Sidan 17 av 44 Första ... 7151617181927 ... Sista
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Du får lägre karma, det vill säga, du blir ondare. Det påverkar dialoger med personer du möter, och till viss del slutet. Om du inte känner för att vara ond så välj alternativ i dialoger som drar upp din karma. Du kan t.ex. ofta välja att inte få någon betalning när du har gjort en quest. Dessa handlingar ger mycket mer god karma än vad stjäla ger ond, så det är mycket lättare att vara god. Jag stal allt jag kom över sist jag spelade genom det, men ändå var jag så god som det gick att vara enligt Pipboyen.

Ett tips för er som är low on caps är att dra på en stealth boy och stjäla allt inne på silver rush, det finns gear där för säkert 10000. Om ni kör med energy weapons så får ni bra vapen dessutom.
    Okej. Tex igår så dödade jag alla i ett camp men deras saker kunde man fortfarande inte bara ta utan att stjäla. Lite segt när det ligger vapen för 1k st mm. Men har inte tagit nåt än för jag inte visste vad det skulle påverka.

Måste bara säga att Tur-operationen är FETT värd!! Den + att ta lite extra tur i början, och att hitta Naughty nightwear vilket ger 1+ i Luck kan göra en VÄLDIGT rik!

Precis sprängt banken och blivit bannad på Gomorrah, ca 10 000 caps + en reinforced reconarmor för ca 5000 caps! Nu ligger jag på 11 000+ på Deluxe och har fått sviten! OOOH YEAH! Även dragit en Stelthboy och snott allt på Silver Rush, ca 10k där!

Prooof:
    (Blev lite till sen innan jag fick sviten och sluta spela för tillfället!)

24 000 caps + att jag köpt Assult Carbine & Hunting revolver idag!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Har ett problem som jag fick nyss med mitt 1.6

Jag loggade in på steam och startade cs märker att det laggar sen när jag går in på en server märker jag att jag har ett annat namn som inte är svenskt och består av mer än ett ord och sen väljer jag lag och grafiken är sämre och jag kan inte röra mig , 5 sekunder senare stängs mitt cs ner ?
    Antar att jag är "hackad" går det att fixa?
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Får inget svar i PS3 tråden, så jag testar här

Jag har ett litet problem med texten och så i både Black Ops och GT5, den är ganska otydlig och svårläst...Det är liksom ganska dålig skärpa på den. Någon som har en aning om vad det beror på? Kan det vara att jag inte kör med HDMI?

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Får inget svar i PS3 tråden, så jag testar här

Jag har ett litet problem med texten och så i både Black Ops och GT5, den är ganska otydlig och svårläst...Det är liksom ganska dålig skärpa på den. Någon som har en aning om vad det beror på? Kan det vara att jag inte kör med HDMI?

Japp det är Pga att du inte kör med hdmi, jag hade samma jobbiga problem, sen köpte jag hdmi.. och helvete vilken skillnad det blev

Citat Ursprungligen postat av PojkenMedKepsen Visa inlägg
    Måste bara säga att Tur-operationen är FETT värd!! Den + att ta lite extra tur i början, och att hitta Naughty nightwear vilket ger 1+ i Luck kan göra en VÄLDIGT rik!

Precis sprängt banken och blivit bannad på Gomorrah, ca 10 000 caps + en reinforced reconarmor för ca 5000 caps! Nu ligger jag på 11 000+ på Deluxe och har fått sviten! OOOH YEAH! Även dragit en Stelthboy och snott allt på Silver Rush, ca 10k där!

Prooof:
    (Blev lite till sen innan jag fick sviten och sluta spela för tillfället!)

24 000 caps + att jag köpt Assult Carbine & Hunting revolver idag!
    asså jag fattar verkligen noll om det där spelet! man känner sig helt lost början, jag yrar bara runt med den där jävla ärtbössan och skjuter små ödlor gav upp efter att jag faila ett antal gånger på andra missionet när man ska spela "caravan" mot nån snubbe ...

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Japp det är Pga att du inte kör med hdmi, jag hade samma jobbiga problem, sen köpte jag hdmi.. och helvete vilken skillnad det blev
    lcd med hdmi fyfan de är bästa!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    lcd med hdmi fyfan de är bästa!

Japp!

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    asså jag fattar verkligen noll om det där spelet! man känner sig helt lost början, jag yrar bara runt med den där jävla ärtbössan och skjuter små ödlor gav upp efter att jag faila ett antal gånger på andra missionet när man ska spela "caravan" mot nån snubbe ...
    Finns inget mission i början där man måste spela caravan. Läs lite mer så förstår du annars kommer du inte förstå någonting

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Okej, då blir de la att köpa en HDMI-kabel, Tack för svar

Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Okej, då blir de la att köpa en HDMI-kabel, Tack för svar
    Gött, inga problem alltid kul att kunna hjälpa till!

Fick just 5 stycken med napalmstrike i Cod Blackops i TDM !

EDIT; ber om ursäkt, skrev waw först
    Senast redigerat av M.Larsson den 2010-12-21 klockan 09:41.

HAHA dagens IRL-garv! Hahaha!!

Jo visst är det så, kände samma när jag började spela Fallout 3. Gillade de inte ALLS och slutade spela.. men en kompis insisterade så jag gav det en chans till och tillslut fastnar man! Riiiiktigt nice! Men se de såhär, du ska hjälpa antingen NCR (den ''goda'' nya armén) eller The legion (dem dödar och torterar de dem känner för) ELLER så kaaanske du kan ta makten själv.. Vem vet! Slaget är om en kraftstation, som är nyckeln till makten.

På vägen finns massvis och massvis med annat att utforska, bara att ge dig ut i världen och se vart du hamnar!

HAHA dagens IRL-garv! Hahaha!!

Jo visst är det så, kände samma när jag började spela Fallout 3. Gillade de inte ALLS och slutade spela.. men en kompis insisterade så jag gav det en chans till och tillslut fastnar man! Riiiiktigt nice! Men se de såhär, du ska hjälpa antingen NCR (den ''goda'' nya armén) eller The legion (dem dödar och torterar de dem känner för) ELLER så kaaanske du kan ta makten själv.. Vem vet! Slaget är om en kraftstation, som är nyckeln till makten.

På vägen finns massvis och massvis med annat att utforska, bara att ge dig ut i världen och se vart du hamnar!
    jo, jag spelade ett bra jävla tag igår, fyfan va svårt det är! pratade med nån sån där mutant igår som sprang på mig, vi blev kompisar osv. sen ficka jag då ÄNNU en ny jävla quest och det var så svårt så då la jag av men men ska försöka mig på det där ikväll igen, en fråga bara: vad brukar du va utklädd till ? jag tog nåns Powder Ganger's dräkt eller va dom heter som hör till NCR tror jag och då bli man ju kompisar med dom snubbarna och dom skyddar en osv. men det finns ju andra vid vägarna också, som igår då blev jag anfallen av nå byggarbetare ...

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    jo, jag spelade ett bra jävla tag igår, fyfan va svårt det är! pratade med nån sån där mutant igår som sprang på mig, vi blev kompisar osv. sen ficka jag då ÄNNU en ny jävla quest och det var så svårt så då la jag av men men ska försöka mig på det där ikväll igen, en fråga bara: vad brukar du va utklädd till ? jag tog nåns Powder Ganger's dräkt eller va dom heter som hör till NCR tror jag och då bli man ju kompisar med dom snubbarna och dom skyddar en osv. men det finns ju andra vid vägarna också, som igår då blev jag anfallen av nå byggarbetare ...
    Haha, du blev nog anfallen av byggarbetarna för att du hade en Powder Gangers dräkt. Rekommenderar att du endast har på dig powder gangers dräkten i närheten av powder gangers så att de inte dödar dig. Ha på dig något neutralt när du bara vandrar.
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Ja, ha absolut inte på dig Power Gangers kläder, hahaha! Dem är eeeeeevildoers!!

Jag satte mig på berget vid fängelset och sköt ihjäl dem, en efter en.. de va nice! Försök hitta en följeslagare, det gör livet väldigt mycket lättare. Sen MÅSTE du ju absolut inte göra att quests du får, gör det du tycker är kul!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008

Första New Vegas DLC'n!
    Någon intresserad av en 3vxl Zündapp motor eller en 24mm stage6 förgasare? Skicka PM!

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Någon som har en HoN account att ge bort ?(A)
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Har mumblerum att låna ut till er som behöver

skicka ett GB/PM med önskemål på namn osv.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

gjorde en sanbb film igår haha..
    http://www.youtube.com/watch?v=kEfdH-3JP9A

inget speiclet med första e fan snygg asså

Citat Ursprungligen postat av vongyllis Visa inlägg
    gjorde en sanbb film igår haha..
    http://www.youtube.com/watch?v=kEfdH-3JP9A

inget speiclet med första e fan snygg asså
    Du hitta ingen sämre musik eller?

Linus, vafan e DLC?!

Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008

Linus, vafan e DLC?!
    Det är expansioner av spelet som släpps senare, fanns typ 4 till fallout 3

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ingen som kör crackad version av minecraft som har nån seriös server? Eller kör på någon?

Linus, vafan e DLC?!
    la bara in --.. då jag gjorde den på 2 minuter filmen och fick inget ljud när man sköt haha

Citat Ursprungligen postat av Linus Visa inlägg
    Haha, du blev nog anfallen av byggarbetarna för att du hade en Powder Gangers dräkt. Rekommenderar att du endast har på dig powder gangers dräkten i närheten av powder gangers så att de inte dödar dig. Ha på dig något neutralt när du bara vandrar.
    Ja, ha absolut inte på dig Power Gangers kläder, hahaha! Dem är eeeeeevildoers!!

Jag satte mig på berget vid fängelset och sköt ihjäl dem, en efter en.. de va nice! Försök hitta en följeslagare, det gör livet väldigt mycket lättare. Sen MÅSTE du ju absolut inte göra att quests du får, gör det du tycker är kul!
    jävla svårt det är ! tar snart självmord va menas med följeslagare?

Ska lägga upp en film som en kompis håller på att redigera när han är klar med den. Det är jag, han och tre andra kompisar i den.
    Citat Ursprungligen postat av Andy63
    När jag var liten och mådde as dåligt så tog jag ett finger och stoppa upp i röven, sen så luktade jag på det. Det luktade så jävla illa så jag spydde.

Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Ska lägga upp en film som en kompis håller på att redigera när han är klar med den. Det är jag, han och tre andra kompisar i den.
    nice.. har en kompis som e grym på cs.. och såg en lite traielr av hans film.. redegerat i vegas.. vegas asså .. fy fan va grymt de blir !

Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Ingen som kör crackad version av minecraft som har nån seriös server? Eller kör på någon?
    Jag kör crackat minecraft men inte multi..? :/

rideAerox: Äh så svårt är de inte! Jag gick ner till Primm efter att ha dödat ödlor osv, det ligger längst vägen söder ut från Good Spring! Där skall du rädda folk, hitta sheriffer osv osv.. Lätt å lagom!

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in