att spränga nåt mitt på drottninggatan?

Drar inte alla invandrare över en kam, men inte direkt vanliga svenssons som får för sig en lördag;
    "fan inga-britta, ska vi inte ta en gångtur längs drottninggatan, kolla lite juldekorationer, köpa lite spik och en väska och sedan spränga oss själva?"...
    exakt , sen fattar ja inte varför varenda svensson ska vara såna äckliga tofflor för sånt här , stå upp för vad man tycker , och de här ska fan inte hända i sverige , nu är de fan nog !

exakt , sen fattar ja inte varför varenda svensson ska vara såna äckliga tofflor för sånt här , stå upp för vad man tycker , och de här ska fan inte hända i sverige , nu är de fan nog !
    jag har börjat kolla lägenheter i danmark jag där de iaf vet hur man ska styra ett land, nu får det vara slut på det här, jag demonstrerar.

21. Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Muslimen som sprängde sig själv i Stockholm, win att han dog men det är en jäkla fail att trenden kommit till Sverige.
    Helvete så nu börjar dem här också.. Blir så jävla trött. Bra att Aftonbladet skrev att han ropade på arabiska, trodde faktiskt de inte skulle skriva de för att inte vara "rasistiska"... Bättre att jag inte skriver något mer för då blir det väl varningar hit och dit..

Peter_95s avatar
    Reg.datum
    Jun 2010
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Helvete så nu börjar dem här också.. Blir så jävla trött. Bra att Aftonbladet skrev att han ropade på arabiska, trodde faktiskt de inte skulle skriva de för att inte vara "rasistiska"... Bättre att jag inte skriver något mer för då blir det väl varningar hit och dit..
    om han nu gjorde det , ser ja inte felet med att svenska folket inte har rätt att få höra sanningen bara ... , ja är 25 / 75 % finne , och har även ****** kompisar , man är inte rasist för man säger vissa saker hit & dit . sen tycker ja inte de är bra att tro på allt aftonbladet osv skriver , utan sök på flashback & andra forum där folk har sett exakt vad som hände & har egna bilder osv...

man är inte rasist för man säger vissa saker hit & dit .
    Intressant.
    sen tycker ja inte de är bra att tro på allt aftonbladet osv skriver , utan sök på flashback & andra forum där folk har sett exakt vad som hände & har egna bilder osv...
    Flashback är barnförbjudet, haha.

Dagens Fail; RROD.

Reg.datum
    Mar 2006
    Fyfan vad jag hatar packet, hade jag chansen skulle jag fan ta en automatkarbin och ha ihjäl allihopa. Utan att tveka, allihopa dom ska död.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    Fyfan vad jag hatar packet, hade jag chansen skulle jag fan ta en automatkarbin och ha ihjäl allihopa. Utan att tveka, allihopa dom ska död.
    Pvt. Pyle-style.

Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    alla deras efternamn ska död.

Reg.datum
    Mar 2006
    Lider med dig och din RROD btw.

Men fan, skulle vara så jävla skönt att se en hjälplös liten muslim som kallat mig för svenne ligga där och inse att livet är slut. Vore fan priceless.

Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    alla deras efternamn ska död.
    Någon som fattade.
    Senast redigerat av Svaniis den 2010-12-12 klockan 03:19.

bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Stör mig rent ut sagt som fan på att ni kommer med rasistiska åsikter hela tiden, skämt eller inte, kommer ni aldrig fatta att man inte kan dra alla över en kam? Ni som klagar på abk tycker jag kan sluta med det direkt då han bara gör sitt jobb som moderator, jag försöker inte fjäska eller någon skit nu utan så är det bara.

Jag har många utländska vänner som är muslimer, och deras mammor och pappor jobbar lika hårt och förtjänar sitt uppehälle i sverige som vilken jäkla svensk medborgare som helst. Så sluta snälla dra alla över en kam då ni bara uppfattas som omogna,trångsynta samt rasistiska.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

För vidare diskussion om Terrordådet i Stockholm 2010-12-11 hänvisas http://www.moppenet.nu/showthread.php/5813

Tillbaka till topic här.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Reg.datum
    Mar 2006
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Stör mig rent ut sagt som fan på att ni kommer med rasistiska åsikter hela tiden, skämt eller inte, kommer ni aldrig fatta att man inte kan dra alla över en kam? Ni som klagar på abk tycker jag kan sluta med det direkt då han bara gör sitt jobb som moderator, jag försöker inte fjäska eller någon skit nu utan så är det bara.

Jag har många utländska vänner som är muslimer, och deras mammor och pappor jobbar lika hårt och förtjänar sitt uppehälle i sverige som vilken jäkla svensk medborgare som helst. Så sluta snälla dra alla över en kam då ni bara uppfattas som omogna,trångsynta samt rasistiska.
    Det är fortfarande fel sort, så länge det inte är fler ärliga än oärliga kommer jag inte våga lita på dem. Tyvärr.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in