Sidan 7 av 20 Första ... 5678917 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Stör mig ännu mer på snygga tjejer med FÖR mycket självförtroende som säger att de är snyggast och vackrast..
    Bara att langa kommentaren "vad är det jag ser där (och peka mot magen), är det en liten mage som växer fram?" så ska du se att de fort håller käften och slutar vara så jävla muppiga

Folk som inte uppskattar livet!

Reg.datum
    Mar 2009
    Började fundera på vad jag stör mig på och kom fram till att jag stör mig på en massa jävla saker men jag ska försöka ta med det viktigaste.
    - Folk som alltid ska ha/låna saker av en. Tex pengar,schampo efter träningar, godis när man har.
    Stör mig som fan på det och det är alltid samma jävla personer som frågar och sen när man till sist börjar säga nej så är man tydligen en snål jävel. Vem fan är det som är snål egentligen?
    - Folk som aldrig kan hålla käften.

Ps. Jag är en bitter man..

folk som säger att ahh du får pengarna imorron. Har folk som har vart skyldig mig pengar JÄVLIGT länge nu
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Joohan Visa inlägg
    - Folk som alltid ska ha/låna saker av en. Tex pengar,schampo efter träningar, godis när man har.
    det är ännu värre med sånna som man alltid bjuder och så får man inget tillbaka -.-

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    folk som säger att ahh du får pengarna imorron. Har folk som har vart skyldig mig pengar JÄVLIGT länge nu
    "Du får pengarna imorgon". Vänta en månad och frågar och då blir dom sura..

Nästan ännu värre när dom frågar igen efter mer pengar innan dom betalt tillbaka ibland.

Jag stör mig sjukt mkt på att jag aldrig kan koncentrera mig på läxorna hemma. Blir aldrig klar med något i tid typ.

Invandrare

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Joohan Visa inlägg
    Började fundera på vad jag stör mig på och kom fram till att jag stör mig på en massa jävla saker men jag ska försöka ta med det viktigaste.
    Stör mig som fan på det och det är alltid samma jävla personer som frågar och sen när man till sist börjar säga nej så är man tydligen en snål jävel. Vem fan är det som är snål egentligen?
    - Folk som aldrig kan hålla käften.

Håller med, vill man dela med sig frågar man om dom vill ha!

Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Invandrare
    +1

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Bara att langa kommentaren "vad är det jag ser där (och peka mot magen), är det en liten mage som växer fram?" så ska du se att de fort håller käften och slutar vara så jävla muppiga

Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Robe
    Som jag skrev i den andra tråden. Är det bara för att han skriver sin text i inlägget ovanför citatet? För det stör jag mig som fan på.

Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Håller med, vill man dela med sig frågar man om dom vill ha!

+1
    +11111

och mitt egna liv...
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Citat Ursprungligen postat av Fin saab Visa inlägg
    +1
    jobbiga vänner som tjatar hela tiden är ett problem för mig, jag har t.ex en kompis som jag spenderade mycket tid med förut innan det blev för mycket (han hade en jobbig period), jag orkade inte med han helt enkelt. nu ringer han frekvent och frågar och gnäller om att jaska komma hem till honom eller ut och köra bara. sen hans jävla moralpredikan, inte nog med det.. man slipper aldrig hem sen, blir alltid så sent. Jag blir trött på sånt folk! ja ignorerar de o slutar svara i telen
    Indeed! har en polare som alltid behöver hjälp med sin jävla drac! ringer varje dag och ska ha hjälp. sitter och skruvar på hans jävla moppe i timmar medans han står bredvid och äter godis och aldrig hållt i en skruvmejsel,
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    det är ännu värre med sånna som man alltid bjuder och så får man inget tillbaka -.-
    har en sån polare. bjudit på så sjukt mycket. han själv bjuder inte på nånting.

en till sak jag stör mig sjukligt mycket på, det är när folk smaskar när dom äter!
    skrev en uppsats om just det häromdagen i skolan, skrev 9 sidor om folk som smaskar, fick vg+ på den
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    Invandrare
    Så du stör dig på absolut alla icke svenskar? Duger inte ens skandinavier? Antar att du menar en viss grupp invandrare eller?

Ont: Personer som ska dra gaffeln på tänderna.

Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    plös ätt där du! Tänker alltid att jag ska plugga som fan typ två kvällar innan ett prov/förhör. Så tänker jag äh, tar det imorgon. Kvällen innan provet så tänker man att man ska plugga vid typ 4, så sitter man vid datorn och tänker äh, tar de strax, så tänker man att man ta det efter tv-programmet man ser, efter maten osv. Blir ALLTID att jag sitter vid typ 12-tiden med skiten
    Otroligt! Du beskrev precis hur det brukar se ut för mig! PRECIS SAMMA FÖR MIG Man är ju så dum att man skjuter upp de hela tiden. Haha

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Tsr...
    FD rkan

Finns mycket man stör sig på.
    En lite grej då kanske, att personen man frågar om något ljuger, fast man själv vet att det man säger är sanning.
    "Inställningen är halva grejen"

stör mig på attityden här hahhahahah (faktiskt san tyvärr...)

stör mig på killar som vill låna äns schampo.!.!, hobbyblattar OMG sinnes skämmit och vara nära de

wtf :angry:
    Citat Ursprungligen postat av HilmeR Visa inlägg
    Robe
    Why go to slow when you can ride 2fast?

HEDINs avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Folk som skryter för mycket.

Att man är ung och kåt men får inget

+1
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Robe Visa inlägg
    wtf :angry:
    Snälla söta rara skriv din text under citatet! Jag stör mig som f*n på det.

För att retas lite kan jag säga att det blev några rundor med tjejen i fre/lör.

Nöjd nu webbe ?

Fyfan för dig

Vissa här är oskulder

Fyfan för dig

Vissa här är oskulder
    ogilla

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Robe Visa inlägg
    Nöjd nu webbe ?
    frågan är väl egentligen om du blev tillfredsställd nu när du fick svara när webbe skröt

Stör mig på:
    Invandrare OCH SVENSKAR som inte kan skilja på mitt och ditt
    Folk som smaskar
    Folk som skryter och tror dom är störst bäst och vackrast
    Folk som inte förstår ironi
    Folk som inte kan bestämma sig
    Folk som inte fullföljer meningar utan avbryter mitt i allt när dom hittar nåt "intressantare" som när man snackar med nån som sitter vid datorn så ser dom nåt på youtube eller nåt och slutar snacka , så sitter man och väntar på resten av meningen men den delen kommer aldrig
    Folk som inte respekterar trafikregler (!!!) och kör som idioter i trafiken.
    Folk som alltid ska låna pengar men aldrig lånar ut själv
    Folk som alltid tigger godis osv men aldrig bjuder tillbaks
    Folk som säger att man är fittig om man inte lånar ut något när dom själva inte ens kan tänka sig tanken att låna ut något
    Folk som lovar saker gång på gång men aldrig håller löftet (Bland andra min morsa)
    Farsor som inte bryr sig om sina ungar , ge fan i att knulla (Bland andra min farsa)
    Folk som spelar hög musik på bussen
    Folk som lever på socialbidrag och hellre spelar wow och väger 234 kilo än är friska och förtjänar sina pengar
    Folk som skryter om andra personer för dom inte kan åstadkomma något själv.

Wall of text my friend.
    Senast redigerat av Macahan den 2011-02-14 klockan 20:44.
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in