Sidan 26 av 56 Första ... 16242526272836 ... Sista

Ämne: Mobiltelefoni

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av guth Visa inlägg
    Varför inte ?
    vad menar du med det?
    för att det är SE's billigaste touch mobil. Dåligt specad, dåligt byggd.
    att SE bara gör nya mobiler så fort som möjligt för att lura ännu fler fjortisar på pengar.

Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    aa, aldrig mer en SE för min del, samt alla andra märken som nokia samsung osv
    Ne ja håller faen med dig.

Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    för att det är SE's billigaste touch mobil. Dåligt specad, dåligt byggd.
    att SE bara gör nya mobiler så fort som möjligt för att lura ännu fler fjortisar på pengar.

Ne ja håller faen med dig.
    jaha så eftersom att de är deras billigaste så är den bara skräp eller? dåligt byggd? på vilket sätt är den dåligt byggd? och vad betyder det att den är "dåligt specad"?
    det där sista var bara löjligt så det orkar jag inte kommentera

köp inte en billig toutch mobil ! Hade en själv. va helt retard o allt möjligt skit ! Köp ajfown om du ska ha toutch ^^
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    köp inte en billig toutch mobil ! Hade en själv. va helt retard o allt möjligt skit ! Köp ajfown om du ska ha toutch ^^
    varför?

Tjena ! hoppas någon kan hjälpa mig här.. polarn köpte nyligen ipown 3gs , ( gamla iaf ) och den funkar ju bra, och nu håller mitt abobremang på att gå ut, så jag funtar på att ta ipown 4;a.. men har hört folk som klagar på massor ;o som att den e segare osv..
    kan någon klargöra det hela ? vilken mobil är bäst ? iphone 3gs eller 4;a ? snabbast, bäst kamera, för/nackdelar.. thx
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    Antar att du menar iPhone? För det första Touch* För det andra så varför måste man ha iPhone om man ska ha Touch? Har du en iPhone? Har du "lekt" med en HTC Desire? HTC är bättre än iPhone.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    Tjena ! hoppas någon kan hjälpa mig här.. polarn köpte nyligen ipown 3gs , ( gamla iaf ) och den funkar ju bra, och nu håller mitt abobremang på att gå ut, så jag funtar på att ta ipown 4;a.. men har hört folk som klagar på massor ;o som att den e segare osv..
    kan någon klargöra det hela ? vilken mobil är bäst ? iphone 3gs eller 4;a ? snabbast, bäst kamera, för/nackdelar.. thx
    3st i min klass har gamla iPhone 3gs, och 3st har den nya 4an. Men jag har testat polarnas 3gs och deras skärm är mycket tråkigare, segare och kameran är sämre (tänk på att 3gs saknar blixt dessutom). iPhone 4 är solklart bättre än 3gs, enda anledningen till folk säger så, är att dom inte villl att man ska köpa en för dom vill vara ensamma om att ha en.

jaha så eftersom att de är deras billigaste så är den bara skräp eller? dåligt byggd? på vilket sätt är den dåligt byggd? och vad betyder det att den är "dåligt specad"?
    det där sista var bara löjligt så det orkar jag inte kommentera
    Morsan fick hem sin idag (hon fick den gratis ifrån Telenor), oja den är skräp, påstå inget annat! Den är dåligt byggd, billig plast och billig skärm. Dåligt specad innebär att det lilla den har inuti kunde lika väl varit en gammal 90åring i ett hamsterhjul som går. Höll på att dampa sönder på den när ja skulle fixa några inställningar åt henne. Det första hon säger när hon håller X8an i handen, är att den är mycket sämre kvalité på än hennes HTC. Då var det ändå en billig HTC hon har.
    Dom enda som faktiskt behåller sina SE mobiler efter dom går sönder femtioelva miljoner gånger är dom fjortisarna som har mer brunkräm än hjärna i massa.

hast du e min hero ! <3 stod även att dom har bättre batteri längd, och bättre skärm , osv, men det bästa av allt bra kamera med hd inspelning osv

Nästa fråga , jag har tänkt o skaffa comviq kompis surf, de står surfa hur mycke du vill upp till 1GB under en månad.. fattar inte riktigt det där.. är det någon sorts mängd på surfningar eller ? kostar det pengar efter den där 1GB;n tar slut ? MER INFO
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

3st i min klass har gamla iPhone 3gs, och 3st har den nya 4an. Men jag har testat polarnas 3gs och deras skärm är mycket tråkigare, segare och kameran är sämre (tänk på att 3gs saknar blixt dessutom). iPhone 4 är solklart bättre än 3gs, enda anledningen till folk säger så, är att dom inte villl att man ska köpa en för dom vill vara ensamma om att ha en.

Morsan fick hem sin idag (hon fick den gratis ifrån Telenor), oja den är skräp, påstå inget annat! Den är dåligt byggd, billig plast och billig skärm. Dåligt specad innebär att det lilla den har inuti kunde lika väl varit en gammal 90åring i ett hamsterhjul som går. Höll på att dampa sönder på den när ja skulle fixa några inställningar åt henne. Det första hon säger när hon håller X8an i handen, är att den är mycket sämre kvalité på än hennes HTC. Då var det ändå en billig HTC hon har.
    Dom enda som faktiskt behåller sina SE mobiler efter dom går sönder femtioelva miljoner gånger är dom fjortisarna som har mer brunkräm än hjärna i massa.
    För det första har jag ALDRIG haft problem med någon av mina mobiler, första var en K320i (bugdet), W610i x2 (tappade första i en karusell) , W890 och nu en C901.. Visst ett par av polarna har väl fått någon knapp att lossna efter ett antal år aktivbrukande eller att färgen nöts bort. men då har dom inte varit speciellt skonsamma med mobilerna direkt.

Men sluta säga "den är skräp" utan några bevis eller vettiga argument. den är dåligt byggd? på VILKET sätt är den sämre än ex. deras x10 osv? billig plast , aa visst men betalar hellre 1k mindre för lite sämre känsla i plasten.. och skärmen kanske inte är i samma klass som iphones men då kostar den ju mycket mindre, dock kan jag inte påstå att den är dålig.
    Andriod? ganska ledande i mobiloperativ, så ser det ganska fjolligt att kalla den det. inget fel på internet heller.
    Haha , din supermamma kunde alltså se att den är sämre i kvalite bara genom att hålla i den ?

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    För det första har jag ALDRIG haft problem med någon av mina mobiler, första var en K320i (bugdet), W610i x2 (tappade första i en karusell) , W890 och nu en C901.. Visst ett par av polarna har väl fått någon knapp att lossna efter ett antal år aktivbrukande eller att färgen nöts bort. men då har dom inte varit speciellt skonsamma med mobilerna direkt.

Men sluta säga "den är skräp" utan några bevis eller vettiga argument. den är dåligt byggd? på VILKET sätt är den sämre än ex. deras x10 osv? billig plast , aa visst men betalar hellre 1k mindre för lite sämre känsla i plasten.. och skärmen kanske inte är i samma klass som iphones men då kostar den ju mycket mindre, dock kan jag inte påstå att den är dålig.
    Andriod? ganska ledande i mobiloperativ, så ser det ganska fjolligt att kalla den det. inget fel på internet heller.
    Haha , din supermamma kunde alltså se att den är sämre i kvalite bara genom att hålla i den ?
    Aha du är en sån som är inne på SE, aja.. Få dig ur det missbruket och öppna upp dig till en helt ny värld.
    SE är experter för att få något awesome att bli skit. Jag har testat flera olika varianter utav android, men SE's försök att "styla" det var bara patetisk.
    Och X10, "den är så liten och har SÅÅÅÅÅÅÅÅ mycke". Mjo modern teknik för 5år sen?
    Försök inte försvara SE's nya mobiler. Dom var bättre för i tiden.
    -Over and out-

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    Köpte nyss spotify premium för att kunna ha i mobilen, men fan vad tid de tar att synca in alla låtar.. Och man kan gå in på mobilen även när ens premium har gått ut va? bara man inte konnectar till internet så borde de inte vara några problem?
    Om du inte måste logga in på den så borde de inte vara några problem. Testa att stänga av nätverket nu och kolla om de funkar?

Aha du är en sån som är inne på SE, aja.. Få dig ur det missbruket och öppna upp dig till en helt ny värld.
    SE är experter för att få något awesome att bli skit. Jag har testat flera olika varianter utav android, men SE's försök att "styla" det var bara patetisk.
    Och X10, "den är så liten och har SÅÅÅÅÅÅÅÅ mycke". Mjo modern teknik för 5år sen?
    Försök inte försvara SE's nya mobiler. Dom var bättre för i tiden.
    -Over and out-
    eftersom att du utan några argument, källor, eller nånting bara försökte få in i mig att SE är skit så ser jag absolut ingen anledning att byta märke
    man kan ju fråga sig vad du menar med allting, måste gissa mej till vad du försöker få fram känns det som "experter för att få något awsome till att bli skit", vad tänkte du då? touchfunktionen att bli dålig eller?
    X10 är förövrigt INTE är liten utan stor, X10 mini heter den lilla varianten på x10 kan man säga. Hittar inget på den som var modern teknik för 5 år sen?
    är ingen mobil fantast så det kan jag inte säga någonting om man det kan mycke väl vara så kan också vara så att dom andra märkena kommit ikapp och gått om dom i utveckling
    men aja, det här kommer ingen vart

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Yes, de funkade de
    Då borde det eventuellt funka din ursprungliga plan. Just wait and see

Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    SE:s x10 är den ändå SE mobilen som är bra! Jag har haft dom flesta märkena(Samsung, SE, Nokia, Siemens, HTC, LG) och det var bara HTC(Desire) som höll prestandan uppe hur mycket man än använde den! Just nu har jag en Samsung(värdelös, men jävligt billig) som är otroligt bra för sitt pris, men skulle aldrig i livet köpa något annat än en HTC om jag skulle ha touch! SE är fullständigt värdelösa med touchen, x10 funkar, men x10 mini är grymt mycket sämre i mjukvaran... Visst, SE gör stryktåliga mobiler, men dom ligger efter i utveklningen så fruktansvärt! X10:n är den enda som dom kommit ikapp dom andra mobiler på, resten är skräp enligt mig! Men HTC desire/hero är den bästa mobilerna genom tiderna! Jag har också hört att Iphone 4 är grym, dock inte haft den ännu, men jag giller mera HTC:s uppbyggnad av allt! Over and out
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

Då borde det eventuellt funka din ursprungliga plan. Just wait and see
    Fast det stämmer ju inte riktigt.
    För med Spotify premium kan man ju lyssna på musik utan internetuppkoppling, det kan man ju inte med free.
    Så har man Spotify premium och stänger av nätverket så funkar det ju ändå.

Yes, de funkade de
    Dock relativt värdelöst eftersom man vill lägga in nya låtar och inte kan göra det när premiumet gått ut, men syncar man skitmycket så klarar man sig kanske länge. Dock tar ju spotify låtarna precis som allt annat, plats.

Touch snackat...vill inte påstå att varken HTC eller iPhone är bättre med sina touchskärmar, men det är lite olika feelings, vissa tycker det ena och vissa tycker det andra.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    jo jag vet, man kommer ju tycka det är drygt som fan med dom gamla låtarna.. Så du har rätt, det är ganska värdelöst!

bara jag som tycker att SE har skitkass touch? Polarn har den med 12mpx kameran ( kommer inte på vad den heter) och den är riktigt kass imo..
    Satio? Dom är förjävla dåliga.

Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    så var de ja Dock är ju dom 1 år gamla typ? så deras nya kanske är bättre
    Har en nyare Vivaz Pro och X8 i familjen, inte mycket bättre dom, reagerar inget vidare, och ingen vidare skön känsla.

ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    så var de ja Dock är ju dom 1 år gamla typ? så deras nya kanske är bättre
    Ingen aning, min farsa hade den i en vecka. Sen orkade han inte mer och köpte iPhone istället. Man måste dubbelklicka i menyerna på den och massa andra jobbiga saker, sen att den är jävligt tråkig och dyr är ju inte heller något plus.

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Äntligen kan man ladda ner Android 2.2/ Froyo
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Äntligen kan man ladda ner Android 2.2/ Froyo
    Var det nåt att ha då?

ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Har ni märkt så mycket än!
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Var det nåt att ha då?

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

Du får väl fantisera om en ny rad.

Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Har ni märkt så mycket än!

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
    Är mest buggfixar, men beror lite på vad man har för telefon. Desire har bl.a. en förbättrad videofunktion såvitt jag vet med 720p.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    För mig som inte kan något om detta, hur fixar jag?
    tryck igång kameran, tryck på pilen du ser på skärmen, den med inställningar tryck på video sen trycker du på kugghjulen (inställningar) som du ser och sen går du in på "upplösning" och ändrar till 720P

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    har inte hängt med alls, är det alltså en uppdatering för ALLA android mobiler? Hur skaffar man den isånnafall?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    har inte hängt med alls, är det alltså en uppdatering för ALLA android mobiler? Hur skaffar man den isånnafall?
    Menar du 2.2? det är nydligt släppt till Wildfire, B.l.a desire har haft den ett bra tag nu, inte släppt till ALLA android mobiler än.

vad har du för mobil?

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in